Palju vett vahepeal taas merre voolanud ja masinaga taas üht koma teist tehtud.
Tänaseks on ülekuumenemine ajalugu.... Radika vahetus aitas

peale seda on temp ka kõikse palavamatel päevadel, kliima sisselülitatuna 80-90 kraadi. Aga vaha radikas...hmmm... mahlakask sai minu jaoks uue tähenduse
Sai ühe hooga tehtud taas esisillas kolinate vähendamisega, enne ringrada sai nüüd käidud ja väljalase tiba ümber tehtud (

ega sõit pole ju mõisa peale, aga mul on kahjuks suures klassis kõikse väiksem mootor) Ja hetkel on masin keretöödes, kus ta saab endale uue värvkatte ja roostevaba kere. Sh paar kujunduelementi kah külge.
EI-EI- moosiriiulit ei tule
JA kõikuv tühikäik sai lahendatud! Inimese elu on ikka raske - alati alustatakse keerulisemast. Sai lastud puhastada see sisselaskel olev segusiiber, tühikäigu motot näpiti, diag näitas aga et vist? õhulugeja kutu.
TAAS?
Aga ükspäev tuli õnneks-õnnetuseks vahetada auto aku ja - ülla-ülla - filtrist sisselaske kollektorisse minev voolik oli 4/5 osas katki!!! Raske arvata, miks tühikäik kõikus nagu tool ebaühtlkasel põrandal. Mis kasu on õhulugejast, kui 2/3 õhku tuleb vasemalt. Ühesõnaga- selleks ajaks kuni jõuab kohale uus voolik, aitab hädast välja mäkaiveri teip
