Küsimus: GTV 2.0 v 3.0 ja müügis olevad autod
Posted: 11 Sep 2009, 21:12
Tere alfamehed,
Ise olen ka juba mõnda aega olnud GTV omanik. Olen palju kokku puutunud auto tehnilise külje kui ka elektroonika probleemidega. Räägitakse, et alfa laguneb palju ja remontida on kallis, tegelikult see päris nii ka pole. See, kui palju sa seda autot remontima hakkad, sõltub vägagi eelnevatest omanikest. Ja auto konditsiooni saad selgeks teha enne ostu, autot ülevaadates.
Mina seda ülevaatamisprotsessi kahjuks nii korralikult ei teinud ja sattusin sellise GTV otsa, mille eelmine omanik ei olnud oma autot täiel rinnal hooldanud. Ja need hooldused/remonditööd, mida oli ta teinud, olid vist tehtud '' mitte nii kogenute '' mehaanikute käe all. Vigu, mida tuli parandada oli küll suht palju. Aga raha tegelikult nii väga ei läinudki. Auto sai korda ja sõidab siiamaani väga hästi. Ära tuleks vahetada ainult üks stabika varda puks, see maksab miskit 150 eek'i kanti. Muidu on kõik tip-top töötanud.
Ja talvel saab ka autoga hakkama! Tuleb panna lihtsalt väiksem velg( 15''-16'') ja kõrgem kumm ning kasuks oleks ka auto tõstmine, seda saab teha ka universaalsete kummiflantside abil, mis vedrude vahele käivad. Need maksavad miskit paar sada krooni ja täidavad oma funktsiooni täitsa hästi.
Btw. Mul on 2,0 V6 turbo, millel on natuke performance'it tõstetud. Peaks olema umbes 160+ kw. Võin öelda, et igaljuhul on rohkem raha läinud '' boostimisele '', kui kohustuslike juppide vahetamisele.
Minu meelest on see super ''vaese mehe'' sportauto, mis oma hinda igati väärt on. Pakub rohkelt sõidumõnu.
Ainuke miinus, mille ma välja tooks on see, et autoga sõites pead teid valima. Kuna auto on jäik ja madal, ei armasta ta aukus Eesti teid. Samuti põhjakaitse on vajalik.
Ise olen ka juba mõnda aega olnud GTV omanik. Olen palju kokku puutunud auto tehnilise külje kui ka elektroonika probleemidega. Räägitakse, et alfa laguneb palju ja remontida on kallis, tegelikult see päris nii ka pole. See, kui palju sa seda autot remontima hakkad, sõltub vägagi eelnevatest omanikest. Ja auto konditsiooni saad selgeks teha enne ostu, autot ülevaadates.
Mina seda ülevaatamisprotsessi kahjuks nii korralikult ei teinud ja sattusin sellise GTV otsa, mille eelmine omanik ei olnud oma autot täiel rinnal hooldanud. Ja need hooldused/remonditööd, mida oli ta teinud, olid vist tehtud '' mitte nii kogenute '' mehaanikute käe all. Vigu, mida tuli parandada oli küll suht palju. Aga raha tegelikult nii väga ei läinudki. Auto sai korda ja sõidab siiamaani väga hästi. Ära tuleks vahetada ainult üks stabika varda puks, see maksab miskit 150 eek'i kanti. Muidu on kõik tip-top töötanud.
Ja talvel saab ka autoga hakkama! Tuleb panna lihtsalt väiksem velg( 15''-16'') ja kõrgem kumm ning kasuks oleks ka auto tõstmine, seda saab teha ka universaalsete kummiflantside abil, mis vedrude vahele käivad. Need maksavad miskit paar sada krooni ja täidavad oma funktsiooni täitsa hästi.
Btw. Mul on 2,0 V6 turbo, millel on natuke performance'it tõstetud. Peaks olema umbes 160+ kw. Võin öelda, et igaljuhul on rohkem raha läinud '' boostimisele '', kui kohustuslike juppide vahetamisele.
Minu meelest on see super ''vaese mehe'' sportauto, mis oma hinda igati väärt on. Pakub rohkelt sõidumõnu.
Ainuke miinus, mille ma välja tooks on see, et autoga sõites pead teid valima. Kuna auto on jäik ja madal, ei armasta ta aukus Eesti teid. Samuti põhjakaitse on vajalik.