Page 2 of 2

AIR-bag väljas: kas uus airbag või airbag välja kakkuda.

Posted: 08 Feb 2007, 16:15
by ts
:shock: :shock: :shock:



WTF? suudaks ehk keegi selgitada mis krrdi pistmist on bäägi ajul mootori tüübiga? (cut-off peaks kõigil ju samamoodi toimima-> ECU-lt pinge maha ja asi unustatud)

AIR-bag väljas: kas uus airbag või airbag välja kakkuda.

Posted: 08 Feb 2007, 16:18
by ts
:lol:



küll aga võib olla asi hoopis Fakto kollektiivse aju mittesobimisega kasutatud osade suhtes :roll: (reeglina: esindus+ kasutatud osa= kas segadus, räme vale, paanika või siis segu nendest)

AIR-bag väljas: kas uus airbag või airbag välja kakkuda.

Posted: 08 Feb 2007, 18:56
by vedruseib
noovot... samad ideed käisid peast läbi...

Esiteks ei saa samuti aru, et mis nipiga on bäägi ecu mõjutatud motooritüübist. Üks seletus on selline, et ecud kuidagi erinevad ja teeninduses üritati sisse muukida 2,5 tüübi programmiga. Ja kui neil ecu'del mingi erinevus sees, siis sellepärast ei saanud. Kuigi see oleks väga ebapraktiline toota erinevatele mootoritele erinevaid ecu'sid :?

Teine variant on jah see, et esinduse vennad ei viitsi pead murda asjade remondi ja tööpõhimõtetega, vaid neil on ju sitta kanti mugavam korjata räige papp kokku ja lihtsalt ära vahetada uue vastu, mis kindlasti töötab... kui aga mingil põhjusel peaks uuega tekkima mingi jama, siis nad ilmselt pööritaks silmi ja ajaks kupli vahelt valget auru välja. (mida ma pisut antud juhul juba täheldasin, kui uuesti küsimas käisin)

Kui ma sellele jamale lahenduse saan, kindlasti kirjutan siia ka... Eesmärk on asi kindlasti toimima saada, kuna mulle ei meeldi poolikud asjad. Aga samas mingit mõttetut raha ka laiali loopima ei tahaks hakata...

AIR-bag väljas: kas uus airbag või airbag välja kakkuda.

Posted: 09 Feb 2007, 10:52
by ts
niisiis-> kiire pilk pritsesüsteemide pihta->

156 R4M1.5.5; V6 ME2.1; 145/146 R4 M2.10.3; 156 diisel EDC 15, selle loogika järgi oleks siis bäägiajusid korraga firmal tootmises umbes 10 tk (166, gtv, spider kasutavad veel teisi pritsesüsteeme)

AIR-bag väljas: kas uus airbag või airbag välja kakkuda.

Posted: 09 Feb 2007, 11:09
by vedruseib
See oleks küll jubedalt ebapraktiline... Lisaks peaks ju tootma bäägi ajusid siis erineva turvavarustusastmega autodele erinevaid jälle...

1. bääg roolil

1 bääg roolil ja kõrvalistujal

1 roolil, kõrvalistujal, külgedel

jne jne See korrutaks asja 50ni :S