Alfa Lancia 164 1991 -veiks-

#16
Asi läks mu jaoks väga segaseks igatahes :oops: aga pagassis on kirjas alfa lancia.

Tglt mind niiväga ei huvitagi mis autoga tegu on, igatahes auto on sigakõva :twisted:

Mootori töömaht passis kirjas 1962cm3, kuskil saidil pakuti ka varuosi 102 kw-sele alfale :wink:
Viimati muutis veiks, 29 Sept 2006, 22:30, muudetud 1 kord kokku.
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

Alfa Lancia 164 1991 -veiks-

#17
Siit ka väike abipalve: kuidas saaks tööle peeglite regull nupu, kuskilt nagu kuulsin et TS teab selle kohta rääkida :P

Ja veel et kui signa pult on kadunud, siis kuidas saaks signa ültse maha võtta, nii et auto käima läheks( ei ole seotud minu uue alfaga 8) )
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

Alfa Lancia 164 1991 -veiks-

#18
veiks kirjutas:Siit ka väike abipalve: kuidas saaks tööle peeglite regull nupu, kuskilt nagu kuulsin et TS teab selle kohta rääkida :P
Ja veel et kui signa pult on kadunud, siis kuidas saaks signa ültse maha võtta, nii et auto käima läheks( ei ole seotud minu uue alfaga 8) )


peeglite regullnupust võin tunde rääkida :lol: (Ok tegelt mitte just tunde aga...seda ei teeks foorumis vaid pigem võiks kokku saada) ja samas võin sind vajadusel ka sellega varustada :D



signa kohta on asi lihtne, kui tead lock-out koodi (tõsi küll ka see ei garanteeri pika voolukatkestuse puhul 100% kaitset).

teine variant on signaplokk maha võtta ning skeemi alusel taastada ahelad, mis senini läbi signa käisid (aftermarket signa puhul on reeglina hoobilt näha, millised juhted omavahel kokku käivad; tehasesignaga on vaja kuskilt siis skeem saada- tihtipeale ei ole võimalik ka plaadilt vajalikke ahelaid üles leida -> olenevalt siis kiipide arvust)



ja 102kW 2,0TS mootor on 06416 näol üllatuseks sakslastel täiesti olemas (võibolla on ka siin tegu saksa täpusega :wink: ehk siis teatavasti on hobujõude kilovattideks teisendamise jaoks erinevad valemid, mis annavad pisipisikese erinevuse - kuid siiski piisava, et 100+kW juures juba segadusse minna, samuti on reitingud erinevates riikides veidi erinevad)

p.s. Itaallased määravad esialgse võimsuse hobujõududes ... ehk siis 142hj esimesele katiga 2,0 mootorile (06416) ning 148 katita versioonile (06420)
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Lancia 164 1991 -veiks-

#19
ts kirjutas: ja 102kW 2,0TS mootor on 06416 näol üllatuseks sakslastel täiesti olemas (võibolla on ka siin tegu saksa täpusega :wink: ehk siis teatavasti on hobujõude kilovattideks teisendamise jaoks erinevad valemid, mis annavad pisipisikese erinevuse - kuid siiski piisava, et 100+kW juures juba segadusse minna, samuti on reitingud erinevates riikides veidi erinevad)
p.s. Itaallased määravad esialgse võimsuse hobujõududes ... ehk siis 142hj esimesele katiga 2,0 mootorile (06416) ning 148 katita versioonile (06420)


Reitingute kohta tean ainult, et Inglise 1HP = 0,745kW ja Saksa 1PS = 0,735kW. Kasutuses üldstandardina on siis sakslaste PferdeStärke. Inglaste oma on kuulu järgi kasutusele võtnud herr Watt, kes tahtis näidata, et ta aurumasin on parem, kui ta tegelikkuses oli..

Alfa Lancia 164 1991 -veiks-

#20
tegelikult on lisaks ülalmainitud kW-hj erinevusele veel olemas ka ümardamiseripärad (sakslased võtavad ainult täis kW arvu isegi, kui arvutustulemusena on ,9 lõpus)

lisaks veel arvutatakse kas korrutamise või jagamise teel (viimast minu mälupidi näiteks prantslased kasutavad hj:1,36 ja ümardatakse viimase numbri järgi üles :wink: )

ja lisaks sellele kasutatakse veel osades riikides +/- hj või paar, et mahtuda madalamasse kindlustuspiiri :D



elementaarne matemaatika :lol:
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Lancia 164 1991 -veiks-

#21
Tänase seisuga hakkas alfa oma omaniku taga igatsema :D Nimelt auto mõnda aega õemehele laenatud ja alfa arvas et aitab küll lõpuks :D . Selgus et bensupumbal mingi kala sees, kütet ei tule peale. Homme valges hakkan asja harutama ja eks näis mis siis juhtus.

Igatahes suurimad tänud ts-ile asja valgustamisel ja muretsemisel!
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

Alfa Lancia 164 1991 -veiks-

#22
Siin kohal võtaksin vabaduse ja kiruksin natuke aega CarStopi mehi :evil:

Nimelt tervitatamaks oma bellot tervenemise puhul otsustasin vahetada ringi kettaid ja klotse, paraku aga autopeatu mehed andsid säärased piduriklotsid mis mulle ei sobi. Ehk siis klotside kulumis andur on minul kahe juhtmega...anti aga ühe juhtmega. Lisaks siis on üks sadula kolb kinni roostetanud, kuna kaitse lutt puru ning üks amort oli kah kole õline. Eks homme vaatan teise auto pealt, kui hääs korras nood on :wink:



BTW: kuradi hea on sihukest autot ehitada mis on aint itaalias sõitnud - kõik poldid ja mutrid on siuksed, et keera näpuga lahti. Aga noh, paar aastat veel meie keemiat ja... :evil:
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

Alfa Lancia 164 1991 -veiks-

#24
Jätkame monoloogiga...

täna sain siis TRK-st kätte oma alfa. Ära sai vahetatud mõlemad esimesed õõtsad, esimesed amordid(alla said siis koni regullitavad) koos kõige sinna juurde kuuluvaga, tagumised pikivarda puksid ja esimene rattalaager. Ülejäänd puksimajandus pidi vägahea olema.



Kuna härrade kätte pidin load mõneks ajaks hoiule jätma :x siis suurest vabanenud ajast on ka plaanis veel ära vahetada tagumiste amortide kattekummid, küünlad-küünlajuhtmed ja kuna vedelema jäi ka veel terve ring uusi pidurikettaid siis vahetan ka need ära koos uute klotsidega. Ja siis paneks huvi pärast müüki mõneks ajaks...hing ihkab aut.kastiga v6-te :oops:

Praeguseks kõik.
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

Alfa Lancia 164 1991 -veiks-

#26
Alfa Romeo 33 kirjutas:Pilte võiks ka lisada,või ainult minu arvuti ei näita neid :?




Palve: küpsemat sõnakasutust ja tolereerivamat suhtumist üles näidata. koht kuhu selle manitsuse paneme ei ole ehk parim aga juba mõnda aega on sul üsna lühikesi postitusi pudenenud. lisaks kipub nende postituste kultuurikiht ja sisu olema paiguti nõnda õhuke, et ähvardab suisa läbi paista.





Lootes mõstmisele ja edaspidistele sisukatele postitustele



Erki

Alfa Lancia 164 1991 -veiks-

#27
E.T. kirjutas:
Alfa Romeo 33 kirjutas:Pilte võiks ka lisada,või ainult minu arvuti ei näita neid :?

Palve: küpsemat sõnakasutust ja tolereerivamat suhtumist üles näidata. koht kuhu selle manitsuse paneme ei ole ehk parim aga juba mõnda aega on sul üsna lühikesi postitusi pudenenud. lisaks kipub nende postituste kultuurikiht ja sisu olema paiguti nõnda õhuke, et ähvardab suisa läbi paista.


Lootes mõstmisele ja edaspidistele sisukatele postitustele

Erki


Vabandust :oops: .Ma austan seda foorumit ja luban,et järgmised postitused on pikemad ja sisukamad,ning lühikesi postitusi enam ei tee.

Kuid piltidest ära ei ütleks :roll: ,kuid jutu järgi on masin väga viis :)
Viimati muutis Alfa Romeo 33, 04 Jaan 2008, 12:04, muudetud 1 kord kokku.
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Alfa Lancia 164 1991 -veiks-

#28
Mingeid pildikesi on aga ei tohka neid üles panna siia :oops:



Aga nüüd kurdaks muret kah natuke :lol:

st külmaga uksed ei käi...lahti tulevad aga kinni ei lähe. Aga ega siis sõidud tegemata ei jää, hoia aga mehiselt uksi kinni...kurvides tõmbab eriti näo naerule kui kundepoolne uks vägisi lahti tahab minna :D

Juhipoolse uksega sai tehtud nii, et tõmbasin ukse kinni ja siis lukku...arva kas ta nüüd lukust lahti ka tuleb? :wink:



Et siis kuidas tehakse 164-jal seestpoolt ukse polsterdust lahti, nii et pääseks mehhanismidele ligi?



Thänks 8)
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

Alfa Lancia 164 1991 -veiks-

#29
ukselingi all on kruvi -> samamoodi on neid kaks tükki ka sahtlis (suunaga ülespoole) Selle tulemusena saad keskmise paneeli ülespoole lükata ning ka ülaosa lahti kangutada (eemaldada seda ei õnnestu)



Siiski võid esmalt proovida seestpoolt vaikselt linki kangutades täie jõuga nuppu tirida... Või siis väljapoolt võtme ja lingiga mängides samamoodi ust sissepoole suruda...



EDU!

:wink:
Tegelikult ma olen normaalne....
cron