Page 2 of 3
O: Alfa 33 1,7 mootori ja käimari
Posted: 08 May 2006, 22:16
by alfistiman
rizto wrote:To Alfistiman
Ma vaatan Te siuke Targem Alfa mehike ! Ma ise alles algaja pole nagu neid mootoreid teinud ! Ehk pajatad mulle natuke asjast suur valgustaja härra
Kuda seda õhuvõttu suurendada
Kapremont

Nagu siis kolvid ,rõngad ,klapid ,tihendid ja rihmad
Ploki ja klappide lihvimisega ma hakkam ei saa kuna pole näinudki kuda neid lihvitakse
Väljalase suurendamine
Ja äkki oskad öelda kes sellise töö ära teeks ka ,äkki Teie?
Mis tark ma nüüd olen, lihtsalt ise tegin nii:
mootor juppideks - kõik jupid (no enamus

) pesin puhtaks - isegi ploki sain seest heleroheliseks
vahetatud sai: kõik saaled, klapisaaretihendid, kolvirõngad, rihmad, tihendid. Klapid sai pesasse ilusti sisse lihvitud- muidugi ka klapivahed reguleeritud. sisselaskekollektori kanaleid sai suuremaks puuritud. Uued püksid ostsin ka sest sumpa peab korras olema, suuremat toru polegi vaja sest alfal see niigi sportvariant, vähemasti minu omal oli
Veel nipet näpet mis esimese hooga meelde ei tule.
Aga tulemus - 8500 astus pöördesse ja Tartu mntl 190km/h
Sinu alfat ma kahjuks ette võtta ei jõua, sest kodumaa kaitsmine ootab ees

O: Alfa 33 1,7 mootori ja käimari
Posted: 08 May 2006, 22:22
by rizto
To Alfistiman
Aga palju see laks sul kõik umbes kokku läks
Suured tänud sulle vastamast

O: Alfa 33 1,7 mootori ja käimari
Posted: 08 May 2006, 23:04
by alfistiman
ma ei oska praegu täpset hinda ütelda, peab mõtlema kohe

O: Alfa 33 1,7 mootori ja käimari
Posted: 09 May 2006, 00:59
by rizto
1,5 /8v on 65 kw wei ?
Aa üks asi veel kuda ,saab lahti sellest piirajast pöörete omast ?
tänud

O: Alfa 33 1,7 mootori ja käimari
Posted: 09 May 2006, 01:17
by alfistiman
rizto wrote:1,5 /8v on 65 kw wei ?
Aa üks asi veel kuda ,saab lahti sellest piirajast pöörete omast ?
tänud

1,5 -seid on ka mitmeid variante aga kW peaksid 66 kuni 70 vahele jääma
piiraja kohta ei oska ütelda miskit, minu omal seda igatahes polnud

O: Alfa 33 1,7 mootori ja käimari
Posted: 09 May 2006, 11:39
by ts
karpaga mootoritel piirajat reeglina ei ole (piirab vaid sellega, et karpa ei suuda enam rohkem toota- lahti saab suurema karpa paigaldamisega)

O: Alfa 33 1,7 mootori ja käimari
Posted: 09 May 2006, 16:41
by rizto
So hoh või et nii on lood minul jookseb 7000 kellale peale rohkem ei kõssugi ,kuigi võiks rohkem kellal ju 8000
O: Alfa 33 1,7 mootori ja käimari
Posted: 09 May 2006, 19:45
by VML
originaalis kuskil 6000-6500pööret peaks nt alfa 33 olema... ja piiraja on tsentrifugaalne....jagaja rootoris.... 7000 tykib mootorile juba liiga tegema... aga nu....kui tahta siis 8000-ni veel kannatab ära... viga selles et klapi vedrud ei suuda klappi tagasi nii kähku vedada... vaja tugevamad klappi vedrud panna... siis saab ka pöördesse rohkem lasta....
O: Alfa 33 1,7 mootori ja käimari
Posted: 09 May 2006, 19:49
by VML
ja enamasti-lihtsam on kiirem ylekanne panna kui asja lõpmatuseni pöörde ajada.... alfal jõudu jagub....
O: Alfa 33 1,7 mootori ja käimari
Posted: 14 May 2006, 14:25
by alfistiman
Alfa boxer ongi pöördepill -> väike ja hästi tasakaalustatud.
mingisuguses välismaasaidis oli juttu 33-de lõppkiirusest võinii et palju keegi kätte on saanud, 1,3-l oli keskmine 200km/h
aga mis veel rohkem silmad punni ajas oli see et üks kodanik kirjutas 260km/h @ 9500 rpm, tehke omad järeldused

O: Alfa 33 1,7 mootori ja käimari
Posted: 14 May 2006, 14:51
by andre
alfistiman wrote:mootor juppideks - kõik jupid (no enamus

) pesin puhtaks - isegi ploki sain seest heleroheliseks
vahetatud sai: kõik saaled, klapisaaretihendid, kolvirõngad, rihmad, tihendid. Klapid sai pesasse ilusti sisse lihvitud- muidugi ka klapivahed reguleeritud. sisselaskekollektori kanaleid sai suuremaks puuritud. Uued püksid ostsin ka sest sumpa peab korras olema
Millisest firmast jupid ostsid ja kus tehti lihvimine, puurimine?
O: Alfa 33 1,7 mootori ja käimari
Posted: 14 May 2006, 15:10
by alfistiman
andre wrote:alfistiman wrote:mootor juppideks - kõik jupid (no enamus

) pesin puhtaks - isegi ploki sain seest heleroheliseks
vahetatud sai: kõik saaled, klapisaaretihendid, kolvirõngad, rihmad, tihendid. Klapid sai pesasse ilusti sisse lihvitud- muidugi ka klapivahed reguleeritud. sisselaskekollektori kanaleid sai suuremaks puuritud. Uued püksid ostsin ka sest sumpa peab korras olema
Millisest firmast jupid ostsid ja kus tehti lihvimine, puurimine?
jupid sain faktost, puurisin ise, tuttav viis kuhugi lihvima selle vända, ma täpselt ei mäleta kuhu

O: Alfa 33 1,7 mootori ja käimari
Posted: 15 May 2006, 00:35
by VML
nu jah...kõike on võimalik teha...aga põhimõtteliselt on see võrri forseerimine...

ja huvitav kui pikk oli see maa kus saavutati see 260???

-eestis annab ilmselt nii pikka sirget leida..ja kui leiadki siis paljalt 33 originaalis muutub ilmselt lihtsalt juhitamatuks... see on kompleksne töö, mis sisaldab vedrustuse ehitamist...PIDURITE ringi tegemist jne..jne.. ja suurt rahakotti loomulikult ka...

aga tehnika arendamine on muidugi iseenesest tore, edu teile

kui 260 kätte saate andke märku

O: Alfa 33 1,7 mootori ja käimari
Posted: 15 May 2006, 00:43
by alfistiman
nagu ma aru saan siis pole sul alfa boxeritesse usku - või siis 33-sse
aga kui 260 kätte saan eks siis annan teada
näed mul isegi pilt sellest pillist mis sellist kiirust saavutas
O: Alfa 33 1,7 mootori ja käimari
Posted: 15 May 2006, 00:50
by VML
ei-on usku kyll lihtsalt ma võtan ette oma 1,7 16v mootori ja aretan seda

sellel peaks originaalis juba 210 tipp kiiruseks olema...

ja pöörde läeb ka juba originaalis tiba rohkem kui tyypiliselt...