Page 2 of 3

Alfa Romeo 33QV, 1992, zakalwe

Posted: 24 Mar 2010, 23:12
by Slicer
:D Edu igatahes! Ja kiiresti täituvat rahakotti :icon_hi: Aga tundub, et tulemus on seda kõike väärt... selline sisetunne on :grandpa:

Alfa Romeo 33QV, 1992, zakalwe

Posted: 25 Mar 2010, 12:57
by zakalwe
Slicer wrote::D Edu igatahes! Ja kiiresti täituvat rahakotti :icon_hi: Aga tundub, et tulemus on seda kõike väärt... selline sisetunne on :grandpa:
Ma püüan. Kuna mul tegelikult pole sellel asjal ajapiiri (tarbesõiduk olemas, garaaž raha ei küsi) ja ma võtsin ju täiesti toimiva auto algosadeks. Miks? Sest mind ilgelt häiris see, et käigukangi puks oli läbi ja see kang oli nagu süldi otsas, osad armatuuri tuled ei põlenud ja armatuuri plastikosad nagisesid. Kui juba ühest otsast lammutama hakkad, siis muudkui tuleb neid 'natuke häirivaid' asju aina juurde ja juurde. Värviteema ja elektriteema ja misiganes mootori sees teha on, jääb muidugi asjatundjatele, muuga katsun ise hakkama saada. Nii hästi-halvasti kui suudan. Aga kui ei proovi, siis ei õpi ka.

Ja väike abipalve ka: kui keegi saab saata pildi, kus 33 mootorinumber (mootori peal siis, mitte sellel üldisel infolapakal, sellest pole mul abi) asub, oleks hea. Selles piirkonnas, kus manuaal väidab teda olevat, ma igaljuhul ei suuda seda tuvastada. 'Special huinjaa, upper right, flywheel side'. No ei ole. Kummastav. Lõppeks pole ju tegemist mingi saja ruutmiiliga, millelt seda numbrit otsida.

Oh, ja 2 viimast mootorit hoidvat polti ei tule lahti. Juba 24 tundi ei tule. Ma hakkan kohe nutma.

Alfa Romeo 33QV, 1992, zakalwe

Posted: 25 Mar 2010, 15:29
by Kristop
Mootori number asub bloki tagumisel küljel ülaservas õlivarda kõrval.
Image
See lapakas tuleks hästi ära puhastada et sealt üldse midagi näha

Alfa Romeo 33QV, 1992, zakalwe

Posted: 25 Mar 2010, 17:22
by zakalwe
Tack!

Lähen kohe otsima seda.
....

25.03.2010 kell 17.48:
Mõmm. Ukradina. Sabotaaž. Üleilmne imperialistide ja kapitalistlike haide vandenõu.
Tegin sealt kõik puhtaks. See mootoriplokk pole kunagi nii läikinud peale seda, kui ta tehasest tuli...aga nicht. Pole. Non. Nej.
Huvitav, millega ma nüüd ARKis tõestan, et mul on see mootor, mis mul on. Milline siis? Ma ka ei tea.

Alfa Romeo 33QV, 1992, zakalwe

Posted: 31 Mar 2010, 13:15
by zakalwe
Mõned pildid siis ka. Ma kuidagi ei saanud nende lisamisega enne hakkama... ja selgub, et ei saanud ka nüüd, sellepärast vaadake hoopis järgmist posti, mis on sama sisuga, kui see oli :lol: Tänud, cyber.

Alfa Romeo 33QV, 1992, zakalwe

Posted: 31 Mar 2010, 17:04
by cyber
zakalwe wrote:M Ja see img värk miskipärast ei tööta. Mis ma valesti teen?
zakalwe wrote:Mootori küljest takistav nodi eemaldatud. Ole mees ja võta maha.

http://img46.imageshack.us/i/mootorparem.jpg/
Image
zakalwe wrote:Kogu see tumedam osa on taastatud põhi. Nende kohtade peal oli ainult roostepudi, seda siis paremal juhul, või lihtsalt auk. 'Kere korras' my ass.

http://img163.imageshack.us/i/p6hi.jpg/
Image
zakalwe wrote:See plönn ei paista kandvat muud funktsiooni kui mootoripadi.

http://img530.imageshack.us/i/padiparem.jpg/
Image

zakalwe wrote:Sellisel juhul peaks ta olema eeldatavasti mõlemal pool, eks (poldiaugud on igatahes näha ka vasakul). Aga võta näpust. Ime siis, et madalatel pööretel sai anaalvibromassaaži nautida

http://img441.imageshack.us/i/padipuudu.jpg/
Image
zakalwe wrote:Mulle meenus see jutt 33 tahhoka kohta. Põhjusmõtteliselt on seal kellaploki küljes täpselt 1 pistik, mis istub niukse õhukese lindi peal. Kui seal peaks midagi maha surema, siis ma küll julgen selle taastatavuse võimalikkuses kahelda. Või vähemalt selle mõttekuses.

http://img121.imageshack.us/i/kellapistik.jpg/
Image
zakalwe wrote:Vabandust. My bad. See ei ole päris töölaud. Ega ka söögilaud. St. ei ole kohe, kui ma suudan veenda äia, et tegelikult on tal garaažis liiga palju tavaari ja ta ei vajab sellest täpselt mitte midagi. Isegi siis, kui sõda peaks tulema.

http://img69.imageshack.us/i/katus.jpg/
Image


Töötab ju küll, kui sa kasutaksid IMG tag'e, mida mainid, mitte URL tag'e... Mina läksin veel eriti lihtsa vastupanu teed ja tegin kopi-paste sealt imageshackist..."Embed thumbnails of this image" alt. Võid ka "Embed this image" alt võtta, kui pilt suuruse poolest kannatab...Mida antud piltide originaalsuurus ei kannata ...

Alfa Romeo 33QV, 1992, zakalwe

Posted: 31 Mar 2010, 17:50
by zakalwe
cyber wrote: Töötab ju küll, kui sa kasutaksid IMG tag'e, mida mainid, mitte URL tag'e... Mina läksin veel eriti lihtsa vastupanu teed ja tegin kopi-paste sealt imageshackist..."Embed thumbnails of this image" alt. Võid ka "Embed this image" alt võtta, kui pilt suuruse poolest kannatab...Mida antud piltide originaalsuurus ei kannata ...
Hm. kasutasingi img-e, mille peale ta ütles mulle 'image'. Kõik. Isegi mitte lingina. Lihsalt 'Image'. Selle embedivärgi jätsin tegemata. Teinekord proovin paremini. Muutsin nad url-iks ära, kuna img ei funganud, noh. Tänud igaljuhul.

Alfa Romeo 33QV, 1992, zakalwe

Posted: 31 Mar 2010, 19:03
by Kristop
Külgmine mootori padi peab olema ainult paremal pool

Alfa Romeo 33QV, 1992, zakalwe

Posted: 31 Mar 2010, 21:39
by zakalwe
Kristop wrote:Külgmine mootori padi peab olema ainult paremal pool
Hm. Iga päev õpid midagi uut. Vasakul pool on täpselt samasugused poldiaugud samas kohas igatahes olemas...

Alfa Romeo 33QV, 1992, zakalwe

Posted: 31 Mar 2010, 22:51
by Alfa Romeo 33
Sellisel masinal soovitaks põhja salongist ja alt TAD17-Movili-Grafiitmäärde seguga ära teha, sest mastiks on sellele põhjale juba liigne roostetekitaja, juhul kui põhja täitsa haljaks ei saa. :)
See ei läinud küll teemasse, kuid mõtlesin, et mainin igaksjuhuks ära. :)

Alfa Romeo 33QV, 1992, zakalwe

Posted: 31 Mar 2010, 23:13
by zakalwe
Alfa Romeo 33 wrote:Sellisel masinal soovitaks põhja salongist ja alt TAD17-Movili-Grafiitmäärde seguga ära teha, sest mastiks on sellele põhjale juba liigne roostetekitaja, juhul kui põhja täitsa haljaks ei saa. :)
See ei läinud küll teemasse, kuid mõtlesin, et mainin igaksjuhuks ära. :)
Läks ju küll teemasse. Ma salongi poolele pole veel jõudnud. Eriti. Mis põhja puudutab, siis soovitati ka miskist rekka põhjavärvi, pidi rooste ja kivi eest kaitsma. Misasi on 'TAD17' ja 'Movili', võiksid selgitada.
Eee...ja põhja puhul 'taastatud' tähendab 'keevitatud', mitte 'mastiksiga üle lastud', kui ma eelnevalt ennast segaselt väljendasin.

Alfa Romeo 33QV, 1992, zakalwe

Posted: 01 Apr 2010, 10:35
by cyber
TAD17—vene käimariõli

Movil on mingi sama päritoluriigi toode samast teemast (määrdeaine)

Alfa Romeo 33QV, 1992, zakalwe

Posted: 01 Apr 2010, 13:03
by E.T.
Tulge nüüd mõistusele - salongi küll ei kalla mingit käimariõli!
Sophia Loren, ei sõidaks teiega kui peenes itaalia sportautos oleks kuumal suvepäeval mingi räme õlihais üleval !!!
Image

Alfa Romeo 33QV, 1992, zakalwe

Posted: 01 Apr 2010, 13:45
by Alfa Romeo 33
No salongi vist pole mõtet jah seda panna! :D
Soovitaks siis salongi põhja lamellketta või kärgkettaga täitsa haljaks lasta, seejärel mingi kõvem kruntvärv ja seejärel kivikaitse, mitte mastiks, sest mastiks kipub pragunema ja niiskust vahele tõmbama, kuid kivikaitse jääb elastsem ja kindlam. :)
Movil on jah Vene roostevastane vaha, see jätab pinna vahaseks ja ei lase soolal ja niiskusel vahele tulla. :)
Toimib õli sees nagu fiksaator, kinnitab õli paremini põhja külge.
Ja TAD 17 on käimariõli nagu eelnevalt mainiti, kuid seda võib ka muu õliga asendada, nagu mineraalne mootoriõli vms. kuid TAD 17 on üldjuhul odavam, ning ta paksem ka nati. :)

Alfa Romeo 33QV, 1992, zakalwe

Posted: 01 Apr 2010, 14:36
by zakalwe
Nojah. Eks vaatab, mis teha annab, mai tea, see plöga Chanel 5-ga segada või midagi. Haisev salong muidugi ei rokiks. Aga Lorenil on sel pildil ka kuradi käigukastiõliga tehtud loll meik ja ilmselt selle teise määrdeainega kokku pandud soeng, nii et äkki oleks isegi sobilik?

Eniveis.
Tegelikult käisin ma eile garaažis, vaatasin seda õnnetut masinat ja nutsin. Järgnev on siis selline üleüldine hala isiklikust kogemusest, ehk õpetussõnad, kuidas algaja autot osta ei tohi, aga olgu peale. Sest kui ma selle isendi ostsin, ei teadnud ma autodest muud kui seda, et nad a) nendega on võimalik sõita ja b) nad on erinevat värvi ja marki ja asuvad 'cool' skaalal erinevas kohas. Mitte, et ma praegu palju rohkem teaks, aga natuke siiski.

Niisiis, kes iganes selle konkreetse neiu vägistamise kunagi ette võttis, lähtus ilmselt mõttest teha sellest Jumala Edev Eputis (JEE!), kasutades Haruldaselt Erilisi Vingeid Imevidinaid (HEVI!). Topeltrõhuga sõnal 'vidinaid'. Sest eksole, kellele ei meeldiks maitsekas kleeps, toon-toonis salong (mul suuremat pilti enam pole)
Image
käsitsi tehtud roostevaba sportväljalase, madaldusevedrud jne.

Miša approves.
Image
Nüüd aga, kui me JEE HEVI saavutamiseks alustame ja lõpetame oma tegevuse kleepsu, rooli ja istmekatetega, tuleb välja, nagu hulk 'rullnokki' võivad kinnitada (kellel kukub sigavinge valuvelg pooltelje küljest lääbakile, kellel vajub megatuus sportiste läbi põhja, kellel sajab miilikõrgune spoiler küljest, kuna pagasnikust pole alles midagi, mis teda kinni hoiaks: I'm not making this shit up), midagi, mis on 'Pealt Armas, Seest Kohutav' (PASK) aka 'Ilgelt Lame Aretis' (ILA).
Ma püüan selgitada.
Salongi puna-must disain on muidugi vinge, aga kui võtta maha istmekatted, millel on kalduvus kuluda, tulevad välja kohutavalt koledad äravajunud hallid istmed. Olgu, selle probleemi ma olen ühe recaro komplektiga lahendanud. St. nad on põhjusmõtteliselt olemas.
See roostevaba-otseläbi-väljalase on ju äge, aga kui vaadata viis sentimeetrit vasakule, on erakordselt ebaroostevaba põhi, loe: auk. Mida? Okei, see on nüüd korras. Check. Lisaks olen ma pidanud originaalist nigunii poole minema viskama, sest kollektori pool täiesti lekkis. Seegi probleem fixed. Eilse seisuga on mul nüüd kaheks tükiks võetav (algversioon oli otsast lõpuni ühes tükis ilma ühegi ühendusklambrita) korraliku keskmise resokaga sama roostevaba toru kasutav väljalase. Check. Ma ostan endale preemiaks kaks kommi.
Kleeps on vinge, sellest 10 senti eemal asuv mullitav värv ei ole seda mitte.
Kui investeerida madaldusvedrude komplekti, samal ajal kui kõik muud vedrustuse detailid on pehmelt öeldes (ja ma üritan siin viisakas olla) kahtlase väärtusega, on tulemuseks mitte ägedalt juhitav masin, vaid rõvedalt raputav masin, ilma juhitavuse boonuseta. Pool sellest probleemist on lahendatud (tagavedrud, uued amordilaagrid, muu pudi-padi), teine pool (uued esiamordid) ootab palgatõusu.
Mootoril ma parem ei hakka isegi peatuma. Lõpuks tuleb mul see kõige täiega lihtsalt selga vinnata ja visata mingi teadja venna lauale küsimusega 'mis kuradi mootor see on ja mida ja kui palju siin tegelikult tehtud on?'. See on jälle üsna oluline teadmine, sest kogemus näitab, et näiteks sidurikorvid (ja minu oma vajab hädasti vahetamist) ei ole 33 boxeritel üldse mitte kõigil täpselt ühesugused.

Mul on väga raske optimismi säilitada.