Page 11 of 12
Re: 4C
Posted: 14 Aug 2018, 12:08
by ts
üks etapp on otsas- kupeed väga tõenäoliselt enam järgmisel aastal ei näe..
Spiderit aga küll
räägivad, et valmistatakse ette mõnevõrra kiiremat autot
Re: 4C
Posted: 14 Aug 2018, 16:08
by Slicer
ts wrote:üks etapp on otsas- kupeed väga tõenäoliselt enam järgmisel aastal ei näe..
Spiderit aga küll
räägivad, et valmistatakse ette mõnevõrra kiiremat autot
Jah, sellisel autol võiks ikka olla vähemalt 350+ hobust.
Arvestades hinda.
Re: 4C
Posted: 14 Aug 2018, 16:41
by ts
köhh.. 4c on meeletult odav selle kohta, mis autoga tegu on ...
järglase osas-> sisetunne ütleb, et 6C jääb vahele ning järglaseks saab 8C, mille jõud käib kuhugi 800+ kanti pigem
GTV jääb tõenäoliselt ikkagi Giulia põhjale...
Re: 4C
Posted: 14 Aug 2018, 22:16
by spark
8C tarvis on vaja analoogi ka Maserati valikus

Re: 4C
Posted: 14 Aug 2018, 22:24
by Slicer
ts wrote:köhh.. 4c on meeletult odav selle kohta, mis autoga tegu on ...
järglase osas-> sisetunne ütleb, et 6C jääb vahele ning järglaseks saab 8C, mille jõud käib kuhugi 800+ kanti pigem
GTV jääb tõenäoliselt ikkagi Giulia põhjale...
Kuid millise sa ise ennem võtaks, kas Giulia Quadrifoglio või 4C?
Minu jaoks pole küsimustki. Giulia Quadrifoglio on igas elemendis üle.
Cool factor, võimsus, praktilisus ja ka sõidu nautimises osas. 4C'd vist saaks täiega nautida ainult rajal, ning ka siis kus on rohkem kurve kui sirgeid.
Ning Giulia saad kätte vähema raha eest...
Re: 4C
Posted: 15 Aug 2018, 08:18
by ts
kui nüüd täiesti aus olla, siis võtaks sellest valikust 4c

[praktilise poole pealt ei ole ju mõistlik sõita igapäevaselt QV-ga-> igapäevaseks kasutuseks on sobivamaid autosid... nt giulietta või väiksema mootoriga Giulia].
Re: 4C
Posted: 15 Aug 2018, 09:34
by spark
ts wrote:kui nüüd täiesti aus olla, siis võtaks sellest valikust 4c

[praktilise poole pealt ei ole ju mõistlik sõita igapäevaselt QV-ga-> igapäevaseks kasutuseks on sobivamaid autosid... nt giulietta või väiksema mootoriga Giulia].
+1
Re: 4C
Posted: 15 Aug 2018, 17:55
by Slicer
ts wrote:kui nüüd täiesti aus olla, siis võtaks sellest valikust 4c

[praktilise poole pealt ei ole ju mõistlik sõita igapäevaselt QV-ga-> igapäevaseks kasutuseks on sobivamaid autosid... nt giulietta või väiksema mootoriga Giulia].
Mul on olnud 8aastat GTA igapäevaseks kasutamiseks, minu jaoks Giulia QV oleks "tsiviliseeritum" masin

ja praktilisem.
Rääkimata kütusekulu kokkuhoiust.
Re: 4C
Posted: 05 Dec 2018, 17:16
by Slicer
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... QhdiDEaHJ0
Hea video.

DRAG RACE!! BMW M2 COMPETITION v ALFA ROMEO 4C v LOTUS EXIGE 350 SPORT
Re: 4C
Posted: 07 Dec 2018, 12:08
by valmarv
kõige väiksema mootoriga aga ikkagi pani kinni

Re: 4C
Posted: 07 Dec 2018, 13:47
by spark
valmarv wrote: ↑07 Dec 2018, 12:08
kõige väiksema mootoriga aga ikkagi pani kinni
Selline tunne, et Lotusel oli midagi viga

Re: 4C
Posted: 07 Dec 2018, 19:37
by Slicer
Ma arvasin ka, et Lotus paneb kinni, kuid oli hoopis viimane

Ning siin tuunerid tuunivad oma 4C'st ~300hpd välja ja pidi olema ikka väga kiire, kui pool slikid alla panna (~3.6s kanti).
Re: 4C
Posted: 24 Feb 2020, 11:37
by ts
Nagu teada, siis esialgu plaaniti 4c piisavaks, et sinna ka topelttutboga v6 sisse mahuks
Oh well - 4c on tootmisest maas ja selle asemel tuleb liinilt kaks ja pool korda kallim Maserati
MC20 kui täpne olla . Peale vaadates tundub, et tegemist saab olema selle autoga, mis oleks pidanud kandma nime Alfa Romeo 6C
https://www.carmagazine.co.uk/spy-shots ... rsportiva/
Re: 4C
Posted: 24 Feb 2020, 16:27
by Slicer
Jah, kuid Maseratiti on lihtsam müüa 200k'ga ja saada 150k kasumit

1 müüdud auto pealt.
Alfa eest nad poleks saanud küsida 200k

Re: 4C
Posted: 24 Feb 2020, 17:43
by valmarv
Miks see Maserati näeb välja nagu Mclaren?