Kütusefilter vahetatud, pumpas täis u 7-8 sekundiga. Nüüd kollane mootorituli põleb.
Esmaspäev läheb esindusse seda turbo ja jõu viga uurima. Esmane arvamus oli, et see jõukadu pole turbo..
Re: Alfa Romeo 159 1.9jtdm 110kw | urmask
#152Ma just täna tegin Pilotisse päringu 2 jupi osas.
Esimene tule pesur (156 GTA spetsiifiline) ja tagumise ukse piiraja (suvalime 156 oma).
Kunagi tellisin Pilotist omale tule pesuri ja siis läks see 93 eurot maksma (2013. jaan.) täna siis öeldi uued hinnad... 183 eurot pesuri eest ja ukse piiraja ka 83 eurot!
Siis panin lingid Ricambi lehele ja seal on vastavad asjad 99 eurot ja 39 eurot... Koos saatmisega saaksin 160 euroga kätte. Pilotis oleks 264.
See teeb 2 pisikese mõtetu asja pealt 100 eurot vahet! Selle 100 euro eest saaksin lasta ära vahetada need Pilotis... ning seal kus ise käin.. küsitaks võibolla 60 eurot.
Esimene tule pesur (156 GTA spetsiifiline) ja tagumise ukse piiraja (suvalime 156 oma).
Kunagi tellisin Pilotist omale tule pesuri ja siis läks see 93 eurot maksma (2013. jaan.) täna siis öeldi uued hinnad... 183 eurot pesuri eest ja ukse piiraja ka 83 eurot!
Siis panin lingid Ricambi lehele ja seal on vastavad asjad 99 eurot ja 39 eurot... Koos saatmisega saaksin 160 euroga kätte. Pilotis oleks 264.
See teeb 2 pisikese mõtetu asja pealt 100 eurot vahet! Selle 100 euro eest saaksin lasta ära vahetada need Pilotis... ning seal kus ise käin.. küsitaks võibolla 60 eurot.
Re: Alfa Romeo 159 1.9jtdm 110kw | urmask
#153Pilotil on see häda küljes, et nad tohivad müüa ainult teatud kanalitest pärit kraami.
Ja spetsiilisiste kohatde puhul need kanalid kipuvad kasutama eper-i.
Ja eper-il on mingi veider tõbi kallal, et iga järgmise buildiga korrutatakse hinnad mingi 1.5-ga läbi.
Margipõhiste tükkide osas on kõige paremad kohad siiski ricambi.alfisti, okp, myalfa ja hetkel veel alfaworkshop. Saatekulud on muidugi kohutavad paari asja tellimisel.
Aga tagasi teemasse - kui said kollase tule peale filtri vahetust ja kolinad jms on alles, siis panustaks kütuserõhule (proovi teha sellist asja, et lase paak täis- kui asi läheb paremaks, siis on tõenäoliselt paagisisene kütusepump otsas)
Ja spetsiilisiste kohatde puhul need kanalid kipuvad kasutama eper-i.
Ja eper-il on mingi veider tõbi kallal, et iga järgmise buildiga korrutatakse hinnad mingi 1.5-ga läbi.
Margipõhiste tükkide osas on kõige paremad kohad siiski ricambi.alfisti, okp, myalfa ja hetkel veel alfaworkshop. Saatekulud on muidugi kohutavad paari asja tellimisel.
Aga tagasi teemasse - kui said kollase tule peale filtri vahetust ja kolinad jms on alles, siis panustaks kütuserõhule (proovi teha sellist asja, et lase paak täis- kui asi läheb paremaks, siis on tõenäoliselt paagisisene kütusepump otsas)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 159 1.9jtdm 110kw | urmask
#154Kusjuures vaidlen vastu. Saatekulud on läinud kõvasti normaalsemaks. Mäletan kui oli 44 eurot Ricambist, kuid nüüd saab 22'ga ja saata saab DPD või saksa postiga ning 7 päevaga on alati kohal ja ukse taga.ts kirjutas:Pilotil on see häda küljes, et nad tohivad müüa ainult teatud kanalitest pärit kraami.
Ja spetsiilisiste kohatde puhul need kanalid kipuvad kasutama eper-i.
Ja eper-il on mingi veider tõbi kallal, et iga järgmise buildiga korrutatakse hinnad mingi 1.5-ga läbi.
Margipõhiste tükkide osas on kõige paremad kohad siiski ricambi.alfisti, okp, myalfa ja hetkel veel alfaworkshop. Saatekulud on muidugi kohutavad paari asja tellimisel.
Aga tagasi teemasse - kui said kollase tule peale filtri vahetust ja kolinad jms on alles, siis panustaks kütuserõhule (proovi teha sellist asja, et lase paak täis- kui asi läheb paremaks, siis on tõenäoliselt paagisisene kütusepump otsas)
Re: Alfa Romeo 159 1.9jtdm 110kw | urmask
#155Long live DPD- tänu dpd-le oleme nüüd samuti "normaalses euroopas" .
Ja autoteemal edasi- second ja third hand autod satuvad tavaliselt müüki, kui seal on suuremat agregaatide remonti oodata (kas see just lohutab aga turbo, geneka, roolilati jms asjade jamad on üldiselt universaalsed sõltumata automargist... Nii mõnegi margi seltskond peab nt geneka vahetust normaalsest kulumisest tingitud hoolduseks, mitte remondiks... Mida iganes sellisel puhul remont ka tähendama ei peaks)
Tean ühte sama ajastu masinat, millel on igakuised hoolduskulud 300.- piires juba teist aastat, regulaarse 2 päevase downtimega.
Ja autoteemal edasi- second ja third hand autod satuvad tavaliselt müüki, kui seal on suuremat agregaatide remonti oodata (kas see just lohutab aga turbo, geneka, roolilati jms asjade jamad on üldiselt universaalsed sõltumata automargist... Nii mõnegi margi seltskond peab nt geneka vahetust normaalsest kulumisest tingitud hoolduseks, mitte remondiks... Mida iganes sellisel puhul remont ka tähendama ei peaks)
Tean ühte sama ajastu masinat, millel on igakuised hoolduskulud 300.- piires juba teist aastat, regulaarse 2 päevase downtimega.
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 159 1.9jtdm 110kw | urmask
#156Peab ikka väga eriline masin olema kui igakuiselt läheb 300 lihtsalt selleks, et auto töökorras hoida.
Re: Alfa Romeo 159 1.9jtdm 110kw | urmask
#157Minu Alfaga ju sama. Kui auto korras hoida, on igakuiselt raha sisse panna. Ja tundub, et see keskmine on tõusvas joones hetkel...Erko kirjutas:Peab ikka väga eriline masin olema kui igakuiselt läheb 300 lihtsalt selleks, et auto töökorras hoida.
--
Urmas
Urmas
Re: Alfa Romeo 159 1.9jtdm 110kw | urmask
#158Pilotil on õigus, see summa ujub ohtlikult lähedale Giulia Liisingule...urmask kirjutas:Minu Alfaga ju sama. Kui auto korras hoida, on igakuiselt raha sisse panna. Ja tundub, et see keskmine on tõusvas joones hetkel...Erko kirjutas:Peab ikka väga eriline masin olema kui igakuiselt läheb 300 lihtsalt selleks, et auto töökorras hoida.
Tegelt on Giuliettaga ka väga hea sõita (mulle meeldib rohkem kui see 159 Ti mida ma proovisin)
Re: Alfa Romeo 159 1.9jtdm 110kw | urmask
#159Ma tglt olengi juba sellel teekonnal, et varsti vahetan oma auto välja. Enne tahaks korda saada, katkist autot kole nõme müüa.
--
Urmas
Urmas
Re: Alfa Romeo 159 1.9jtdm 110kw | urmask
#160Misasja, kõik teavad et pead sõitma kuni tuleb rihmavahetus, õlivahetus, klotsid ja rehvid läbi, siis puhtaks pesema ja ilusad pildid tegemaurmask kirjutas:Ma tglt olengi juba sellel teekonnal, et varsti vahetan oma auto välja. Enne tahaks korda saada, katkist autot kole nõme müüa.
Re: Alfa Romeo 159 1.9jtdm 110kw | urmask
#161Täpselt nii.Erko kirjutas: Misasja, kõik teavad et pead sõitma kuni tuleb rihmavahetus, õlivahetus, klotsid ja rehvid läbi, siis puhtaks pesema ja ilusad pildid tegema
PS. ma juba teist nädalat vaatan, et auto on seest jube tolmune ja kohutav (kevadrõõmud- nii kui ukse lahti teed on tonn liiva autos) ning tahaks korralikku puhastust - eile üks kodanik tegi autoukse lahti ja ütles, et auto on nii puhas, et ei julge sissegi astuda
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 159 1.9jtdm 110kw | urmask
#162See jõud kadus ära täis paagiga, kuid proovin uuesti täna täis lasta, vaatame, mis nägu teeb. Praegu ca 10-15l maha sõidetud täispaagist.ts kirjutas:Aga tagasi teemasse - kui said kollase tule peale filtri vahetust ja kolinad jms on alles, siis panustaks kütuserõhule (proovi teha sellist asja, et lase paak täis- kui asi läheb paremaks, siis on tõenäoliselt paagisisene kütusepump otsas)
--
Urmas
Urmas
Re: Alfa Romeo 159 1.9jtdm 110kw | urmask
#163Aga! Sellest kõigest rääkides arvan, et tegelikult võib mulle ka pakkumisi teha minu auto äraostmiseks Kogu ajalugu on teada.
Ma isegi ei oska arvata, mis see hind võiks olla. Äkki 4000 tuleb ära, kui auto sõidab? Kuigi ideaalis näeks 5000€, kuna mõned uued jupid küljes (õõtsad, rihmakomplekt, turbo saab kohe ehk parandatud jms).
Ma isegi ei oska arvata, mis see hind võiks olla. Äkki 4000 tuleb ära, kui auto sõidab? Kuigi ideaalis näeks 5000€, kuna mõned uued jupid küljes (õõtsad, rihmakomplekt, turbo saab kohe ehk parandatud jms).
--
Urmas
Urmas
Meenus, et mul eelmise aasta remondist pilte
#164
Kahjuks järgmiste piltide tegemisel lõpetas Piloti fotokas töö. Kõlab nagu iroonia
--
Urmas
Urmas