Hetkel jookseb 1,3bari ja natuke peale. Külma osa liigutamisega ei saavuta sa kahjuks midagi. Originaal turbo on muutuva geomeetriaga turbo, ehk turbo kuumas osas on labakesed (tiivakesed) mis oma liikumisega piiravad gaaside liikumist. Rõhku saad peale keerata membraan klapi hoovast, mida sa pead keerama lühemaks ja vajadusel veel piirajat mis ei lase hooval veel tahapoole tulla. Membraani vahele pead veel panema rõhuregulaatori, mis ei lase klapil liiga vara tõmmata. Lihtsamalt seletades töötavad labad wastegate´ina ja mida hiljem labad pööravad, seda suurem on rõhk.
Põhjus miks rõhk alla kukub, ongi klapis mis rakenub liiga vara.
Unustasin veel selle aju fläshimise kohapealt vastata, kõige parem koht kus selle kohta infot saab on http://www.digital-kaos.co.uk/forums/" onclick="window.open(this.href);return false; tõsiselt hea koht :icon_roll:
Alfa Romeo 156 2.4JTD Kalapea
#16
Viimati muutis Kalapea, 27 Juul 2010, 22:44, muudetud 1 kord kokku.