Page 2 of 3
Metro Auto
Posted: 03 May 2010, 17:44
by flymadman
Trk endale ka sümpoolseks saanud aga hea et endal Pärnus selline remonti mees kes kõigiga hakkama saab ja veel hästi ja soodsalt teeb :icon_thumbup:
Metro Auto
Posted: 03 May 2010, 17:53
by mrt
Pane siis kirja palju diagnostika maksab
Metro Auto
Posted: 03 May 2010, 19:31
by rizto
Mis toimub kõik nii kettas kohe ... no arumaivõi

Metro Auto
Posted: 03 May 2010, 21:09
by bnd
ET - ei kripelda mul midagi

lihtsalt rihmavahetuse ja õli aeg JÄLLE!!!! käes
Töökorraldusest- olen sellega õnneks kokku puutunud, kui viid auto, mässatakse 2h ja siis tuuakse tagasi, et sry, ei õnnestunud ja arvet ei tehagi :icon_clap:
Teine asi on muidugi see, et kus tõmmata joon, mis autol tehakse kataloogi järgi tööajaarvestust, ja millal reaalse aja järgi? On kogemus, kus töökojal polnud ilmselt pealelõunat enam teisi kliente tulemas ja tagasillapuksi (1tk) vahetati 5h!!! Õnneks oli töökoja üks sein klaasist ja sain toimuvaga kursis olla, et kuidas töömees liigutab- ei liigutanud. Pärast taheti arve teha 5 x xxxeek, et auto oli ju nii kaua SEES. Läksime toona siiski sõpradena laiali. Sama kogemus ka ühe suuri kaubikuid remontiva firmaga, kus tööaega arvestati selle järgi, kaua auto oli töökojas SEES.
Lihtsalt ütlen, et kes pakub ikkagi nn esinduse tasemel teenust, peaks ikkagi kataloogi järgi tööaega määrama. Seda enam, et Alfadel ju muud, kui üks lõputu remont ei tehagi ju- kõik poldid peaks keerama
Aga ainult minu arvamus, taas
Küll on hea teisi õpetada tööd tegema

Metro Auto
Posted: 03 May 2010, 21:40
by Luman
Koha valikuga ilmselt Alfa Romeo kasutajate südameid ei võida
Kui kõik kohad SEES oldud aja ees raha võtaks, siis oleks ikka suht nukker... ei mäletagi millal auto remonditöökojas alla 24h vedeles...
Metro Auto
Posted: 03 May 2010, 22:11
by MetroAuto
Arvestusse läheb ikkagi reaalselt teostamiseks kuluv aeg, mitte kohvipausid ja lõunad.
Luman wrote:Koha valikuga ilmselt Alfa Romeo kasutajate südameid ei võida
Kui kõik kohad SEES oldud aja ees raha võtaks, siis oleks ikka suht nukker... ei mäletagi millal auto remonditöökojas alla 24h vedeles...
Metro Auto
Posted: 04 May 2010, 00:13
by -erik-
Siiamaani ise Pilotis käinud või TRK`s ja mõlemas kohas on alati löödud kataloog nina all lahti ja öeldud summad ja ajad. Viimati tehti Pilotis isegi kiiremini asi valmis, kui kataloog lubas, tea kas jäid osad seibid ja mutrid sellest üle kah :icon_eh:
Öeldi ka, et kui masin on sees kasvõi 24h sellepärast, et mutter on kinni ja nemad ei saa seda lahti, aga tehase järgi läheks vahetus 1h, siis võetakse ka 1h raha. :icon_thumbup:
Metro Auto
Posted: 04 May 2010, 02:04
by heavy
Kasutan samuti 1 eelkõneleja sünu :
"Tore, et 1 remondikoht taas juures"
See on ainult tervitatav.
Kas keegi sinna läheb või sealt midagi tellib on aga vaba tahe ma arvan.
Meil siin kehtib ju ikka reegel, et ostan või remondin seal, kus odavam - põhiline, et matsu jagatakse.
Kui saab varuosa nende kaudu soodsamalt, siis miks peaksin mujalt võtma ja ka vastupidi.
Las mehed tegutsevad - seda kiiremini tulevikus töökodades löögile saab ju - see on ainult positiivne. :icon_hi:
Metro Auto
Posted: 04 May 2010, 18:55
by alfagirl
MetroAuto wrote:Millise tegevusega oleme ära teeninud Pilot Motorsi pahameele?
Enne vekslite välja käimist oleks kasulik ka natukene tausta uurida. Nimelt on Metro Auto saanud endale Alfa Romeo esindusõiguse.
Olukorra selgitamiseks -
Alfa Romeo maaletoomisõigus Eestisse ja Lätti on ettevõttel nimega Auto Italia SIA mille tegevuskoht on Läti Vabariigis.
Maaletooja saab valida kellel on õigus ametlikult Alfasid müüa ja remontida.
Esindusõigus tähendab siiski seda, et ettevõte tohib ja peab esindama automarki (müük ja teenindus) - selle termini olemasolu võib hetkel enda kohta kasutada ainult Pilot Motors.
Ametlik Service Partner ei oma esindusõigust vaid omab ainult luba antud marki autosid remontida ja teostada ka garantiitöid.
Konks on selles, et Itaalia tehasega (FIAT AUTO SPA) ei ole minu andmete kohaselt kooskõlastatud Eesti maaletooja (AUTO ITALIA SIA) ja Metro Auto vahelist lepingut (mille olemasolu ma vähemalt mingil kujul eeldan) millega AUTO ITALIA SIA on andnud õiguse Metro Autole kõiki Alfasid puudutavaid töid teha (kui on andnud?). Teine asi on see, et Alfa Romeo logo ja kirja kasutamine on lubatud ainult Pilot Motorsile kui ametlikul automargi esindajale.. (rääkimata sellest, et Alfa märk ei sobi autokaubamaja-garaaži seinale oma kontserni mitte kuuluvate autode kõrvale - antud juhul siis NISSAN, FIAT; PEUGEOT) Juhul KUI lätlased kirjutasidki mingi paberi alla millega annavad Metrole teatud õigused mis kuuluvad Piloti valdkonda on tegemist juriidilise vastuoluga.
ja ehh.... ei taha küll vana asja meelde tuletada, aga siis kui Metro Auto sai Fiati garantiitööde õigused, kleepisid nad kohe oma maja peale ka Alfa Romeo logo - Melvin Sinirand (Metro Auto juhataja) ütles siis kui aru läksin pärima et "ta arvas et kui nad saavad ühe margi remondiõiguse siis laieneb see ka kõigile teistele sama kontserni autodele"...
niipalju siis ärist Eesti moodi.. (jääb vaid imestada miks nad Ferrari märki välja ei pannud)..
Metro Auto
Posted: 04 May 2010, 19:15
by AaduT
austusväärne.
:icon_hi:
-erik- wrote:Siiamaani ise Pilotis käinud või TRK`s ja mõlemas kohas on alati löödud kataloog nina all lahti ja öeldud summad ja ajad. Viimati tehti Pilotis isegi kiiremini asi valmis, kui kataloog lubas, tea kas jäid osad seibid ja mutrid sellest üle kah :icon_eh:
Öeldi ka, et kui masin on sees kasvõi 24h sellepärast, et mutter on kinni ja nemad ei saa seda lahti, aga tehase järgi läheks vahetus 1h, siis võetakse ka 1h raha. :icon_thumbup:
Metro Auto
Posted: 04 May 2010, 21:50
by Slicer
alfagirl wrote:MetroAuto wrote:Millise tegevusega oleme ära teeninud Pilot Motorsi pahameele?
Enne vekslite välja käimist oleks kasulik ka natukene tausta uurida. Nimelt on Metro Auto saanud endale Alfa Romeo esindusõiguse.
(jääb vaid imestada miks nad Ferrari märki välja ei pannud)..
:icon_clap: :icon_clap: :icon_clap:
Metro Auto
Posted: 04 May 2010, 22:40
by bnd
Ehk siis talupoja mõistusega kodanikule (ehk mina) oleks asi arusaadav, siis üks on esindus? , teine on litsenseeritud töökoda remondiks ja garantiiks, aga mitte ametlik esindaja? , kolmas entusiastide seltskond, keda ei seo AR-ga ükski leping?
Selge kui seebivesi

Metro Auto
Posted: 04 May 2010, 23:26
by supp
ma ei tea kas päris teemasse aga nagu ütleb vanasõna "kas koerad hauguvad, karavan läheb edasi" (paluks seda võtta ikka kujundliku väljendina, ehk ärgem solvugem), seega mitte garantiiliste alfade omanikel on vast suht savi kellel on mingi leping mingi x üritusega või ei ole ehk inimesed kes kasutavad alfat alfa pärast mitte ainult punktist a punkti b viivat liikurit ei tohiks kottida muu, kui proffesionaalne suhtumine ja teadmine mida keegi teeb, mitte see mis paber kellegil seinal ripub. Eks neid esindajaid on varsti olnud rohkem kui uuena müüdud masinaid (meenutagem, asmerit, itaalia-faktot, auser-faktot jne) asi on ikka kinni konkreetsetes persoonides kes viitsivad sügavuti asjaga tegeleda olgu siis fassaad milline tahes, kes tahab käigu pilotis kes metros ja kus iganes, juriidiline pool ei tohiks alfiste huvitada.
Ühesõnaga töe kriteeruim on praktika mitte paber
PS õnneks on mul hea targutada, kuna tehase tuge mu massin ei vaja, küll aga olen tel teel abi saanud minu meelest nn vanakooli meestelt, niiet tänud ja ei pea ise jalgrattaid leiutama - inimesed hoodavad autosid mitte paberid
Metro Auto
Posted: 05 May 2010, 01:08
by alfagirl
supp wrote:ma ei tea kas päris teemasse aga nagu ütleb vanasõna "kas koerad hauguvad, karavan läheb edasi" (paluks seda võtta ikka kujundliku väljendina, ehk ärgem solvugem), seega mitte garantiiliste alfade omanikel on vast suht savi kellel on mingi leping mingi x üritusega või ei ole ehk inimesed kes kasutavad alfat alfa pärast mitte ainult punktist a punkti b viivat liikurit ei tohiks kottida muu, kui proffesionaalne suhtumine ja teadmine mida keegi teeb, mitte see mis paber kellegil seinal ripub. Eks neid esindajaid on varsti olnud rohkem kui uuena müüdud masinaid (meenutagem, asmerit, itaalia-faktot, auser-faktot jne) asi on ikka kinni konkreetsetes persoonides kes viitsivad sügavuti asjaga tegeleda olgu siis fassaad milline tahes, kes tahab käigu pilotis kes metros ja kus iganes, juriidiline pool ei tohiks alfiste huvitada.
Ühesõnaga töe kriteeruim on praktika mitte paber
PS õnneks on mul hea targutada, kuna tehase tuge mu massin ei vaja, küll aga olen tel teel abi saanud minu meelest nn vanakooli meestelt, niiet tänud ja ei pea ise jalgrattaid leiutama - inimesed hoodavad autosid mitte paberid
jah eks see nii on.. ja tänaste garantiiliste Alfade omanikud on vähem kui kolme aasta pärast juba mitte-garantiiliste Alfade omanikud ja võivad käia ka rihmavahetust ja hooldusi tegemas kasvõi Türi Autotoas (OT: väga hea koht muideks, kui Fordiga sõitsin siis nemad suutsid mul esitule pirni ära vahetada 15 minutiga, Info Autos maksin vastavalt 60 minuti eest tööraha).
Aga Alfade osas jah - kui Metro Auto visioon ja missioon on üllas siis on see ainult hea.. Kuid minu siiras isiklik salasoov on ikkagi, et Alfiste natuke ka juriidiline pool huvitab.. sest kui ei huvita, siis ei huvita see varsti enam ka neid keda see peaks huvitama - elik vastutavaid isikuid omal turul

Metro Auto
Posted: 05 May 2010, 11:22
by MetroAuto
Ma arvan, et tagatud peab olema kvaliteetselt teostatud töö, meeldiv ja kiire teenindus.
Konkurents lisab juurde veel kliendi jaoks üsnagi tähtsa faktori nagu hind.
Ka ise, juba teist Alfa Romeot omades, pean tunnistama, et nii muresid kui rõõme jätkub kuhjaga. Inimesi, kes nendele muredele kiireid ja asjalikke lahendusi suudaks pakkuda on aga vähe. See kõik vajab kogemusi, pühendumist ja austust selle margi vastu. Selleks olengi enda ümber kogunud inimesed, kelle teadmised ja oskused vastavad nendele kriteeriumitele, mida ma ise Alfa Romeo omanikuna ka eest leida tahaksin.
Tulge ja pange meid proovile!