Mõtlesin, et tõstaks teemat natuke ülespoole, vajub teine nigu mutta juba...
Spidokale on kerinud tänaseks siis 94000 juba- seega õlivahetus ootab ees. Vahepeal vahetatud üks sarniir ja vasak alumine õõts. Vahetust ootab veel sisene rooliots- klassika meie teedel.
Muljed siis sõidetud kilomeetritest: täiesti SOBIMATU masin meie linnateedele. Masinal on pandud madaldussari koos sportamordiga, mille tulemusena on masina amordikäik u 2cm

, See-eest aga maanteel on sõita VÄGA hea. Kleepub nagu tatt asfaldile oleks vist õige väljend.
Miinusena tooks välja turvavöö! JA just selle lukusti osa, mis ripub vöö küljes- see raip on nii madalale paigaldatud, et ilgelt ebamugav on vööd peale tõmmata: kõige pealt tõmbad vöö ja siis hakkad lukku otsime. Tavaliselt haarad ikka ju lukust kinni?
Teiseks- sööb see masin ka õli. Nimelt õlivahetusega umbes 0,8l. Leket näha pole, seega sööb. Aga kui tahhokas käib aegajalt teispool 7000, eks ta siis vist võtabki.
Sain ka autotelefoni tööle (oli vaja aind sim sisse panna

), suht mugav kasutada, peaks ütlema. Kõrvalseisjad on vahest vaadanud nigu lolli- istub üksi autos, räägib kõva häälega ja vehib kätega. Õnneks on tehnika nii arenenud, et enamus (loodan) ei pane enam autos üksi rääkimist tähele.
Auto suht suure maxkiiruse on taas õde järgi proovinud, mitte mina

Mul veel meeles lubadeta olemine
Tulevik? TUME!
Läheb suveks vist ikka alla orig velg. Sai võetud pakkumisi ja ei tapagi hinnad väga.
Samuti tuleb kast laiali ja viskab LSD- diffri sisse, praegu on veojõukontrollil liiiiiga palju tööd ja mõttetut piduriketaste kulutamist. Samuti läheb muidu rinkal raskeks, rapsi üherattaveoga 4veduliste vastu
Sellise masina pidamine on ..... ei oska sõnadesse panna. Võtame nt Voyageri- istud sisse- no nii oma, kui olla saab- suur, mugav, automaat jne. sõidad seltskonnaga, vaatad telekat, kogu elamine kaasas jne. Ühesõnaga paak täis ja näpud püsti

.
Samas GTA- püstihull. Vaikne kiirus- PIIN! Kehtestatud piirkiirus- piin! Kiirus teispool 140- vägev! Alates 180- KAIF! No see ei ole ju normaalne masin. Kes krt konstrueerib masina, millega legaalset sõita pole võimalik?
Vaiksel sõidul tunduvad isegi istmed liiga kõvad ja oled nagu vangis, aga kiiruse tõustes hakkavad istmed aina mugavamad tunduma
Ühesõnga, selle pika jutu kokkuvõtteks olen masinaga täitsa rahul
Eriti kui kiirendada! 4 toru tagaosas röögivad ja masin ise veab nägu naerule.
To be continued.....
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar
