Page 2 of 5
AR 75 2,0 TS, 1990, spark
Posted: 25 Oct 2012, 00:08
by spark
ühe võimalusena võiKS midagi sellist velgedega teha
156 plekkveljed + mingi laiem välisosa või siis lihtsalt välisosa ringi keerata (195 laiusest peaks ju piisama), nagu mossedel tehti
ja siis valgeks või tumehalliks värvida
AR 75 2,0 TS, 1990, spark
Posted: 25 Oct 2012, 11:15
by ts
::itpnt::
ma isegi ei oska alustada juttu sellest, kui vale see tundub- seega ....
äärmisel juhul võiKS midagi sellist driftimiseks kombineerida

aga tänavale... ma ei tea (pigem siis veljed õigetpidi alla ja korralikud ilukilbid peale)
P.S. Meenub, et Janol oli kuskil 1 komplekt vanakooli 164 originaalvelgi... pole küll Ronal aga...
::itpnt::
AR 75 2,0 TS, 1990, spark
Posted: 25 Oct 2012, 13:05
by veiks
kui ehk otsida siis endalgi peaKs 164-ja originaal velgi olema aga ma küll ei usu, et nad sobima jääKsid...
AR 75 2,0 TS, 1990, spark
Posted: 25 Oct 2012, 13:39
by ts
originaalid on "sarnased" aga mitte täiesti sama küll (mul kunagi oli kuskil üks pilt kah aga ei leia enam)
teisalt-> ükskõik mis on selle auto all parem, kui pööratud plekkvelg IMHO
EDIT: ma pean oma pildipanga vist ära kustutama

tekitab rumalaid mõtteid

AR 75 2,0 TS, 1990, spark
Posted: 25 Oct 2012, 13:43
by VML
infoks siis nii palju, et näiteks 164 velg(uuema versiooni oma) ette ilma vaheflansita alla ei hakka, jääb pidurisadulasse kinni, ilmselt ka vanema tüübi originaal velg. Veljed, mida pakkusin ostu kuulutuses on samas 75-l mul all olnud. Ilmselt sobib sinna enamus 5X98 valemiga järelturu velgi.
AR 75 2,0 TS, 1990, spark
Posted: 25 Oct 2012, 22:42
by spark
I-le täpiks oleks kroom ilukilp

äkki
AR 75 2,0 TS, 1990, spark
Posted: 27 Oct 2012, 16:44
by ts
eile nägin ühte Lantrat, millel olid samamoodi lahendatud veljed :icon_sick:
AR 75 2,0 TS, 1990, spark
Posted: 28 Oct 2012, 03:23
by veiks
minu tagasihoidlik arvamus on, et pea erandlikult kõikidele alfadele sobib ainult originaal konditsinoon

AR 75 2,0 TS, 1990, spark
Posted: 30 Oct 2012, 15:49
by spark
Krt. esimene tagasiköök talvelt - mõtlesin, et proovin (suverehvidega) väheke, aga ei vedanud garaažist välja

pigem betoon müüri
Aga õnneks sain peale mõningast nikerdamist oma pargimiskohta tagasi
Ootame, kui rehvivahetuse "rally" on möödas, saab ka ühe tühjaksläinud lamellil ventiili ära vahetada ... ::itpnt::
AR 75 2,0 TS, 1990, spark
Posted: 29 Nov 2012, 11:09
by spark
sai esimesed 108EUR-i varuosadele kulutatud ...
kas keegi teab või kellegil on AZEV velgede väikse kaane võtit, või kuidas see kinnitus seal on (kas keermega polt?) ::itpnt::
proovisin väikeste näpitsatega ... lahti ei saanud
AR 75 2,0 TS, 1990, spark
Posted: 30 Nov 2012, 00:42
by VML
need kapsli kinnituspoldid kinni jäänud? sellised kolme pisikese auguga poldid? igatahes poltidega need kaanekesed seal on.Võtta haamer ja mingi suurema otsaga torn või padrunikomplekti pikkendus ja kopputa veidi peale, siis peaksid ka näpitsatega healjuhul lahti saama, pärast saad asendada nt torks või kuuskant peaga poldiga need ning kindlasti määret või tõrva vahele kui uuesti külge paned-säästad enda närve

. Paljud inimesed hädas nende kapslikinnitus poltidega.
AR 75 2,0 TS, 1990, spark
Posted: 02 Dec 2012, 23:11
by spark
kogemata sattusin netis velgede peale
üllatuseks olid need Rakveres ja kuna nädalavahetusel oli sinna asja, siis sai need ka ära ostetud.
taolised (see on suvaline pilt netist)
veljed näevad välja OK v.a. üks mis oli väljast vähe "ussitanud"
loodetavasti polnud 140 raha liigne priiskamine

AR 75 2,0 TS, 1990, spark
Posted: 21 Jan 2013, 23:38
by spark
sai küll eelmisel aastal tehtud, aga paneks siiski kirja
uued puksid 2+4tk. alumistel õõtsadel
39.- alumised sharniirid
130.- alumised õõtsapuksid
värske õli
10 tundi tööd
silla regull
+ veel mõned jupid
560.- läks siis kogu krempli peale
ja soolatud teedel pole sõitnud ... :duh:
AR 75 2,0 TS, 1990, spark
Posted: 22 Jan 2013, 00:53
by V-X
75= 7 taevas sõidu naudingut ja 5+ elamust.
Sügav kummardus kõigile kes nokitsevad ja hoiavad elus Autosid. Pean ikka omale muretsema enda kuudi kus midagi sarnast nokitseda. Korralike autode tegemine lõppes 1995-2000a. Sealt maalt sai tootjatele tähtsamaks kasum, mitte Auto ja langes kolinal kõik mis hea. Sain tunda ka ise 1993a. Infinitit J30t kuhu tampisin alla palju raha, no tegelt si.. :icon_censored: ja siis üks jobu ette keeras ja auto ära lõhkus. Süda tilgub siiani verd, oli vist ainuke EU.
75 :icon_thumbup:
AR 75 2,0 TS, 1990, spark
Posted: 18 Apr 2013, 01:18
by spark
Sai siis täna käima pandud ja pisut sõidetud.
käima läks nagu üks Itaalia auto kunagi - praktiliselt kohe.
pagan suured 16" 225/45 rehviga rattad käivad keerates vastu koopas olevat plastikut

huvitav, kui kitsaid rehve võib 7,5 tollisele AZEV veljele peale venitada (kusil räägiti, et sobib ka 215 laius)
215/40 R16? ... 215/45 R16? või hoopis originaal 14" 195/60 rrehv ja oleks hea mugav kulgeda ...
NB! naine mul ikka keeldub temaga sõitmast (roolis) ja kui keegi tunneb, et tahab teda (Edit: mõtlen siinkohal autot!) endale rohkem, kui mina, siis võime 3kEUR-i kandis kaupa teha ...