Kõigepealt ei ole veel täheldanud seda, et kalpikambri kaane vahelt midagi lekiks - seega lükkame selle asja edasi sinna maani kui vaja teha :icon_angel:
Vahetada sai autol ülemine mootoripadi ja selle tulemusena on käiguvahetused oluliselt pehmemad. Igal juhul soovitan kõigil see asi ette võtta, kui vähe imelik tundub. Lisaks juba teada olnud katkisele padjale ilmus välja ka üks kolisev stabika kont mis on tänaseks ilusti asendatud uuega. Suur aitäh Pilotile kes nende asjdega aitas ja on aidanud mul ka autot puudtavatele küsimustele vastata - nüüd on vähemasti kindel kus autot hooldan tulevikus ::itpnt::
Tundub, et sooja maa autole külm ilm väga ei meeldi - nimelt keeldus masin hommikuti käivitumast ja tuvastasime asja põhjuseks tühja aku (seesama mille detsembris uue panin). Loo moraal on see, et iga masin tahab vahel pikka otsa ka sõita ja isegi uus aku ei aita selle vastu kui laadimist ei anna