veiks kirjutas:Siit ka väike abipalve: kuidas saaks tööle peeglite regull nupu, kuskilt nagu kuulsin et TS teab selle kohta rääkida
Ja veel et kui signa pult on kadunud, siis kuidas saaks signa ültse maha võtta, nii et auto käima läheks( ei ole seotud minu uue alfaga
)
peeglite regullnupust võin tunde rääkida
(Ok tegelt mitte just tunde aga...seda ei teeks foorumis vaid pigem võiks kokku saada) ja samas võin sind vajadusel ka sellega varustada
signa kohta on asi lihtne, kui tead lock-out koodi (tõsi küll ka see ei garanteeri pika voolukatkestuse puhul 100% kaitset).
teine variant on signaplokk maha võtta ning skeemi alusel taastada ahelad, mis senini läbi signa käisid (aftermarket signa puhul on reeglina hoobilt näha, millised juhted omavahel kokku käivad; tehasesignaga on vaja kuskilt siis skeem saada- tihtipeale ei ole võimalik ka plaadilt vajalikke ahelaid üles leida -> olenevalt siis kiipide arvust)
ja 102kW 2,0TS mootor on 06416 näol üllatuseks sakslastel täiesti olemas (võibolla on ka siin tegu saksa täpusega
ehk siis teatavasti on hobujõude kilovattideks teisendamise jaoks erinevad valemid, mis annavad pisipisikese erinevuse - kuid siiski piisava, et 100+kW juures juba segadusse minna, samuti on reitingud erinevates riikides veidi erinevad)
p.s. Itaallased määravad esialgse võimsuse hobujõududes ... ehk siis 142hj esimesele katiga 2,0 mootorile (06416) ning 148 katita versioonile (06420)
Tegelikult ma olen normaalne....