Page 2 of 3

Alfa Romeo 166 1999 Dexter

Posted: 10 Feb 2012, 11:24
by ts
Õhulugeja puhasta kiirelt ära- enne kui see edasisi jamasid korraldama hakkab

Kütusepump- kui pump on kinni (näiteks parafiini täis), siis on see loogiline (ignoreeri)

väntvõll-nukk - soe-külm-soe

gaasipedaaliandur- võta segusiiber maha ja puhasta ära (õli võib ka seal vahel paha teha); kui see viga tuli alles "mingi aja peale", siis on tõenäoliselt lihtsalt mingi asend "kergelt möödas"

turbo rõhu sensori viga on täiesti arusaadav tõstetud rõhu puhul (kuna rõhu tõstmisel sõidab näit lubatust ülespoole, siis eeldab ECU kohe, et andur on vigane)

Alfa Romeo 166 1999 Dexter

Posted: 12 Mar 2012, 19:03
by Kristop
Ühe päevaga krundid, värvid ja lakid ??? :icon_shocked:

Alfa Romeo 166 1999 Dexter

Posted: 12 Mar 2012, 19:05
by lamp
Eriti köva kamber peab olema muud ei midagi. Ja lademetes vabaaega. Seda vöib vist küll öelda, et vedamist kui palju et suurem osa ninast terveks jäi.

Alfa Romeo 166 1999 Dexter

Posted: 12 Mar 2012, 21:32
by Slicer
Mis töökoda see on? :icon_roll:

Alfa Romeo 166 1999 Dexter

Posted: 12 Mar 2012, 22:13
by bnd
Slicer wrote:Mis töökoda see on? :icon_roll:

See, Mario, on automaarli töökoda :mrgreen:

Alfa Romeo 166 1999 Dexter

Posted: 12 Mar 2012, 23:07
by Slicer
Tõesti :icon_wtf: automaalrid seal pildil? Mina mõtlesin, et mingi gripiviiruse tõkestamise kiirreageerimise üksus :duh: :mrgreen:
:butt:

kus te asute?

Alfa Romeo 166 1999 Dexter

Posted: 16 Mar 2012, 20:30
by Slicer
:) nice. Kui mitmes osas teda värviti? Või olid kõik jupid küljes?

Alfa Romeo 166 1999 Dexter

Posted: 16 Mar 2012, 20:58
by Jarmo
:beaver: