Page 2 of 3

õli ja bensiin

Posted: 27 Jun 2009, 13:49
by Stihl
VML wrote:...ja seda bensu ja õli segunemist pihusti tõttu juhtub küll, kui pihusti on lahtises asendis kogu aeg-nimelt alfal need neetud metalltorud mis pihusteid ühendavad kippuvad rooste...
Kle, palun lõpeta selle lolli külajutu ajamine ükskord ära, kaua võib...?
Mõni teine samasugune tohman veel usub ka...

Minupärast võid sa mootori käimise ajal sisselaskesse kasvõi lahtist bensiini valada, MITTE MIDAGI ei satu õli hulka.


Toon paar "rahvanäidet":

1.Isiklikult olen proovinud ntx. sellist asja- bensiinitrassist kolmikuga üks ots välja mille juhtisin läbi 0,8mm-se düüsi OTSE sisselaskesse...elekrtiga juhitav kraan oli kah vahel.
Ja auto sõitis suurepäraselt - kolmanda käiguga 100 pealt vedavad rattad asfaldil gaasivajutusega ringi lasta ei olnud probleem. ( Jah, tõsi küll, üks "pisiasi" oli sel masinal veel: NITROballoon pagassis... :P )



2. VML, panen sulle eneseharimiseks veel ühe ereda näite (minu lemmik, muidugi) KOGU AEG LAHTISE PIHUSTIGA sõitvast autost:
Image
Sellel on nii, et niikui käima läheb, on kõik 8 (loe: KAHEKSA) pihustit kohe lahti ja uhavad TÄIEGA bensiini mootorisse. Ja sõidab niimoodi vist mitte kõige viletsamalt....? :roll:

(sama süsteemiga volkkaritest, vordidest, md-dest jne jne, mida aastakümneid toodetud, ma ei hakka rääkimagi, loe ise siit: http://en.wikipedia.org/wiki/Jetronic, K-Jetronic on nimelt asja nimi...)

õli ja bensiin

Posted: 27 Jun 2009, 15:40
by VML
:lol: no eks seleta, kuis kurat siis veel see bensiin sinna karterisse saab... tosool see igatahes pold, mis sinna õlile lisaks oli tekkinud... ja no hõre võib see asi olla küll, samas mingeid olulisi vahelejätmisi ja kolinaid kuulda pold mootori käimise ajal, vähemalt siis kui ta peale sai pandud. Esmane mure oli see, et soojast peast pidi mootor välja surema ja enne ei käivitu, kui maha on jahtund(sai vahetatud temperatuuri andur). Kõiki surveid pole sammuti saanud vist ära mõõta-täpselt ei mäleta, kuna minu juures oli see auto juba suht ammu, aga ehk tõesti siis mõne silindri kolvil/rõngastel nüüdseks viga küljes. Ja samas selle bensiini karterisse sattumis loost pole ma temast siiani õieti aru saanud, mis moodi või millal täpselt ta selle avastas-ja enamus ülejäänud bensiinist leidis tee sumbutisse, kuna katalüsaatori oli ka põhja all punaseks tõmmanud. Peale mingit pikka käiamist oli see jama juhtunud. Ehk on mingid sädeme probleemid siis.
Ning auto käima mineku eelduseks on siiski õige kütuse ja õhu vahekord. Jama ongi selles, et bensiini karterisse sattumise ajal auto käima ei läinud -ta võiks siia terve oma probleemi kirja panna...

Ja mul on konkreetne näide 164 2,0 ts pealt kus 3 pihustit kusesid sisse pidevalt ja jäi mulje naq oleks plokkikaane tihend ära, sest ka surveid ei olnud-sai tihend ära vahetatud, ja miskit ei muutunud. Lõppuks sai viga nende 3 pihusti näol leitud, (pesi bensiiniga silindri seinad puhtaks-kadus viimnegi surve)pihustid vahetatud, tulid surved tagasi ja hakkas ka mootor käima ja käib veel praegugi-surved küll ühtlaselt madalad 7Bar-i keskelt läbi, seega mootor suht hõre aga peale seda on 30 000km ära sõidetud ja käib ikka. Harv juhus, aga siiski.
Antud juhul pold viga pihustites! said nad üle kontrollitud ja toimivad. Seega stihl sellega ei eksinud.

õli ja bensiin

Posted: 27 Jun 2009, 17:19
by ts
:icon_hi:

minul kogemus olemas :roll:

pihustid pidevalt lahti (said juhtmekulumise tulemusena otse massi peale), poolhõre mootor...

tulemus- hoolimata sellest, et mootor ujus nii, et väljalaskekolle liitekohtadest "voolas" bensiin maha, ei sattunud õlisse midagi...

õli ja bensiin

Posted: 28 Jun 2009, 03:45
by laurigt
kle stiil ma arvan et vml teab ikka autotest sitaks palju....... nii et ära kägise siin midagi........kõik masinad on saanud korda.... opläädidest kuni alfa romudeni välja...ja kõik need on tänu vmlile......
iga mees võib siin omast arust tarka panna aga kui ikka asjast mitte m :icon_censored: ei tea siis ei tasu kõvatada......
aga kuidas siis seletada asjaolu et mingi lühikese ajaga jooksis karter bena täis...ja siis muud ei teinud kui sai pihustid ära vahetadud ja enam ei jookse.... kas mingi õhust ja armastusest juhtus see siis ve????

igatahes siit foorumist vist muud tarka ei leia :( :icon_thumbdown: tuleb lihtsalt vmli juurde minna ja saab asi korda......
ps lihtsalt sellisel vennal on liiga kiire pidevalt......mees teab vähemalt mis teeb......

õli ja bensiin

Posted: 28 Jun 2009, 04:14
by veiks
stihli tausta teades siis see mees ka väga pa*ka ei aja...

õli ja bensiin

Posted: 28 Jun 2009, 12:05
by Stihl
laurigt wrote:kle stiil ma arvan et vml teab ikka autotest sitaks palju....... nii et ära kägise siin midagi........kõik masinad on saanud korda.... opläädidest kuni alfa romudeni välja...ja kõik need on tänu vmlile......
......
Kle, iga lammas ei tule ütlema, kas ma kägisen või mitte.
Kui ikka lausiba aetakse, siis ma tavaliselt sekkun, sest foorumi eesmärk peaks inimesi harida olema, mitte ebatõdesid levitada.

Mis kellegi asjatundmatusse puutub, siis pole minu asi kedagi personaalselt maha teha, (kuigi, mulle võib ju isegi tunduda, et see inimene võiks elus millegi muuga, kui autod, tegeleda... :icon_think:


Õlitaseme jurast:
1.Esimeses postis sa kirjutasid, et "selline mure et bensiin oli õli sisse sattunud kuidagi.....sai pihustid ära vahetatud aga nüüd tundub et jälle nagu oleks õli tase tõusnud???? "
2.Nüüd kirjutad, et "aga kuidas siis seletada asjaolu et mingi lühikese ajaga jooksis karter bena täis...ja siis muud ei teinud kui sai pihustid ära vahetadud ja enam ei jookse.... "

?????????????????????

Mulle (ja ka ilmselt teistele lugejatele) tundub, et te seal kambakesi ise ka ei tea, mida teete, kus olete, või mis teie nimed on, või miks te üldse seal olete, kus te parasjagu olete... :lol: :lol: :lol:

Otsustage midagi ära lõpuks...

õli ja bensiin

Posted: 28 Jun 2009, 12:18
by laurigt
sõnastus on erinev aga mõtte jääb samaks....
tõsta nüüd jalad ilusti õhku äkki jõuab kohale... :D
no ja sa pidid juu niii tark olema aga noh loogika puudub......

õli ja bensiin

Posted: 28 Jun 2009, 19:34
by ts
:icon_hi:

räägime asjadest nii nagu on :icon_think:

Stihl on tõenäoliselt rohkem autosid remontinud, kui mõni inimene üldse märganud on :wink:

ja mootori põhitõdede meeldetuletus kah :icon_thumbup:

kõige üleval on sisselaskekollektor, mille küljes on pihustid ja mis ei puutu kuskilt õliga kokku
siis on klapid (koos tihenditega) ja siis on kolb... mille all on õlirõngas ning mille alumisele poolele jõuab õli :roll:

seega on ainus koht, kuskohast bensiini võib märgatavas koguses õlisse jõuda õlirõngas... see aga tähendab, et mootor peaks juba nii hõre olema, et hirmus lausa (ja samuti- kuna ainus võimalus bensiinil jõuda silindrisse on siis, kui klapp lahti on... ei tohiks tilkuv pihusti mitte natukesti mõjuda... bensiin iseenesest ei ole hoolimata kogusest võimeline mootorisse sattumisel loiku moodustama)ˇ

Samuti tasuks pöörata veidike tähelepanu ka teisele olulisele aspektile :icon_thumbup:

bensiin on lenduv :roll: seega kui mootor saavutab töötemperatuuri, siis isegi juhul kui seda mingitmoodi õlisse sattuma peaks, kipub bensiin õlist eralduma ning liikuma karterituulutuse kaudu uuele ringile...


ja lõppsõna :roll: 95% juhtudest, kui õlitase mootoris tõuseb, ilma et tekiks jahutusvedelikust tingitud vahupidu...on see tingitud kas:
1. sooja mootoriga mõõtmisest (õli soojenedes paisub)
2. ebaühtlasest aluspinnast (kumbki kordadest mõõdetakse kallakult)
3. mõnest muust erisusest mõõtmiste vahepeal (näiteks on mõõtevahemik "umbes kahe täpi vahel" :D )

5% juhtudest on sinna kas keegi vahepeal õli juurde kallanud :mrgreen: (oma kogemusest) või siis on pika seismise peale kõik õlikanalid tühjaks voolanud (kah oma kogemusest)

tilkuvate pihustite ainsaks mureks kipub siiski jääma ebaühtlane käimine ning käivitusprobleem (olenevalt olukorrast, kas läheb raskemini käima, või siis ei lähe esimesel katsel üldse- jällegi omast kogemusest)

õli ja bensiin

Posted: 28 Jun 2009, 19:48
by ts
:roll:

ja tõepoolest, kui see oli bensiin, mis sinna sattus, siis tasuks igal juhul surved üle mõõta :wink:

kuna seda hakkab ka mittetilkuvate pihustitega sinna sattuma :roll:

ja kui tõepoolest on surved korras aga mingit vedelikku sinna sattus siis vaata kogu mootor ülikriitilise pilguga üle

ja lõpuks värske vanasõna- kaks asja, mis loogika järgi on omavahel seotud... teise loogika kohaselt ei ole :icon_angel:

ja vana vanasõna- peaaegu mitte ükski asi ei saa ise korda küll aga võib see nii tunduda

õli ja bensiin

Posted: 29 Jun 2009, 00:55
by VML
:icon_think: teema kuidagi käest kiskund ja isiklikuks muutunud... samas suht ammendanud end-kõik vajalik on teada! Et tänud vastuste eest TS ja Stihl :!:

Ps: Lauri vea see asjandus mul hoovipeale-ega ta ennast ise korda ei tee...

õli ja bensiin

Posted: 29 Jun 2009, 01:01
by H.E
Kui siin oleks thermo-spot, siis se oleks raudselt punane. :lol:

õli ja bensiin

Posted: 29 Jun 2009, 03:36
by AaduT
...ma olen parem vait :lol:

õli ja bensiin

Posted: 02 Jul 2009, 19:03
by iv88
Eks vaidluses sünnibki tõde... Või mitu... :icon_roll:

Suure aadrilaskmise vahel päris palju vastuseid küsimustele, mis ammu kukalt kratsima ajanud :icon_hi:

õli ja bensiin

Posted: 03 Jul 2009, 02:56
by VML
no eks tõde seisneb selles, et stihlil on õigus, aga samas ka hõreda võitu mootor võib veel pikkalt käia-siiski kuskil 6 bar survet suht viimane piir, et asi vähegi käiks, mõistagi, et hea pole see mootor enam ammu. Eks targemad parandavad, kui mööda juhtusin panema...-siiski mis surve juures on mootor veel töö võimeline? mul elu näitab et alla 6 bar ei taha enam käia, aga on see viimane piir?

õli ja bensiin

Posted: 03 Jul 2009, 10:08
by PS145
laurigt wrote:selline mure et bensiin oli õli sisse sattunud kuidagi.....sai pihustid ära vahetatud aga nüüd tundub et jälle nagu oleks õli tase tõusnud???? oskab keegi midagi soovitada mida kontrollida jne???

autoks siis alfa romeo 164 3,0 138 kw 1993

ette tänades lauri
On pakkuda varianti, et paned peale 2.0 mootori. Mu tuttuava tuttav teab kedagi kelle tuttav müüb seda