Page 2 of 2

Ostuabi: Alfa Romeo 156 CrossWagon Q4 1.9 JTD 110kW

Posted: 20 Dec 2011, 00:15
by mW90
Pilot Motors'iga on see probleem, et asub Tallinnas :)

Ja tingimise kohta küsisin siis vastati, et natuke ikka saab.(vast mõeldi summast kuni 100 euri), et 10% alla saada oleks hea, eks homme proovime siis kui proovisõiduks läheb.

Ja veel panin tähele, et wagon'i tagaistmete seljatoe nurk erineb sedaani omast ja ruumi on taga veits wagonis vähem.

Ostuabi: Alfa Romeo 156 CrossWagon Q4 1.9 JTD 110kW

Posted: 22 Dec 2011, 10:43
by spark
Mis siis sai :roll:

Ostuabi: Alfa Romeo 156 CrossWagon Q4 1.9 JTD 110kW

Posted: 17 Jan 2012, 16:06
by kallekaares
Kas see on sama auto? Nüüd Tallinna toodud ja hind kohe jõuliselt tõusnud. :)
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=972546" onclick="window.open(this.href);return false;

Ostuabi: Alfa Romeo 156 CrossWagon Q4 1.9 JTD 110kW

Posted: 17 Jan 2012, 16:12
by H.E
Jah, see on sama auto.

Ostuabi: Alfa Romeo 156 CrossWagon Q4 1.9 JTD 110kW

Posted: 17 Jan 2012, 16:15
by mW90
kallekaares wrote:Kas see on sama auto? Nüüd Tallinna toodud ja hind kohe jõuliselt tõusnud. :)
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=972546" onclick="window.open(this.href);return false;
Täpselt sama masin jah! Kuid Tartust seda osteti 2500 euroga...jah käigukast on korda tehtud. Aga minu meelset liiga kõrge hind.

Ostuabi: Alfa Romeo 156 CrossWagon Q4 1.9 JTD 110kW

Posted: 17 Jan 2012, 16:32
by kallekaares
Ok, siis ei hakka aega kulutama, hind on tõepoolest liialt karm tänud!

Ostuabi: Alfa Romeo 156 CrossWagon Q4 1.9 JTD 110kW

Posted: 17 Jan 2012, 20:45
by E.T.
ts wrote:
E.T. wrote:Ristiasetusega mootori puhul on tegemist reeglina miski haldexi või viscolahendusega - ühesõnaga, niikaua kui toimib , senikaua toimib... peale toimimise lõppu on 1 esiratta veoline. TS võiks pikemlt kirjutada - kas haldex või visco - kuidas veojõud jaotub, kas nelikvedu on pidev jne - loeks ise ka huviga / krossivagun autona mulle meeldib iseenesest.

:icon_roll:
:mrgreen:

aga vat ei ole- tuli mõni aasta tagasa ka mulle šokina aga uued Q4-d (156;159 ja Brera/Spider) kasutavad Torsenit (C-d kui täpsem olla)- C puhul kasutatakse siis kuni 75% suunamist (3:1)- normaalis veab esisild 53 ja tagumine 47 (sama kehtib ka mõlema silla osas- isegi kui ratta õhku saad liigub see ikka viisakalt edasi :wink: )

Sisuliselt on seal kaks eraldi difrit- kaks on pandud ühte kesta ees (esiratastele ja keskele) ning üks on tagasillas.
Image

Probleeme nelikveoga olla ei tohiks (planetaardiffer on suht lolli ja pommikindel- seda enam, et süsteem tegelikult peab vastu ka palju võimsamaid mootoreid :wink: ), 1,9 MultiJet on samuti suhteliselt kindel mootor- silla ja pidurisüsteemi tükid kattuvad suuresti 156 omadega, mootoritükid on vajadusel samuti leitavad...

Ooo, tänks kokkuvõtte eest - mulle meeldib targemaks saada!
Nelivedu on siis põhimõtteliselt ainuõige lahenduse otsas :)