Page 2 of 2

O: alfa33 4-veoline

Posted: 25 May 2006, 11:27
by ts
originaalis ple ta nii pidev midagi...-vähemalt mingi ingliskeelse teksti järgi mis alfa nellikveo ajalugu puudutas... enamus töö teevad ära esi rattad, kui tekivad MÄRGATAVAD erinevused esi ja tagarataste pöörlemis kiiruses siis lülitatakse järgi ka tagasild...


see tekst käib 4x4 kohta (IjaII põlvkond on jah üsna suuresti varieeruvad), teatavasti oli viimasel 33 märkega permanent4 ehk siis pidev nelikvedu (50-50), Q4 puhul oleks siis selle analoogiks 155 :twisted: pideva 47%/53% jõujaotusega

33Q4 puhul on pigem tegu 164 analoogiga-> pöörlemiskiiruse erinevus üle 3 (või 4?) protsendi-> juhitakse mikrosekundi :D või natuke pikema aja jooksul jooksul ümber vahemikus 0-100%. sama skeem peaks ka 156crosswagonil olema.



erinevad allikad väidavad muuseas 164 juures pideva töö tegijat erinevalt :arrow: kas pidevalt esimene, tagumine või olenevalt kiirusest siis kas esimene 100 või tagumine 100

tegelikku tõde ei kinnita vist keegi, enne kui on tuvunud juhtajus asuva lülitustabeliga 8)

(muuseas ametlikult on tegu siiski nelikveolisega, seega ei ole ka tehas öelnud rohkemat, kui :arrow: nelikvedu dünaamilise jaotusega 0->100% mõlemal sillal)



p.s. 164 jutt ei pruugi 100% olla ülekantav 33-le (lihtsalt eeldan, et ega nad jalgratast uuesti leiutama ei hakanud :D )

O: alfa33 4-veoline

Posted: 25 May 2006, 11:42
by VML
uuri millal rihmad vahetatud...sest sellel asjal kestavad need AINULT 48000km!!!!!!!!!!!!!!!!! ja klõbin...vaheta õli ära...pane miski hea õli sisse mis oleks viskoosne...tavaliselt on hea õli kahjuks ka kallis.... kui saaled ära olekssiis on seal ysna pea juba suur kolks mitte klõbin..aga eriti ei usu et saaled ära...

O: alfa33 4-veoline

Posted: 25 May 2006, 13:26
by alfistiman
oot ts aga oskad äkki ütelda palju on jõujaotus siis käsitsi lülitatava neliveo puhul?

O: alfa33 4-veoline

Posted: 25 May 2006, 14:07
by ts
:oops: ei oska



Põhjus siis selles pildis
Image




Nimelt kuna käsitsilülitataval puudub keskdiffer siis ei oska seda vist keegi :wink: :arrow: nimelt keskdifferentsiaali puudumise korral mängib tagasild suht vabalt vastavalt koormusele ideaalis peaks ta olema ilmselt 50/50, mille täielik jaotamine toimub vastavalt koormusele.



Tõenäoliselt täiskoorma puhul ta sinna 50/50 kanti peaks jääma, tühi auto maastikul pakuks umbes 75/25 kuni 25/75 olenevalt kus ja kuidas mütata.



sportwagoni puhul siis võib öelda, et tegu on alfa esimese pargimaasturiga :lol:

O: alfa33 4-veoline

Posted: 25 May 2006, 14:16
by alfistiman
ahsoo sedaspidi :D

O: alfa33 4-veoline

Posted: 05 Sep 2006, 16:04
by alfaman
mina kuskil lugesin valja (peab ules otsima), et 33P4 puhul on tava tingimustes on moment on jagatud 95 ees ja 5 taga.