kas sa eelmise silla regullija käest raha oled tagasi proovinud küsida (kui sa neile selle eest maksid muidugi)1120 kirjutas:Vianor arstis asja ära jookseb nagu peab. Iga ratas oli ise kanti kõver ja mitte vähe. aga näpuga pidi näitama kust tagarataste kokkujooksu panna, muidu oleks nii jäänudki. :icon_wtf:
AR 156 1,8 2002
#17spark kirjutas:kas sa eelmise ........... käest raha oled tagasi proovinud küsida
Eee, kas Eestis on see võimalik??? Ma tean, et seda ei tee mitte suured ja lugupeetud firmadki, mis siin väiksematest rääkida. :grandpa:
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar
AR 156 1,8 2002
#18mäletad lauset; "Kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema!" - mul on see tavaliselt aidanud ... tuleb järjekindel olla ja rääkida inimestega kes, käsivad, poovad ja lasevad, mitte käsu täitjatega.bnd kirjutas:spark kirjutas:kas sa eelmise ........... käest raha oled tagasi proovinud küsida
Eee, kas Eestis on see võimalik??? Ma tean, et seda ei tee mitte suured ja lugupeetud firmadki, mis siin väiksematest rääkida. :grandpa:
AR 156 1,8 2002
#19Mina andsin paberipaki firma juristile ehk ei hakanud ise mölisema.
Muidugi lootus midagi saada on kaduvväike, pigem on saada ainult rahuldus, et andsin endast kõik.
Muidugi lootus midagi saada on kaduvväike, pigem on saada ainult rahuldus, et andsin endast kõik.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar
AR 156 1,8 2002
#20Teema siis vahepeal ära kustunud ja pidin ennast uuesti regama. :icon_thumbdown:
Aga update siis vahepeal selline et esimesed õõtsad pidasid kõigest 3500 km. Homme uued :icon_clap:
Aga update siis vahepeal selline et esimesed õõtsad pidasid kõigest 3500 km. Homme uued :icon_clap:
AR 156 1,8 2002
#21KUI 3.-s komplekt õõtsasid hakkab kolisema, siis on aeg teha mootorile õlivahetus - vat see on LONGLIFE service intervall
AR 156 1,8 2002
#23Õõtsad vahetatud kõik liugleb ilusti. Äkki kellegil on kogemusi, sai alla päris korraliku firma õõtsad. 3000 km ja läbi pole mitte ainult puksid vaid ka šarniirid.Midagi on vist mäda või mis?
AR 156 1,8 2002
#24Nojah, Zakalwel on garaažis trofeeriiulil 3 või 4 155 õõtshooba (samamoodi puksid ja šarniirid läbi), auto on tema käes olnud aasta ja kolm kuud. Go figure.
AR 156 1,8 2002
#25panustaks vale paigalduse peale
muidugi surnud puksid hakkavad ka sarniiri kallale aga see aeg on ikka väga lühike
muidugi surnud puksid hakkavad ka sarniiri kallale aga see aeg on ikka väga lühike
Tegelikult ma olen normaalne....
AR 156 1,8 2002
#26Originaalvaruosana alla pandud õõtsad teevad väga meeldivat kriginat. Piinlik on sõita, võtsin naise auto täna
AR 156 1,8 2002
#27kunagi ammu oli kombeks ka veidike liikuvate osade (näiteks pukside) paigaldusel mõlemad pinnad puhastada ja kergelt määrida... tegelikult muidugi oli kombeks palju asju teha
ilmselt tänapäeval ei ole see osades kohtades oluline ... lihtne on ju öelda, et õõtsapuks peabki olema tihkelt metall vastu metalli ja paigaldada see ülestõstetud asendis ja ka sillaregull teha tühja autoga... ja pärast süüdistada tootjat kehvas kvaliteedis ja omanikku kehva auto ostmisel
Kiuksumine igatahes viitab sellele, et määrdega on tugevasti koonerdatud
Tegelikult ma olen normaalne....
AR 156 1,8 2002
#29Nädalaga siis uut niipalju, et eile sai masin uue aku. Nüüd külmalt käivitades lööb puterdama ja viskab mootori tule põlema. Soojaks minnes kaob tuli ja puterdamine ära :icon_problem:
AR 156 1,8 2002
#30Helista 5149077 Aivar.
Asub bussipargis. Lepi temaga aeg kokku ja las paneb kompu su autole külge.
Sai talle muretsetud eelmise aasta lõpus täisversioon FiatEcuScan tarkvara. :icon_thumbup:
Asub bussipargis. Lepi temaga aeg kokku ja las paneb kompu su autole külge.
Sai talle muretsetud eelmise aasta lõpus täisversioon FiatEcuScan tarkvara. :icon_thumbup: