Väike pettumus on, et juba praegu ei tulnud muudest mootoritest juttu. Enne näitust reklaamiti välja, et tuleb kogu info Giulia kohta. Noh tuli ka infot aga kokkuvõttes aint QV kohta ja seda ka mitte meeletult palju.
Positiivsest küljest selline ringi aeg tähendab, et tegemist on väga väga kiire autoga.

Applaus Alfale, et nad alustasid auto ehitamist kiirema otsa autoga mitte aeglasemast otsast nagu tavaks. Tavakodanikudele teeb see ainult head meelt, sest kogu välja arendatud šassii jäikusest ja dünaamikast tulenev kiirus tõlgendub väga headeks ja kiireteks sõiduomadusteks ka nö "tava line-upile".
Minuarust hea näide on see sama M3. Jah see on hea benchmark näitamaks mida suudetakse ja nii nagu on M3 kõige-kõigem on ka QV kõige-kõigem ja tegelikkuses on see väga nišši/ringraja entusiasti teema ja enamus ajast suhteliselt pointless.
Kui numbrites võrrelda näiteks BMW M3e ja BMW 335i'd siis vahe kiiruse poolest ei ole üldsegi suur. Seda enam, et igapäevasel argipäeva tänavasõidul on pea võimatu aru saada vahest (väljaarvatud kui M3l on optionitud keraamilised pidurikettad, siis nad ringraja väliselt on koguaeg liiga külmad ja ainult kägisevad

). AGA milleni ma tahan jõuda on see, et auto ülalpidamiskuludes ja varuosade hindades on MÄE KÕRGUNE vahe. Kuna M3l pole tehniliste lahenduste poolest kokku hoitud siis on hooldamine/varusad väga kallid ja osad vajavad erihoolt. 335i on samas nagu tavaline auto ja kulud ka tavalised kuid 95% kogu sõitmise ajast on sama kiire kui M3.
Ehk siis ma usun, et täpselt sama paralleeli saab arvatavasti ka Alfaga tõmmata ning hinna poolest mõistlik ja kulude poolest entusiasti sõbralikum mootor asub seal kuskil vahepeal.. Uuena vast Giuliast praegu jõud üle ei käi praegu aga mõne aasta pärast järelturul on arvatavasti see vahepealne bensukas see mida mina jahtima kavatsen hakata...