Page 2 of 21
giulietta 116
Posted: 22 Oct 2009, 02:12
by alfanatico
supp wrote:eks mul ka see vahtraleht veel vilgub avataril, olen alfatest suht võõrdunud kuna eelmise müüsin maha aasta 95

tundub, et ei ole võõrdund, kui uue "õnnetuse" hoovi veeretasid :icon_thumbup: ...ei sellest viirusest lahti saa, köhh-köhh-köhhhhhh
giulietta 116
Posted: 22 Oct 2009, 10:49
by ts
supp wrote:alfadel peaks minema peale viimast (75) päris alfat üle vast
:icon_hi:
Vana kooli definitsioon:
väiksed Alfad kõik enne 33 tulekut (mööndusega võib sinna alla lugeda tegelikult ka 33 ning mingis osas ka 145/6)
keskmised alfad-> viimane oli 75 (mööndustega võib lugeda ka 155-e)
suured Alfad -> viimane oli 90 (mööndusega võib lugeda ka 164)
esimene uus spider/coupe on 916
ehk siis kindel vana kool on : 115 ning 162 (ja kõik enne seda) ning Sud
Üleminekusõidukid on 33(145/6)-164-155 (ehk siis vana ja uue kombinatsioon-> õuldskuul mootorid ja suur osa muust tehnikast, kuid "uues kuues")
Üldiselt loetakse aga uuteks kõik mudelid alates 156-st (ehk siis AR kui firma "uus hingamine")
giulietta 116
Posted: 25 Oct 2009, 16:33
by supp
ikkagi asja juurde tagasi tulles: olen end lolliks googeldanud aga mingit asjaliku infi selle kohta miks ja millal on auto c piilaril suur plastik ja millal seda pole
giulietta 116
Posted: 25 Oct 2009, 16:41
by ts
:icon_hi:
parandage mind, kui eksin aga peale 1981 mudeliaastat tehtud uuendused hõlmasid kereplastikut ja uut sisu (koos sellega tuli ka C piilarile vent ava

giulietta 116
Posted: 25 Oct 2009, 17:18
by supp
siin ongi mingi ebakõla, nimelt mu auto on 83a ja 2,0l, samas kui netist uurida on mõningad vanemad masinad millel pole seda c piilari plasti, samas mõnel on. Minu autol on vanakoolis armatuur ja pole seda perse palastikut, ok see on selge, aga mis põhimõttega pandi c piilari plasti jääb selgusetuks. migeid masinaid LAV-is nimetati ekscutive millele seda polnud, aga mingit loogikat seal pole. TS paistab olevat mingi kohalik teadusemees, äkki saab sotti
samas ma ei ole suutnud ka väljaselgitada mis tootja magnetoolasid kasutas alfa tollal originaalis
giulietta 116
Posted: 25 Oct 2009, 19:56
by ts
pakuks, et kui Sul on vana kooli armatuur ning kerel lisplaste pole, siis sellepärast seda plastlätakah kah ei ole... kuna tegelikult on tegemist sõidukiga, mille registreerimisaasta võib küll 83 olla, kuid mudeliaasta on varem-
kaks asja, mis veel esimest ja teist põlve kindlalt eristavad on esimesed suunatuled (1 põlvel olid need rattakoopqast eespool, teisel tagapool- Sinu omal polegi

) ning ukselukud (1 olid need lunkide sees, teisel väljaspool)
kontrolli VIN number üle

Sul on 1 põlve süiduk (s.t enne 82 aastat toodetud)
enne 1981 aastat ei tohiks olla ühtegi plastiga ning peale 82 ühtegi ilma plastita (kui on siis on see kas juurde pandud või eemaldatud)
Esimesed makid tulid tehasest alles 90-date hakul - ja sedagi AlfaRomeo logo ning kirjaga- [enne seda oli diileri asi sinna stereo sisse leida (tehas paigaldas vaid kõlarid ja juhtmestiku)]
ma ei ole küll täiesti kindel, kuid USA-s oli vist ka varasemalt võimalik logoga raadiumi tellida

giulietta 116
Posted: 26 Oct 2009, 00:03
by supp
kus seda vin-i saab kontrollida, damit pole jah suundi, krt nüüd hakab keeruliseks minema juba. aga üldiselt on suht vähe konkreetset infi netis selle auto kohta, mis ajast siis need see c piilari plastid tulid, sest suuremjagu masinaid on nn palja persega s.t. vanemad, aga nende plastidega
PS üldiselt olen ma ebasatsionaarsete autode magnet
giulietta 116
Posted: 26 Oct 2009, 00:43
by ts
:icon_hi:
VIN proovi siin
http://eper.deltahpe.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
ma ei ole küll 100% kindel, et see varasematest ainu saab
Giulietta koodiloogikat täpselt ei mäleta, kuid kui keretüübi üles leiad (id plaadilt nt) siis saab jätkata - kui see on ar06155 või siis tähisega 116A1 siis on 1 seeria ... kui on midagi muud, siis on kas vahetatud mootoriga, või on uus kool, kuid vale kerega vms
mis puudutab netiloogikat, sii see EI OLE oluline- kosmeetiline muudatus tuli 1981 :icon_thumbup: punkt :icon_thumbup: ja peale seda oli kõigil asutdel C piilaril plastrest olemas punkt [isegi Turbodeltad said selle]
giulietta 116
Posted: 26 Oct 2009, 01:15
by supp
vin on 116a1 igaljuhul
see leht muidugi vini ei loe
giulietta 116
Posted: 26 Oct 2009, 11:11
by ts
Sellisel juhul vali edasi:
Kui tegemist on ilma Z alguseta (AR116A*), siis on tegu kuni 79 toodetud sõidukiga
kui on tegemist numbrikombinatsiooniga, mis allpool olevasse loetellu ei sobi, siis on tegemist 80 a sõidukiga
ZAR116A10*00001001 - ZAR116A10*00008010-> 2,0 Super (1980-1981)-> siit edasi on juba plastrest C piilaril
ZAR116A10*00008011 - ZAR116A10*00017000-> 2,0 Lusso (1981-1983)
ZAR116A10*00017001 - ZAR116A10*00027400-> 2,0 Ti (1982-1983)
ei suuda siiski meenutada/leida ühtki eriversiooni, mis oleks ilma esimeste tiivasuundadeta

seega kahtlustan, et nende elimineerimisel oli kellegi kuri käsi koos pahtliga mängus

(muidugi natuke häirib see, et sellisel juhul peaks olema kas suunarelee vahetatud või siis peaks see natuke kiiresti klõbistama)
giulietta 116
Posted: 26 Oct 2009, 16:23
by supp
siis peaks vin-i järgi olema 2,0 super ehk 80-81a massin, suundade asja peab uurima
giulietta 116
Posted: 26 Oct 2009, 17:38
by alfanatico
supp wrote:siis peaks vin-i järgi olema 2,0 super ehk 80-81a massin, suundade asja peab uurima
kui väga huvitavaks läheb, siis võtab vinni ja uurib tehasearhiivist, mis siin leiutada

:icon_hi:
giulietta 116
Posted: 26 Oct 2009, 21:37
by supp
tea kas nii peeneks läheb, aga auto eelmine omanik töötas pilotis ja seal polevat vanade alfade vin-idega miskit peale hakata, isegi juppe vist ei saa, õnneks saabub mu leib lauale varuosi müües ja b-osedena tundub valik ja saadavus ning hind hea olevat, juhul kui neid muidugi vaja peaks minema
giulietta 116
Posted: 29 Oct 2009, 20:36
by supp
silm peas: esimesed 20m autoga sõidetud
järgnev plaan on kõhualla kiigata (sumps juba murdus, aga selle koht on niikuinii emexis varsti) ja natuke veermiku ja pidureid näppida, lisaks vaja el. süsteemi korrastada, äkki siis saab pikemalt ka liikuda
giulietta 116
Posted: 30 Oct 2009, 01:52
by Siim4
Ma vaatasin ka suvel selle veermiku,enamus pukse tagapool olid suhteliselt rabeda olekuga....