AR GTV V6 TB '96 Passione

#16
spark wrote:kuidas siis kulgeb
Edeneb nii palju, et loodetavasti jõuab millalgi sel nädalal ka veepump kohale ja siis hakkab miskit toimuma ka ehk...õnneks ise praegu pikemalt Eestist eemal ja ei pea kannatamatult ootamisega tegelema. Kui väljast hakkab plaan juba enamvähem paika saama siis see mis ta salongist saab on veel üsna lahtine. Seda et istmed nahkse katte saavad on juba üsna kindel. Vaikselt vaikselt hakkab mingi plaan ja nägemus paika loksuma. Ehk saab sel suvel esimesed tiirud ära teha ja põhitöö tuleb ilmselt talvel.
spark wrote:alfaholicud pakuvad ka normaalseid esipidureid "normaalse" hinnaga
Enne pidurdamist peaks ta ennem liikuma saama. :P

olgugi, et pisike aga ikkagi V6 siis mõlgub mõttes ka väljahingamist vabamaks lasta.
Autodelta pakub miskit sellist.
http://www.autodeltashop.com/product_in ... cts_id=378
Image
pidurid piduriteks aga need veljed on täpselt mida vaja.:P
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB

AR GTV V6 TB '96 Passione

#22
Anthrax wrote:Cyber, aitab vist vahelduseks sellisest alfade mahategmisest ja saabide ülistamisest?
jutt oli ju velgedest, mitte autodest :icon_shifty:

IMHO on suurte rõngastatud aukudega AR velg samuti midagi :icon_wtf: mitte eriti ahvatlevat - ilma rõngasservadeta velg sobib mitu korda paremini
Image
Tegelikult ma olen normaalne....

AR GTV V6 TB '96 Passione

#24
[quote="cyber"]krt, need alfa rõngastega veljed on minu arvates ühed koledaimad, mis olemas...:)

Samas ilmselt Alfaomanike juures ei tekita mingit emotsiooni näiteks (minu arvates) Saabi kõige kenam velg, "Super Aero"..
.
Image
.

Emotsiooni tekitab küll aga küsimus millist. :twisted:


Tegelikult ei ole velje teema teps mitte lukus aga nn "teledial" oli hiljem kohe tehasest all.
Kuna tegemist on ühe oma ajasut ilusama autoga siis tahaks võimalikult palju algsest ilust alles hoida.

Tõsisemat kosmeetilist ravi vajab aga salong.Nahk-plastikule uue ilme andmine jne.

Tõotab tulla huvitav talv :P

Ise pole teda juba kolm nädalat näinud :P

Lahe on omada autot milles sõitmisele kõige lähedasem kogemus oli nööriga CRV järel tühjade kummidega lohisemine puksiirini :D

Samas avastan ennast ikka pidevalt Brera 1750 TBi järele ilastamast.
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB

AR GTV V6 TB '96 Passione

#26
:icon_hi:

Kuna lõpuks jõudsid enamus asjad kohale ja tundub, et asjad hakkavad liikuma mõtlesin, et värskendan vahepeal teemat.
Uuendatud nimekiri siis asjadest mis hetkel tegemises-vahetamises.

Rihmad-rullikud
Rooliotsad
Veepump
Esiamortide kummikotid
Tagumised piduriklotsid
Tagumised rattalaagrid
Kapoti amordid
Tagaluugiamordid
Õlifilter ja õli
Õhufilter
Sisselaske torude lõdviku kinnitused(eelmine omanik on arvanud, et ka tavalised toruklambrid kärivad küll :P
ja kõik lõdvikud
uued kojamehed
uus aku
Ootamatu üllatusena tuli ka roolilati remont ja uued kaitsekummid.

Oma järge ootavad:
Uued veljed ja rehvid
Image
Autodelta sStraight through tailbox
Image
Autodelta pidurikettad ette
Image
Kosmeetlist laadi tegemised
Värvitööd
Kogu salongi sisu uuendamine(istmed-lagi-põrand-konsool-rool-jne.)Ilmselt saab ta tumeda naha ja hõbedase tikandi kombinatsiooni.

Ja nii ma vaeseks jäängi.... :icon_roll:
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB

AR GTV V6 TB '96 Passione

#29
Luman wrote:Miks just puuritud kettad? Kas soonilis polnud saada, või puhtalt kosmeetilistel kaalutlustel?
Esiteks mulle lihtsalt sümpatiseerib autodelta bränd. :P

Teisalt on puuritud kettad minu jaoks tõesti kosmeetiliselt miskipärast atraktiivsemad :icon_roll:

Aga samas Kalvi tõi välja, et kosmeetiliselt mitte vähem sobivad Brembo Max'id TB'le on isegi tsipa odavamad.

Aega on selle otsusega :D

Täna tuli veel üks vahva üllatus esimeste amortide näol :| jälle paar nädalat ootamist :butt:

Samas mis seal ikka alles 6 sarkofaagi tiksus täna täis :D

Kes ütles, et ALFA'd on sõitmiseks....
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB

AR GTV V6 TB '96 Passione

#30
passione wrote:Kes ütles, et ALFA'd on sõitmiseks....
Selles ei kahtlegi :lol: kogemusi endalgi küllaga.
Üldiselt targemad mehed räägivad, et puuritud kettad ei ole eriti head, sest puurimine tekitab kettas pinged ja varem või hiljem nad kipuvad mõranema ning mida rohkem koormad, seda varem. Seetõttu soovitatakse pigem soonilisi kettaid. Samas sa need kettad puht kosmeetilistel kaalutlustel ostad, siis ilmselt pole suurt vahet, mis sa sinna alla keerad.