2. leht 3-st

Alfa Romeo 145 1.8 TS, Minimality

Postitatud: 02 Aug 2012, 10:38
Postitas Slicer
Pühapäevaautona on ta ikka väga hea. Igapäevaselt- praeguse ja tulevase kütusehinna juures pole väga mõistlik. Oleneb muidugi rahakoti paksusest :P

Alfa Romeo 145 1.8 TS, Minimality

Postitatud: 02 Aug 2012, 11:40
Postitas Kristop
Minimality kirjutas: Geneka/abiseadmete rihm on pikkupidi lõhestunud ja katki, ning esialgu oli ka hammasrihma näha, et see oli maas(ei tundunud katki, seda vahetati alles 4000~km tagasi aga rihm oli siiski maas). Kahjuks juhtus see insident Tartus ning et üldse mingit selgemat pilti saada oleks see Tallinnasse kõigepealt toimetada(kui kellegil on mingeid soovitusi/pakkumisi treileri osas siis kõik teretulnud hetkel).
Väidad et rihmad vahetati alles 4000 km tagasi.
Kui saladus pole siis kus töökojas seda tehti ja kas nende poolt tehtud tööle garantii ei peaks kehtima ?

Alfa Romeo 145 1.8 TS, Minimality

Postitatud: 02 Aug 2012, 12:36
Postitas janart
Hammasrihma garantii abiseadmete rihmale ju ei kehti. Kui abiseadmete rihma garantii kehtiks, siis õnnestuks ehk sealtkaudu midagi välja ajada (kuigi selline mõiste, nagu abiseadmete rihma garantii tundub suhteliselt võõras :icon_roll:).

Alfa Romeo 145 1.8 TS, Minimality

Postitatud: 12 Aug 2012, 00:21
Postitas H.E
Slicer kirjutas:Kui mootor ise on suht korras ka kompressiooni poole pealt, ning kolvid siiski viga ei saanud, siis on vaja teha ehk klappide vahetu. Tõenäoline on, et mõni on ikkagi kõver.
.. :icon_problem:

Alfa Romeo 145 1.8 TS, Minimality

Postitatud: 12 Aug 2012, 17:05
Postitas Slicer
nii, mis ei meeldinud? :icon_roll:

Alfa Romeo 145 1.8 TS, Minimality

Postitatud: 12 Aug 2012, 17:26
Postitas H.E
Kui kompressioon oleks okei, siis milleks klappe vahetada?
Rihm peale ja tuld!

TSi puhul muidugi on see võimalus olematu. Klapp käib kõveraks nagu naksti.

Alfa Romeo 145 1.8 TS, Minimality

Postitatud: 12 Aug 2012, 18:07
Postitas Slicer
Ma mõtlesin seda pigem üldiselt. TS' mootoritel, eriti mis palju läbi on sõitnud, neil tihti kompressioon madal. Et kui juba kaan maas siis võiks ju alumise osa ka lahti võtta ning korda teha.

Alfa Romeo 145 1.8 TS, Minimality

Postitatud: 21 Sept 2012, 00:48
Postitas Minimality
Nonii, pole kaua siia midagi kirja pannud, vast selle pärast, et ei ole väga helgetes toonides millestki rääkida.

Asja jätkuks nii palju, et 145 sai uue mootori endale. Samasuguse 1.8 TS'i aga läbisõit oluliselt väiksem 110k km juures, tänud Jano'le mootori eest! Vahetatud said kõik võimalikud mootori vähegi kuluvad osad(rihmad rullikud) ja kõik, mis vähegi veel silma jäi ja vahetamist tundus vajavat. Uus mootor võrreldes eelmisega kuidagi sujuvam ja puhtama häälega. Selliseid kõrvalisi helisid oluliselt vähem ja pisut pisut aga tuntavalt teravam. Kõik tundus super.

Asi oleks võinud lõppeda päris hästi sellega, kuid kui seljataga olid õnnelikud 350km jooksid klapid uuesti pähe. Kui eelmine kord oli Tartust Tallinna treila leida, siis seekord juhtus asi Pärnus(no ei või siis esinduse kõrval juhtuda loomulikult midagi??). Treilaga jällegi Tallinna, ning pärast pisut uurimist tundub tegemist olevat praak geneka rihmaga mille purunedes mässisid ribad end niimoodi ühe mootori rulliku ümber, et mootori rihm hakkas seal peal libisema. Tulemus: 16 kõverat klappi.

Kui ma auto kunagi uuesti liikuma saan siis ma ehitan mingi kaitsva barjääri geneka rihma ja mootori rihma vahele, et kui mingi taoline asi veel juhtub, siis kõige hullemal juhul piirdub see geneka rihma vahetusega.

On lootust, et selle saab rihma tootja garantii alla panna, kõik paberimajandus ja muu vajalik selleks liigub.

Hetkel seisab auto Pilotis pilbasteks võetud mootoriga ja ootab oma saatust garantii asjus...

:duh:

Alfa Romeo 145 1.8 TS, Minimality

Postitatud: 21 Sept 2012, 22:17
Postitas supp
las ma arvan : dayco rihm oli

Alfa Romeo 145 1.8 TS, Minimality

Postitatud: 23 Sept 2012, 23:40
Postitas Minimality
Gates hoopis

Alfa Romeo 145 1.8 TS, Minimality

Postitatud: 24 Sept 2012, 01:09
Postitas Jan1
Vaatasin ka seda ja uut rihma mida plaaniti peale panna. Paras riidenarts oli ja soonte profiil olematu. Kui see peale panna siis rihmaratta soonte tipud lõikavad kiiresti rihmast läbi, sest koonuspinnad on madalad ja ei kanna.

Alfa Romeo 145 1.8 TS, Minimality

Postitatud: 12 Dets 2012, 12:40
Postitas Minimality
Täna jõudis kohale selliseid asju kokku 16tk
Pilt

Alfa Romeo 145 1.8 TS, Minimality

Postitatud: 12 Dets 2012, 17:28
Postitas Kristop
Et siis case closed :sherlock:

Alfa Romeo 145 1.8 TS, Minimality

Postitatud: 02 Jaan 2013, 13:55
Postitas Minimality
Vahepeal toodi ka mulle selline ilus asi...kiles pakitud ja puha.
Pilt
Ning vanad klapid näivad välja sellised:
Pilt
Vanadest klappidest oli mõte teha kunstiteos, kellelgi on mingeid häid mõtteid välja pakkuda?

Alfa Romeo 145 1.8 TS, Minimality

Postitatud: 05 Jaan 2013, 03:56
Postitas zakalwe
Minimality kirjutas:
Pilt
Vanadest klappidest oli mõte teha kunstiteos, kellelgi on mingeid häid mõtteid välja pakkuda?
Mul on Tartu Kunstikoolis peotäis tuttavaid, äkki nemad tahaks sellest mingi taiese teha:)
Omalt poolt võiks toetada portsu sama kõverate juppidega:P