4C

#21
tunub, et selle 4C-ga teeb Alfa - Pontiac Fierot
mootor koos esisillaga tõstetakse tagasilla asemele ja korras :)
pole mingi uue tagasilla ja käigukastiga jamamist :butt:
võiKS ju mingi MX-5 analoogi teha
äkki kunagi tuleb 2C
Seitsekümmend Viis

4C

#25
spark kirjutas:tunub, et selle 4C-ga teeb Alfa - Pontiac Fierot
mootor koos esisillaga tõstetakse tagasilla asemele ja korras :)
pole mingi uue tagasilla ja käigukastiga jamamist :butt:
võiKS ju mingi MX-5 analoogi teha
äkki kunagi tuleb 2C
pigem usun kui ei usu :lol:

4C

#26
::itpnt::

Fierol pole häda midagi (peale mannetu jõuallika)

Tegelikult kui tõsta 940 QV agregatuur isegi sama platvormi peale, lüüa plast ümber ja vormida Alfaks, siis oleks igal juhul tegu suurema saavutusega, kui näiteks 156 GTnA (Gran Turismo nonAlleggerita) :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....

4C

#27
ts kirjutas:Fierol pole häda midagi (peale mannetu jõuallika)
ei mõelnudki midagi paha - lihtsalt analoog, mis kunagi tehtud on ...
Fiero oli ja on edukas doonor keskmootoriga superautodele ... (Lambod, Ferrarid jne.)
R4 asemele, saab täiesti probleemivabalt esiveoliste Caddide V8 mootoreid koos esisilla ja käigukastiga tõsta

aga selles valguses tundub ... et ka järgmist Spider-it tõmmatakse eest, mitte ei tõugata tagant ...
Viimati muutis spark, 28 Veebr 2011, 15:35, muudetud 1 kord kokku.
Seitsekümmend Viis

4C

#28
TEGELIKULT muidugi ... kui nüüd tõesti peaks juhtuma, et 4C tulebki keskmootoriga ja hakkab caimani klassis ülbitsema, siis ma kahtlustan, et järgmine spider tuleb kas samale platvormile või siis tõepoolest kardaaniga.

Kuna poolametlikult hõigati välja, et ühtegi suurt Alfat enam ei tule, siis on teoreetiline oht, et juba Giulia tuleb lükatav- see aga tähendaks (õnneks :wink: ) duettotontteabmispaganamoodisedanimekirjutatakse liikumist sammukese võrra lähemale.

Meenutaks korra kolmekümne aasta tagust aega :roll:
Väike esiveoline kolme uksega punn (Sud), veidi suurem viie uksega esiveoline (Sud), esiveoline pisike särtsakas kupee (sprint), TAGAVEOLINE keskklassi sõiduk (Giulietta) veidi kõrgema varustusastmega keskklassisõiduk (Alfetta), Särtsakas keskklassi kupee (Alfetta GT), "suur"seeriatoodangust täiesti sõltumatul platvormil olev kabrio (Spider) ning kõrgema klassi sedaan (Sei)

Sud-Sprint (90x) jagasid suurt osa platvormist ning olid olemas ka Ti/QV pakis :wink:
Giulietta, Alfetta, GT (116) olid ehitatud täiesti eraldi ning muust toodangust sõltumatule platvormile
Spider kasutas jätkuvalt 115 platvormi ning peale mootorite ei olnud teiste seeriasõidukitega mitte midagi ühist
Sei (119) kasutas tugevalt moderniseeritud platvormi ning enamjaolt unikaalseid tükke.

Kuna aeg oli selline nagu ta oli, siis läheneti niigi kehvas seisus ettevõttele ettevaatlikult (ajastule vastavalt- mitte keegi ei riskinud millegi ebatraditsioonilisega välja tulla) jäeti tegemata masinaid, mis oleks siiski võinud olemas olla (disainilaudadelt käis igast asju läbi... aga :roll: enne ES-30-t seda siiski ei juhtunud)

JA tsiteerides klassikuid- ajalool on rumal komme ennast korrata :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....