Page 2 of 7

AR 166 2,5 v6 24v

Posted: 24 Feb 2012, 23:02
by lamp
ahjaa mis veel silma hakkas. Naise vanaema maja ees parkis ka täna üks höbedane 166 borbet veljega.

AR 166 2,5 v6 24v

Posted: 07 Mar 2012, 11:32
by lamp
Nii eile käis auto jälle remonti tegemas. See kord läks vahetusse roolivöimu öli, mis oh üllatust oli suht koht otsas. Nii palju kui seda vana öli juhtus sees olema, oli see korralik tökat.
Alfa hingeline nagu ta on, peale remonti loomulikult keeldus käima minemast, aku tühi. Sai siis teise aku pealt käima löödud ja söit vöis jätkuda, umbes 10km tanklasse, kus auto taaskord keeldus käima minemast.

Peale paari tel könet sai masin juhtmetega uuesti käima ja siis minek maardupoole Sm.supp-i poole uue aku järgi. Samas lootes et selle ajapeale autopeal olnud aku ennast täis laeb. Aga vöta näpust tühi mis tühi.
Sai akud ringi visatud ja söidab jälle. Täna igaks juhuks aku keskuse poole, möödab laadimis voolu ära, äkki viga seal.

EDIT: Sai juhtmed peale visatud möne minuti eest ja laadimine 12,7V teab keegi öelda et mis tollel see normaalses olukorras olema peaks? Väideti et 13,5 laadimine oleks miinimum. Vöi peab hakkama uut pinge regulaatorit välja vaatama endale.

AR 166 2,5 v6 24v

Posted: 07 Mar 2012, 20:52
by jannomb
Mis moodi sul see temp seier jamas? Mul ka jama temp näidikuga, mingi hetk viskab 110 peale ja jääbki sinna, korra välja mootor seisma jätta, siis uuest käivitades jälle kõik ok.


lamp wrote:vähem kui 24h alfa omanikuna ja juba siblimist rohkem kui küll. Nimelt täna siis selgus et jahutus süsteem oli kergelt öeldes jääs, eelmine tosooli sisse valaja ilm selgelt oli seda veega seganud tugevalt. Sai siis tutvuste kaudu ühes garaazis uus tosool sisse ja siiani toimib. Temp seieri jama tundub ka olevat rohkem iganenud pistikus kui anduris endas.

Esimesed 120km läbitud ja üldjoontes vöib autoga veel rahule jääda. ::itpnt::

AR 166 2,5 v6 24v

Posted: 08 Mar 2012, 12:12
by lamp
Mul jamab seda viisi et suurem osa ajast seisab nullis, mingi aeg vahepeal näitab mingi adekvaatset tempi ja siis kolinal nulli tagasi. Nii palju olen asjasse süvenenud et kui tolle anduri juhtmeid käppida mis kasti juures on siis seier mönda aega töötab. Ühel teisel sama motoga alfal oli sama teema siis just hiljuti tollel sai andur vahetatud ja hakkas asi toimima, minu omal vast viga juhtme pistikus, kui ilmad soojemad ja päike körgemalt käima hakkab siis vötan selle asja käsile ja oskan rohkem targemat juttu puhuda seieri liikumise kohta.

AR 166 2,5 v6 24v

Posted: 08 Mar 2012, 12:42
by Giuseppe
lamp wrote:EDIT: Sai juhtmed peale visatud möne minuti eest ja laadimine 12,7V teab keegi öelda et mis tollel see normaalses olukorras olema peaks? Väideti et 13,5 laadimine oleks miinimum. Vöi peab hakkama uut pinge regulaatorit välja vaatama endale.
Normaalses olukorras peaks vähemalt 14V välja jooksma.

AR 166 2,5 v6 24v

Posted: 08 Mar 2012, 12:53
by lamp
Jap. Homme ülehomme läheb pingeregulaator vahetusse. Lootust on et viga selles ehk siis uut genekat ei viitsi hetkel ostma hakata. Siin remondi mehed teatsid rääkida et mida lahjem aku seda kiiremini too vindin otsad annab. Eile sai igaks petteks 62ah aku asemele 100ah peale kruvitud, kuigi tehas näeb ette 80ah akut.
Suurem aku vist ei tohiks väga viga teha genekale vöi siis üle üldisele auto elektrile, tsiteerides klassikuid
" Mida teie arvate?"

AR 166 2,5 v6 24v

Posted: 08 Mar 2012, 13:58
by janart
Genekale ei teegi viga, aga laadimisvool võib nõrgaks jääda - optimaalne laadimisvool oleks ju 10% aku mahtuvuse numbrist. Sellepärast ei soovitatagi ette nähtust suurema mahtuvusega akut peale panna, kuna akut ei laeta linna vahel törtsutades lihtsalt mingisuguse mõistliku aja jooksul ära.

AR 166 2,5 v6 24v

Posted: 09 Mar 2012, 16:51
by lamp
Tekkis siis selline vahva küsimus et kas keegi oskab öelda sellist asja. Kas tollel mootoril koduste vahenditega süüdet kannatab paika keerata?

AR 166 2,5 v6 24v

Posted: 09 Mar 2012, 19:11
by ts
sellel mootoril süüdet ei reguleerita mujal, kui ECU-st...

ja ka seal peaks see suht tavaline tegevus olema- millest selline küsimus?

P.S. tegelikult kui temp anduriga natuke lõbutseda, siis saab mingil määral reguleerida küll (aga siis läheb ka tühikäik jms paigast)

AR 166 2,5 v6 24v

Posted: 10 Mar 2012, 22:32
by lamp
Külmalt "puterdab" mootor koledasti ja soojalt jätab aeg ajalt lööke vahele. Siin möningad mehed kes selliste aparaatustega kokku puutunud pakkusid et rihma vahetusega midagi veits nihu läinud. Täna hommikul saabus selline uudis et järgmine nädal mingil ajal vöetakse auto remondi töökojas ette ja vaadatakse see rihma asi üle. Kuna seal juba nn lammutamiseks läheb siis ühtlasi saab ehk tolle pingeregulaatori ka külge.

Eile sai samas kohas korra töstukil käidud, siis garaazi meister ütles, et krt sul autodel pidevalt mingid jamad a vähemalt on huvitavad masinad :D

AR 166 2,5 v6 24v

Posted: 10 Mar 2012, 22:57
by ts
puterdamine on sellel mootoril kas mõne anduri või rihma teema jah ...

:roll: mmmm.... süüte ja küttesegu reguleerimine :icon_angel:

vahel kohe tahaks aga vot - ei miskit :(

AR 166 2,5 v6 24v

Posted: 10 Mar 2012, 23:12
by janart
See võib küll olla, et klapiajastus on vale. Vähemalt 24-klapilistel V6-tel käivad nukarattad nuka otsa pinguga (vanemaid ei tea). Ehk siis ajaga võib klapiajastus lihtsalt valeks minna. Rihmavahetuse protseduur iseenesest näebki üldjoontes sedasi välja, et pakkudega nukad lukku, nukahammakad pingust lahti, rihm peale ja ja õigesse pingesse ning alles siis nukkade rihmarattad kinni tagasi. See on just klapiajastuse paika sättimiseks.

AR 166 2,5 v6 24v

Posted: 12 Mar 2012, 10:58
by lamp
Vöimalik et jah rihma vahetusel midagi kuskilt nihkes, loodetavasti saab selle nädalaga selgust et mis ja kus.

Suht ära tüütab see paukumine, mida auto alt kuulda vöib.

AR 166 2,5 v6 24v

Posted: 19 Mar 2012, 17:18
by lamp
Täna sai hommikul auto röömsalt remonti viidud ja jääb sinna veel möneks ajaks. See kord siis läheb vahetusse pinge regulaator, küünlad ja taaskord rihm korraks maha, et nukad uuesti paika saaks.
Kui need pisiasjad korras saab jälle muudele muredele keskenduda. Tagasillas mingi puksi hakkas suure sulaga ka naljakalt kigisema ja suured tänud tallinna teedele selle eest et pmst vähem kui 2 kuuga suutis auto vabaneda köikidest stabika kontidest.

Nüüd saab paar päeva veist teistmoodi autoga ringi kärutada, see kord siis sai valitud VW New Beetle. :icon_think:

AR 166 2,5 v6 24v

Posted: 21 Mar 2012, 12:36
by lamp
Eile sai remondi töökojas siis autot piilumas käidud, veel pole valmis. Pole nukkade paika panemiseks pukke, venna ja piloti koos töös sai need ka leitud. Lootus on suur et täna saab auto kätte ja mootor tiksub jälle 6cyl jöul. :)