võid ka summutile augukesi puurida (see küll jällegi tõstab o2 näitu)
üldreegel heitgaaside reguleerimise juures-> gaase tekitab ottomootoril kolm asja (needsamad, mis mootorit töös hoiavad

) ehk siis süüde, õhk ja bensiin
kui süüde on möödas, siis ei ole vaja teisi asju torkida
kui tegemist on karpamootoriga, siis reguleerid kütte pealeandmist
kui tegemist on pritsega, siis õhu pealeandmist
lühidalt-> ühenda lambda andur lahti ja kuku möödavoolukruvi kruvima-> mingil hetkel jõuad optimaalse seguni (seda saad muidugi mõõta vaid heitgaasistendis või vastavate andmete olemasolul teoretiliselt ka ühulugeja takistuse järgi-> siin on muidugi oht, et mootor ei ole nii korras, et lugeja näidud korrektse tulemi annavad) kui oled parima tulemuseni jõudnud proovi ka süüdet reguleerida (kui see võimalus on), et veel parem tulemus saada...
seejärel võtad lahti nõuded ja vaatad, kas HC ja CO mahuvad etteantud piiridesse... (kuna katiga autode nõuded on suht karmid, siis võibolla, et ei mahugi)
kui mahuvad, siis ülevaatusele, kui ei mahu, siis poodi kati järgi
muuseas- mis autoga tegu on? (on sellest ka katita versiooni?)