Page 2 of 2

155 õlilekked

Posted: 29 Mar 2012, 19:47
by ts
kallurautojuht wrote:Sellel pildil on 2 jagajat? :icon_shocked:

huvitav
ma uuemat mootorit ei leidnud sellisel pildil, kus potsik peal oleks- esimesed TS-id olid kahe jagajaga (75-l üksteise all ja 164-l ... mis on pildil... siis väljalaskenuka otstes)

Infoks siis veel, et ainus twinspark mootor, millel oli üks jagaja asus GTA peal :icon_thumbup: ka DIT versioonil on kaks jagajat (tõsi küll eletroonilised, mitte mehhaanilised)

ja infoks veel niipalju, et ka kahe jagajaga versioon oli tegelikult juhitav üle ECU (siiski õnnestus jagajate reguleerimisega korralikku soundi ja ka natuke perfoomanssit teha...)

155 õlilekked

Posted: 01 Apr 2012, 00:53
by zakalwe
Well.
Kogu see osa tuulutusest, millele mootorit lahti kiskumata juurde pääseb, on puhastatud. Sai parem küll natuke.
Loodetavasti ei ole platseebo. Ilmselt ei ole.
Tack: horza, Jarmo
Espetsiaalne tänkjuu ts-ile.

155 õlilekked

Posted: 01 Apr 2012, 00:58
by Jarmo
Järgmine kordki :icon_hi:

155 õlilekked

Posted: 01 Apr 2012, 02:24
by zakalwe
Oh, ja pihustite magistraali viisin ikka tuulutuslõdviku ALT. Mitte et seal vahet oleks. Esteetiliste tõekspidamiste küsimus.

155 õlilekked

Posted: 05 Apr 2012, 17:04
by Stihl
zakalwe wrote:Well.
Kogu see osa tuulutusest, millele mootorit lahti kiskumata juurde pääseb, on puhastatud. Sai parem küll natuke.
Espetsiaalne tänkjuu ts-ile.
Mis Sul tavaline blow-by test näitab?
Kas nii: http://www.youtube.com/watch?v=_ilCQNGYoSc...?

Kui ei, siis on korras ja lihtsalt tahab uut klapikaane ja õlikorgi tihendit. (viimase võib hädapärast ka õlikindlast sobiva paksusega kummist ise välja lõigata; klapikaan tuleb vanal Nordil nagunii korraliku mootoriliimiga peale panna, sest nukad ujuvad üleni õlis ja see on normaalne)
Õlirõhu või reduklapiga pole sel asjal absoluutselt mitte mingit pistmist.

Kui, aga sama asi nagu seal videos, siis
1. Tuulutus veelkord ja põhjalikult ning lõpuni puhastada. Peab saama mootorit maha võtmata teha.
Kui ikka õlikorgi mahavõtmisel on tuul ja kosk, siis pole muud, kui
2. Kolvirõngad vahetada.

155 õlilekked

Posted: 05 Apr 2012, 20:41
by horza
Vend saab üle kontrollida, kui ta seda lugema satub, aga minu mäletamist mööda ei ole selline. Mingi hetk hakkab küll pisut õli pritsima, aga see tuleb visuaalselt keti pealt. Kui käsi õlikorgi kohale panna, siis on tunda mõningast tuult, mis vist nii tugev ei ole, et lahtise korgi hüplema paneks, näiteks (ei proovinud siis, kui seda tehtud sai). Valget tossu vms ei ole näha.

Ja mootoriliim on siis mingi gasket makeri laadne toode?

155 õlilekked

Posted: 06 Apr 2012, 01:02
by zakalwe
horza wrote:mis vist nii tugev ei ole, et lahtise korgi hüplema paneks, näiteks (ei proovinud siis, kui seda tehtud sai)
Paras vihur on seal.
Stihl wrote:Mis Sul tavaline blow-by test näitab?
Kas nii: http://www.youtube.com/watch?v=_ilCQNGYoSc...?
Ma ei saanud täpselt sest 5sekisest videost aru. Et ei tohiks lahtise korgiga õli laiali pritsida? Seda tea ei tee.
Ma võin ju kohe proovida, kas paneb korgi kargama...

FF 5 min.

Done
Kork paigal.
Seal on mingid kummalised jõud: paned käe peale, lükkab/puhub, paned lahtiselt korgi peale: lükatõmba. Pigem imeb kinnipoole. Sõnaga kork ei tantsi.