tuli armatuuris

#16
ts wrote: siin arvatavasti põhjus control centre klassikalises toimimises- see peaks su omal vist ikka peal olema :?
Lühidalt-> kuna Alfadel, mis on varustet control centre´ga vat, et ükski tuluke ei tule otse andurist, siis nende vahele jääval elektroonikal on hobi (eriti niiskusega) selliselt mämmerdada :roll:


Äkää, kui sa pead silmas 'alfa control' nimelist asja, siis pole.

Kusjuures, ma siiani ei saa aru, miks teda kunagi müügikuulutuses QV nimega on autasustatud...

Pidurivedeliku vähesuses ei tohiks kah probleem olla, see on just vahetatud, nagu ka terve torustik. Mis tegi pidurid PAREMAKS, aga mitte heaks...



Uff, see vist on toff-opik siin teemas.

My bad :oops:
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

tuli armatuuris

#18
üldiselt veits kulunud ei anna signaali-> piduriklotsi andur on nii primitiivne asi, et lausa hirmus kohe-> nimelt on seal kaks otsa: ühelt tuleb signaal peale ja teiselt lahkub ja vahepal ei ole mitte kui midagi :D



seega-> kui klots on kulunud siis seesama isoleeritud juhe, mis on klotsi hõõrdepinda valatud lihtsalt katkeb ning teiselt poolt enam signaali ei saa ja kui see juba kord katkenud on siis tõenäosus, et selle otsad veel kunagi kokku saavad on vaid juhul, kui juhtmeotsad on vastu ketast-> seega pidurit all hoides peaks hakkama tuli kustuma :wink: ja kogu ülejäänud aja põlema

tegelikult on klotsid tavaliselt lõplikult kulunud siis, kui tuli kogu aeg põleb (k.a. pidurdamisel) (seega jääksin jonnakalt vedeliku või kontrolli vea või siis armatuuri tuleva liigse massi juurde-> s.t. mingi asi annab tulukesele valel ajal massi)
Tegelikult ma olen normaalne....

tuli armatuuris

#20
MorzokMan wrote:Äkki tahab ta tulukesega öelda, et kevad on - suvepaput valuveljel on vaja! :lol:


:shock: krrt muidugi :arrow: nüüd siis selge, miks mul kah aegajalt piduritulukesed jonnivad :lol:
Tegelikult ma olen normaalne....

tuli armatuuris

#21
jälle offtopic, kuid
Kusjuures, ma siiani ei saa aru, miks teda kunagi müügikuulutuses QV nimega on autasustatud...


aga :roll: ehk ongi QV :roll: vaata kapotialuselt kirjelt kas tegu on nmudeliga 907 A1B :twisted: või siis 907 A1A või lihtsalt 907 A :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....

tuli armatuuris

#22
ts wrote:jälle offtopic, kuid


aga :roll: ehk ongi QV :roll: vaata kapotialuselt kirjelt kas tegu on nmudeliga 907 A1B :twisted: või siis 907 A1A või lihtsalt 907 A :roll:


hm. 907 A3A (aa-KOLM-aa)

orig. mootorikood on 90755, kui see midagi loeb.

Sest noh, passi järgi on seal ju 1.4 (1351cm3) mootor hoopistükkis.

Power-drained by ARK? :lol:
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

tuli armatuuris

#23
A3A on 1,3L Bosch'i pritsega isend (seega ei tea, kohast see QV tuli) Ja lihtsalt infoks-> 1,4 on A1B ning marelli pritsega



aga mootor on ikka 30755 (mõlemal BTW) mitte 90755 :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....
cron