Page 2 of 2
164 2.0 asemele 3.0 v6 mootor
Posted: 17 Mar 2009, 20:52
by veiks
Niisiis...
korjan vana teema üles - auto kuuriall ja asun lahti võtma...
mis oleks elementaarsed asjad mis vajaksid kohe kindlasi vahetust kui plokikaan maha võtta? Uued poldid, ketisüsteem?
Ütlen ausalt, et tegemist on esimese mootoriga mida iseseisvalt tegema hakkan ja abi oleks siinkohal oodatud :icon_hi:
164 2.0 asemele 3.0 v6 mootor
Posted: 18 Mar 2009, 00:05
by ts
selle mootori juures elementaarsed asjad...
hi comp hülsikomplekt, teravamad nukad...
ja loomulikult poldid, tihendid, ketid (kui mootori juba nii lahti kisud)

164 2.0 asemele 3.0 v6 mootor
Posted: 18 Mar 2009, 04:28
by veiks
täna jõudsin niikaugele et kaan maas...
tükk keppi...
ja oligi nii nagu Kalvo kunagi ütles- esimese silindri juures väike kumm seibikene ära kõrbenud ja tänu sellele ka õli veesärgis.
Kusjuures plokikaant pingutatakse mutritega... milles ma olen üsna kindel, et tellimisega läheb pikalt (kas on kindlalt uusi mutreid vaja? )
Hülsid olid nagu uuel autol... :icon_roll:
homme uus raport...
164 2.0 asemele 3.0 v6 mootor
Posted: 19 Mar 2009, 00:12
by Jarmo
Tervist! Mina pole küll mutreid vahetanud.
(Need mootori millel plookikaan pingutatakse poltdega, nende poltide pikkus tuleb ära mõõta ja kui on ettenähtust pikemad, tuleb ära vahetada.)
Kas mootor on uuema tüübi oma (jagajaga või ilma) ?
ps, Palju kolvi ja hülsi vahel maad on?
164 2.0 asemele 3.0 v6 mootor
Posted: 19 Mar 2009, 01:24
by veiks
uuem tüüp vist ikka...kaks jagajat. Homme mõõdan ka vahemaad ära.
Aga täna jõudsin ploki ja kasti ilusti puhtaks teha, homme kaan Tõukurise - läheb aurusauna ja vahetatakse ka tihendid ära ning vb laseb ka kergelt lihvi alt läbi.
164 2.0 asemele 3.0 v6 mootor
Posted: 19 Mar 2009, 12:52
by VML
Et läheb siis selle minukäes olnud alfa taastamiseks? kui nii siis karter alt minema, vänt välja-lihvimisse, ja uute saaledega kokku tagasi-sest juba siis kui mina saalesi tal vahetasin, ei old vända kaelad enam normaalselt siledad. Ja mutreid pole jah tarvis vahetada-samas tikkpoltidele võid pilgu peale visata-ega miskeid venimisjälgi näha pole.
164 2.0 asemele 3.0 v6 mootor
Posted: 30 Mar 2009, 13:23
by veiks
Niisiis...mootor koos ja läbi ime läks isegi ka käima uuesti
kolvi vahemaa hülsi ääreni oli 891/2 mm
kaan uuesti peal:
lõpp-produkt:
A.L.F.A:
ahjaa,
vml-i kunagine roheline on kahjuks oma maise teekonna lõpetanud

164 2.0 asemele 3.0 v6 mootor
Posted: 30 Mar 2009, 14:11
by AaduT
Soovin õnne!
Nüüd saad tükk aega sõita ilma, et peaksid mootori pärast muretsema. Tahaks kah teada mis tunne see on

.
164 2.0 asemele 3.0 v6 mootor
Posted: 30 Mar 2009, 21:31
by VML
ega sinugi mootor väga kaugel korrasolekust pole-siiski sidur sul ennekõike vaja vahetada... aga seda arvasingi, et see roheline enam liikuvate asjade nimekirjas ei saa olla...
164 2.0 asemele 3.0 v6 mootor
Posted: 30 Mar 2009, 22:59
by Jarmo
kuidas sul klapivahedega jäi.. Klõbiseb ka või on vaikne?
Enda omal plaanin Kuidagi klapivahed õigeks saada... jube klapiklõbin.
164 2.0 asemele 3.0 v6 mootor
Posted: 31 Mar 2009, 01:27
by veiks
hmm...
natu klõbistab küll jah, muidugi pesuks panin ka mingi imeliku "Kaare tee" õli sisse, eks vaatab mis häält teeb korraliku õliga.
Vahetasin ka 2 klapi kübarat vms (mille peal on nukad), all on seal reguleer seibid millega saab vahesid sättida,
endal jätsin kõik samaks.
üks küs ka...
seal kus on gaasitross...teiselpool on mingisugune, kas siis gaasipedaali asendi andur? vms,
igatahes sai see lolli peaga demonteeritud ja nüüd tühikäik kahtlane. Et kuidas oleks kõige õigem seda uuesti paika sättida?
164 2.0 asemele 3.0 v6 mootor
Posted: 31 Mar 2009, 02:53
by VML
osadel teeb tühikäigule lülitades klõpsu-saab selle järgi paika panna- muidu seal on jah väike reguleeringu võimalus-saab tavalise testriga takkistuse järgi paika panna.