Page 2 of 3

Vedelikud, mida sisse kallata

Posted: 07 Aug 2007, 11:16
by E.T.
kui 10 kkm peale õli nagu uus, siis kas mootor VÄGA PUHAS... või õli ei seo endasse mustust? lisaks välimusele muutuvad paraku ka õli omadused... seega vahea ikka korralike välpade järgi... ja ära oota millal ta MUSTAKS läheb :)

_______________________

Liqui Moly peaks olema piisavalt kvaliteetne, et mootorisse rännata... ja kui ta veel on sinu jaoks soodsama hinnaga, mis seal mõelda...

kalla sisse... kui hakkab anomaaliaid ilmnema, eks siis tuleb ta välja vahetada aga 75% olen kindel, et ainus vahe ilmneb su rahakotis allesjäävate kroonide näol.

_______________________



isiklikult kasutasin eelmisel vahetusel testis osalenud magnateci, kuna see sattus mulle oluliselt parema hinnaga kötte tulema kui letihind ja nüüd on lootust veelgi odavamale liitrihinnale castroli puhul...

Vedelikud, mida sisse kallata

Posted: 29 Jan 2008, 21:41
by AR156
Nagu näha tunnete kõik ilusti vedelike värve aga räägiks ka tootjatest ja nimedest/numbritest, huvitaks jahutusvedelik just.

Vedelikud, mida sisse kallata

Posted: 30 Jan 2008, 10:18
by cyber
Punane või siis roheline ja mitte mingil juhul sinine..:) Neid kohalike tootjate peremarketi letist pärit vedelikke päris ei võtaks, aga Comma näiteks vms.



punases on sees igasugu kraami, mis takistab sette teket. Sinine reageerib lihtsalt väga hästi kõikvõimalike alumiiniumdetailidega.



Hoidke autost võimalikult kaugele kõikvõimalikud lekkepeatajad jms. Ainuke lekkepeataja, mida julgeks kasutada, kannab nime Novatio. See on täiesti ulmekraam..:) torgi kokapudelisse kahvliga augud ja kalla Novatioga segatud vesi sisse ja välja ei tule sealt suurt miskit.
AR156 wrote: huvitaks jahutusvedelik just.

Vedelikud, mida sisse kallata

Posted: 30 Jan 2008, 12:05
by E.T.
..., et sobib vanade kokapudelite lappimiseks vähemalt?

Vedelikud, mida sisse kallata

Posted: 30 Jan 2008, 12:53
by cyber
jusht..:) ja juttu jätkub kauemaks...
Image
E.T. wrote:..., et sobib vanade kokapudelite lappimiseks vähemalt?

Vedelikud, mida sisse kallata

Posted: 31 Jan 2008, 21:56
by vedruseib
mina kasutan igatahes punast vedelikku oma radikas! Ei tea, kas see setteid äkki lahustab ka pisut peale selle, et takistab nende teket?



Pidavat lisaks muid häid omadusi olema, keemistemp pisut teine jmt...

Vedelikud, mida sisse kallata

Posted: 14 Sep 2008, 17:33
by Alfa Romeo 33
Tere,

Mure järgmine,vend ostis mootorile STP läbipesu vahendit,kuid ei julge seda sisse kallata,kuna kardan et võib õli kanalid mootoris ära ummistada,ehk oskab keegi nõu anda,masin pole küll Alfa,kuid küsiksin siit,loodan et keegi ei pahanda,tegu siis VAZ 21011 moto läbisõit 60000km esimene tiir :oops: .

Vahend siis selline http://www.rensu.co.uk/gbu0-prodshow/st ... flush.html



Ettetänades!

Vedelikud, mida sisse kallata

Posted: 14 Sep 2008, 18:22
by H.E
Huvipärast küsin, kas ladaklubi ei ole abivalmis?



Miks peaks mootoripesuvahend ummistama mootorit?

Vedelikud, mida sisse kallata

Posted: 14 Sep 2008, 18:28
by Alfa Romeo 33
Anthrax wrote:Huvipärast küsin, kas ladaklubi ei ole abivalmis?


Küsisin sealt,aga seal ei vasta keegi,ime kui sa sealt ühelegi küsimusele vastuse saad :roll: .

Eks üritan kusagilt muust foorumist,kasvõi automoto jne.

Vabandust! :oops:

Vedelikud, mida sisse kallata

Posted: 15 Sep 2008, 00:15
by E.T.
aga miks sa üdse tahad pesta 60000km läbi sõitnud mootorit?

täitsa siiras küsimus kusjuures... see on ju pea, et uus.



:roll:



kui aga on 1 null jäänud puudu su kirjutisest siis... tegelikkuses on ikka sama küsimus... kas ta on siis nii must või?





_

_



minul isiklikult negatiivne kogemus puudub pesuainetega... ei ole ühtegi ummistust esinenud ka suurte läbisõitude juures. samuti ei oska ma öelda, et nad oleks vanu mootoreid uueks loonud... lihtsalt hea nokitsemine ja enesetunde tõstmise värk.



_

_



on veel ekstreempesu...

õli välja, diisel sisse... küünlad maha ja paela otsas järgi vedida 1 paras tiir...



siis diisel välja ja miski õli sisse, sõida natukese ja tee veelkord vahetus.

peale seda peaks olema küll õli pikemat aega kena ja puhas.



ise ei ole selliseid ekstreemsusi teinud aga tean inimesi kes on ja kõigi autod sõidavad :)

Vedelikud, mida sisse kallata

Posted: 15 Sep 2008, 01:51
by H.E
Pole mõtet vabandada. Lihtsalt ilmestan, et temaatilised foorumid pole abivalmis..

ts: 01 vist näitab aint 99999km, sestap ei saa olla ka rohkem nulle olla.

Äkki ükspäev küsin ka mõne küsimuse viimases hädas pesoo kohta,kuna arvestatavat foorumit sellele margile pole. :lol:

Vedelikud, mida sisse kallata

Posted: 15 Sep 2008, 11:05
by Alfa Romeo 33
E.T. wrote:aga miks sa üdse tahad pesta 60000km läbi sõitnud mootorit?
täitsa siiras küsimus kusjuures... see on ju pea, et uus.

:roll:

kui aga on 1 null jäänud puudu su kirjutisest siis... tegelikkuses on ikka sama küsimus... kas ta on siis nii must või?


_
_

minul isiklikult negatiivne kogemus puudub pesuainetega... ei ole ühtegi ummistust esinenud ka suurte läbisõitude juures. samuti ei oska ma öelda, et nad oleks vanu mootoreid uueks loonud... lihtsalt hea nokitsemine ja enesetunde tõstmise värk.

_
_

on veel ekstreempesu...
õli välja, diisel sisse... küünlad maha ja paela otsas järgi vedida 1 paras tiir...

siis diisel välja ja miski õli sisse, sõida natukese ja tee veelkord vahetus.
peale seda peaks olema küll õli pikemat aega kena ja puhas.

ise ei ole selliseid ekstreemsusi teinud aga tean inimesi kes on ja kõigi autod sõidavad :)


60000km on ikka läbitud,mitte 600000km. :)

Ise mõtlesin ka,et nii vähe sõitnud mootor peaks puhas olema.

Sain oma küsimusele ammendava vastuse,nii et Suured Tänud sulle Erki! :wink:

Vedelikud, mida sisse kallata

Posted: 15 Sep 2008, 11:40
by VML
:roll: no ladal on nii mehhaaniline mootor kui vähegi olla saab... pesta pole seda küll mõttet, kui siis aint head ja veidi paksemapoolset õli kasutada... umbe pole seal suurt miskit minna aga pesul pole ka mõttet- erinevalt alfast nt 164 24v kus hüdrotõukurite kinnijäämise oht on suht suur, kui eelmised omanikud pole korralikult õli vahetand ja mootori kanalite seinu kattab tõsine tökkat... sama ka audi``hooldusvabade`` automaat käigukastidega kus keegi pole 300 000 km õli vahetand kuna esindus ütles, et ei peagi vahetama :roll: ja kui ikkagi ära vahetad selle õli siis paljalt uuel õlil on nii head pesemis omadused et kanalid on üsna pea kinni... :lol: hmm selliste naljade pärst tegidki pettunud audi omanikud vist tallinnas oma firma :lol:

Vedelikud, mida sisse kallata

Posted: 15 Sep 2008, 12:41
by E.T.
totaalne OT



mh?



mis oma audifirma, pettund omanikelt???



ja audi mõlemast automaatkastist (multitronic kõiksepealt ja seejärel steptronic) lahkub elu eldatavasti varem kui 300 000... kobedam kasutuse peale juba enne 200 000 kellale tiksumist hakkab nalja saama ilma õlivahetuseta.

Vedelikud, mida sisse kallata

Posted: 15 Sep 2008, 18:29
by VML
:roll: no jutt selgelt esinduses pettunud audiomanikest-kes nüüd tegelevad oma firmas automaatkastidega-nagu ma sõbrast aru sain, kes ka üks esinduse ohvritest... :lol:

ja pole see miski OT jummalast teemasse- autos kasutatavad vedelikud-ja ohutus selles vallas 8) nt kui kaua pole automaatkastis õli vahetatud tasuks vahetada vaid mõni liiter tervest õlikogusest ja peale mõne ajast sõitu terve õlivahetuse jagu... kuigi selles vallas on sul õigus et need kastid suurt üle 150 000 kesta just ei taha...