bnd wrote:Samuti ees "grilli" pealt tuleb kroom maha. Aga need asjad ei tekista mootori ja muud tehn jamasid korda seada.
Hmh. Sul see värvikood peaks ka rosso 130 olema?
Tervet grilli ära ärida ei taha?
bnd wrote:Pidureid näppisin- kettad on, aga voolikud ja sadulad täiesti läbi. Võtsin sadulad maha, aga näevad välja nagu üks suur pruun tükk roostes rauda. Siit ka küsimus, kas tasub laiali lõhkuda ja lihvida ja värvida jne, või pakub keegi kasutatud sadulaid? Uued 70eur tk- kuidagi ei raatsi.
Kui liugurid puhtaks/tööle saad ja kolvi kenasti käima (ja ära tolmukaitset unusta vahetada), siis pole ju suurt vahet, milline sadul (lihtsalt tükk metalli) välja näeb. See on puhtesteetiline küsimus. Natuke tööd, ja võib ta väga blingiks teha. Kui liikuvad osad jälle pahas seisus on, on teine asi. Voolikud/torud on astalnaja tema.
bnd wrote:3 Armeeritud pidurivoolikud, teised klotsid, kettad ok, neid ei puutu- nii soovitati
Eeee..kui vahetad klotsid, vaheta ka kettad. Because fuck that, that's why. 155 klotsi/ketta vahetus on naljategu. Ja need ei maksa ka mingeid miljoneid. Siis on ka kindel, et saad pidurid ühtlaselt toimima mõlemal pool. Rääkimata sellest, et uued kettad on palju ilusamad:)
bnd wrote:6 Salongiga olen kahevahel- üks kõrv kuuleb mehikest, kes ütleb, et tühjaks ja salong müüki- äkki keegi tahab?
Teise kõrva ütleb teine mehike (ei, ma olen täitsa kaine

), et ainult istmed välja, põhi alles jätta ja jätta istmed pööningule, et kui tekib ametivõimudega korvide pärast probleeme, siis saab kohe tehaseistmed tagasi panna.
Tühja need istmed....aga ega sa pole mõelnud uksepolstrite müümise peale (kui kõva see KÕVA raha on?)
bnd wrote:9 Kindlasti peale esimest käivitust ja 100m sõitu avastame veel 26 asja, mis teha vaja.
Kui need ei ole mootori sees või elektrikalad, siis vaevalt. 155 veermik on lihtne nagu püksinööp. Pidurid samamoodi. Väljalase ka. Pigem saab mehaanilises osas olla 26 minutit lisatööd.
Oh ja ABS...
Ma isegi ei taha seda eriti kommenteerida. Faktiliselt on see 155 all (ja üldse ilmselt vanematel autodel) absoluutselt kõige mõttetum ja ohtlikum vidin. Ma katsuks sellest üldse lahti saada. Kui juhtmete/andurite lahtuühenamisest ei aita/see midagi tuksi keerab (vot elektrist ma niiväga ei tea), siis kasvõi selle hinnaga, et vahetada ära rattalaagrid ilma ABS-ita varaiantide vastu. Ja laagrid tuleb ralliautoks tehtaval masinal ju ikka vahetada, right? Kui mitte kohe, siis vähemalt varsti.