Alfa Romeo 156 2.4JTD Kalapea

#16
Hetkel jookseb 1,3bari ja natuke peale. Külma osa liigutamisega ei saavuta sa kahjuks midagi. Originaal turbo on muutuva geomeetriaga turbo, ehk turbo kuumas osas on labakesed (tiivakesed) mis oma liikumisega piiravad gaaside liikumist. Rõhku saad peale keerata membraan klapi hoovast, mida sa pead keerama lühemaks ja vajadusel veel piirajat mis ei lase hooval veel tahapoole tulla. Membraani vahele pead veel panema rõhuregulaatori, mis ei lase klapil liiga vara tõmmata. Lihtsamalt seletades töötavad labad wastegate´ina ja mida hiljem labad pööravad, seda suurem on rõhk.

Põhjus miks rõhk alla kukub, ongi klapis mis rakenub liiga vara.

Unustasin veel selle aju fläshimise kohapealt vastata, kõige parem koht kus selle kohta infot saab on http://www.digital-kaos.co.uk/forums/" onclick="window.open(this.href);return false; tõsiselt hea koht :icon_roll:
Viimati muutis Kalapea, 27 Juul 2010, 22:44, muudetud 1 kord kokku.

Alfa Romeo 156 2.4JTD Kalapea

#18
Ai loll :icon_crazy: ikka rõhuga toimib, mitte vaakumiga, sõnavääratus kõikides sõnades :lol:

Liiga madala rõhuga tahmab suht jubedalt, aga mootor veab vaevaliselt kuid ühtlaselt punaseni välja.
Normaalse rõhuga tuleb alla 2000rpm põhja vajutades soliidne jõupilv ja siis kaob, kuid peale 4500rpm hakkab jõud otsa saama.

Alfa Romeo 156 2.4JTD Kalapea

#19
Kalapea kirjutas:soliidne jõupilv
:icon_clap: Uudissõna diislirahva sõnaraamatust vist? Mul tahtis selle peale arvuti sülest putket teha...

Muide, nende tulede poleerimisega seoses - vaatsin kah, et na tuhmid ja lähemalt kaedes selgus, et sääl ka mingi kile peal. Siit ka küsimus, et kui tähtis see kile seal on ja kas see tuleks enne eemaldada või sobib kohe poleermassinaga selga sõita?

Aga äi ole miskit halba öilda, autu tundub aus ja hää.. :grandpa:

Alfa Romeo 156 2.4JTD Kalapea

#23
Nüüd hakkab alfa mõte kohale jõudma... ehk siis nüüd tuli elektri probleem külla. Minu prognoos on ecu, siis hakkas lisaks sellele veel immo jamama, seega igatepidi tupikus, kuna ajapuudus on kah majas, siis sai auto pilotisse viidud, kuid seal jõuti samale järeldusele nagu minagi. Kuigi keegi ei julge midagi kindlalt öelda. Igaljuhul tuleb selgeks teha nüüd KINDEL vea põhjus ja siis vaatama ja investeerima hakata, kas standalone aju või uuele Boschi peale.

Alfa Romeo 156 2.4JTD Kalapea

#25
Suured tänud lohutamast :icon_shocked:

Lihtsalt lõppes sõites ära ja oligi kõik, näitas kütuse rõhu anduri viga, kuigi andur ise terve. Käiad käiad, aga tööle ei lähe, lõpuks kustusid MSCF ja eelsüüte tuled kah ära. Ajule jookseb peale 4V mitte rohkem, kui otse 12V peale lasta, siis välja tuleb ikka 4V. AlfaOwnerist öeldi, et suht kindlalt ecu. Lisaks kõigele on leedukas mingi sitaga seal juhtmetes hakkama saanud.

Alfa Romeo 156 2.4JTD Kalapea

#26
Kas vahetasid kütterõhu anduri ära, et kindel oled et selles viga ei ole. Mul igastahes lõppes see samune andur kevadel poole sõidu pealt otsa, ei käivitunud ja kõik, panin teisele masinale peale, kõik korras, sellel masinal aga ei tööta.
Samas mul viskas selle anduri vea sisse ka siis kui pump omadega läbi oli. Ja ka siis lihtsalt masin üks hetk tööle ei läinud ja kõik. Nendest ecu vooludest kahjuks ei tea mitte midagi

Alfa Romeo 156 2.4JTD Kalapea

#27
Ei vahetanud, kuid kõik näitajad olid korras.

Pilot tõstis käed üles ja andis alla, nüüd tuleb kas ise hakata öövahetusena alfat remontima, või viia kuhugi, hetkel veel kuusakoski plaani peale ei mõtle.

TRK värvid saaksid hakkama?

Tahaks juba masuudikaga sõita, see v6 lörin tüütab ära...

Alfa Romeo 156 2.4JTD Kalapea

#28
Kui mul aasta tagasi analoogne mure oli siis ei soiovinud mind keegi aidata. See on alfa see ei peagi sõitma oli põhiline mõte meestel.
TRK-s olen käinud diagnosti tegemas aga nad pole minumeelest dislasid lapanud, nii on meelde jäänud.
Aga üks võimalus on ikkagi see andur ära vahetada ja siis proovida, anduri võid minu käest laenuks saada.

Alfa Romeo 156 2.4JTD Kalapea

#29
Kalapea kirjutas:Pilot tõstis käed üles ja andis alla, nüüd tuleb kas ise hakata öövahetusena alfat remontima, või viia kuhugi, hetkel veel kuusakoski plaani peale ei mõtle.
Pigem ikka klient loobus edasisest remondist. Pilot käppi püsti ei löö, kuid tunnistame et on pädevamaid elektrikuid selliste "kalade" lahendamiseks ning endapoolsed soovitused said ka antud ;)
mrt kirjutas:...
Aga üks võimalus on ikkagi see andur ära vahetada ja siis proovida, anduri võid minu käest laenuks saada.
Karta on, et sellest pole käesoleva juhtumi arstimisel kasu. ECUga laua peal Boschi tester suhtles, masina küljes Examineerija ligi ei pääse. ECU relee annab välja ainult 4V ettenähtud 12V asemel. Immo aju on lukus, koodikaarti pole... Ja see ussipesa, mille eelmised omanikud juhtmetest kapoti alla on ehitanud, millest enamik oli muidugi lahti ühendatud meile saabudes :icon_wtf: Pildid on superilusad, kuid kahjuks kapotialune seisukord on masendav :(

Loodame, et omanik saab selle masuudiõgija ikka liikvele :?

Lugupidamisega,

Kalvi Nõmme