Page 11 of 13
AR 155, 2,0 16V
Posted: 15 Apr 2013, 21:50
by Kristop
bnd wrote:Pisike update
Tänase seisuga läheb masin 15.05 paiku ühe kodaniku garaaži, kes teeb mootoriga igasugu trikke 2 nädalat (eeldatavalt), lisaks veermiku ja pidurid.
Seega saab vist taas asja liikuma...
Ma ikka pisut lootsin et 27.04 OT rajal oled.
Aga jõudu ja pealehakkamist sellegi poolest.
AR 155, 2,0 16V
Posted: 16 Apr 2013, 02:29
by bnd
Masendav ajapuudus on selle asja nimi
20 erinevat asja jälle käsil ja ei suuda kuidagi mõtteod garaaži viia
AR 155, 2,0 16V
Posted: 16 Apr 2013, 11:06
by ts
:icon_thumbup:
kevadeks saab valmis (see aasta tuleb kevad kuskil augustis...)
AR 155, 2,0 16V
Posted: 16 Apr 2013, 20:05
by bnd
Siia otsa sobiks vanarahva tarkus (hetkel aknast välja vaadates):
"Kui augustis veel lumi maas, tuleb lühike suvi" :grandpa:
Re: AR 155, 2,0 16V
Posted: 16 May 2013, 15:20
by bnd
Veetsin siis mõnusa hommikupooliku garaažis.
Asi lõppes sellega, et rattad on all.
Esmasp treilatatakse ta siis kodaniku juurde, kes (loodan, et 1 kuuga) saab mootori kokku ja pidurisüsteemi toimima.
Siis tuleb tagasi oma igapäevasesse garaaži ja hakkab sisu ehitus, ehk pool taastamine, pool uue tegemine ja kõige lõpuks ka välised keretööd.
Seega, aastaks 2016 peaks vast rajale juba saama

Re: AR 155, 2,0 16V
Posted: 16 May 2013, 15:26
by Slicer
Kui raja auto siis mis sellest sisust?
Iste sisse ja rool külge, mõni kell ka armatuuri ja läheb.
Re: AR 155, 2,0 16V
Posted: 16 May 2013, 18:18
by bnd
Ma esialgu loodan ta registrisse jätta
st ma ei tea, kui korv tohib iste olla, et ülevaatuselt läbi saada.
Puhast rada jah lihtsam (ha-ha

) teha, aga esialgu tahaks ka omaljõul liikuvaks jätta.
Re: AR 155, 2,0 16V
Posted: 16 May 2013, 18:44
by ts
Kontakteeru kodanikega TRK-s nad vastavad Sulle kindlasti kui korv võib autos olla (seal tehakse ka võistlusautode TÜV-d)
Re: AR 155, 2,0 16V
Posted: 16 May 2013, 19:16
by H.E
Täiskorviga ei ole võimalik üv läbida. Seljatoe reguleerimine peab olema võimalik. Teoreetiliselt on võimalik E-tähistusega "sportistmega" võimalik üv läbida.
Võistlusautodele minuteada ei teostata enam ülevaatust, sest nüüd võib AINULT autospordiliidus registreeritud ralli ülesõitudel osaleda liikluses. Võistlusautoga võistluspaika sõitmine ei tule enam kõne alla.
Re: AR 155, 2,0 16V
Posted: 16 May 2013, 21:06
by bnd
Ju siis tuleb istmed sisse panna üv ajaks, siis tagasi garaaži ja istmed välja?
Klaasid õrnalt ära toonida ja kõik?
Niisama kinnipidamisoht tänaval on ju minimaalne, kui just lollusi tegema ei hakka.
Ilge kiusatus oleks nt lätlastel külas käia, soomes jne.
Täna sai isrgi põhjamatt lausa ära pestud - ropp töö, aga lõpuks hakkas lausa helehall riie välja paistma

Re: AR 155, 2,0 16V
Posted: 16 May 2013, 22:14
by H.E
Ma usun ka, et ei ole probleemi korvistmega. Mul ei olnud peale korvistme, tavalise kõrvalistujaistme ja armatuuri midagi sees. Polnud toonklaasigi. Peeti korra kinni ka ja ei saanud pahandada selle pärast.
Re: AR 155, 2,0 16V
Posted: 20 May 2013, 22:03
by bnd
Tänaste uudiste taustal paistab, et sellest masinast saab 100% rajamasin.
Tagaots, nagu ikka, on suht läbi omadega. Eest ja salongiosas on põhi ok, isegi pagassi vaadates särab, aga täna õnnestus puksiiril pamper tagant tõmmata (konks irdus ja tõmbas ka pampri lahti), siis see mis seal all avanes, polnud ilus.
Seega tuleb taga teha üksjagu keevitustöid, aga nüüd tekibki küsimus, et kui ilusti seda teha ja kas see üldse on võimalik?
Kui juba keevitama hakata, kas siis äkki kohe lasta puur sisse teha...? Mis aga teeb kere igatpidi tugevamaks ja kõik need muud rõõmud.
Siis saab ta olema aga täiesti treilamasin, mis on mõneti mugav (pole kunagi hirmu, kas koju saab), mõneti ebamugav, nt välisriiki sõit- lohista seda treilat järel.
Aga ootan inspektsiooni tulemused ära, siis saab targemaks.
Täna see vaade võttis nagu entusiasmi korraks ära
Re: AR 155, 2,0 16V
Posted: 21 May 2013, 09:32
by ts
KUI on plaan puur samuti sisse lasta, siis tasuks see kohe ette võtta
peamine point selles, et kui puur on sees ja auto niikuinii juba ebapraktiline, siis saad pagassiservad ehitada oluliselt väiksema vaevaga ning tugevamalt (ma arvan, et ma tean suht täpselt, kus ja mis Sulle muret valmistab- nende nurgakeste viisakas silumine on suht keeruline... kui aga lased need a la 45 kraadise kaldega "sirgeks", saad natuke kaalugi vähemaks

)
Ma küll hetkel ei tea, kuskohas Sul auto asub aga kunagi kui käisin Paikusel keevitajat otsimas, siis seal kuskil nurga taga oli üks vanem kodanik, kelle tööd vaadates oleks puuri kokkukeevitamine ja autosse laskmine "paari minuti" töö
muidugi ma ei tea millised tegelikult nõuded puurile on

Re: AR 155, 2,0 16V
Posted: 21 May 2013, 11:28
by Minimality
http://argent.fia.com/web/fia-public.ns ... .2012).pdf
Artikkel 8
Have fun
Kahe käega poolt rajaauto ehitamise osas muidu

Re: AR 155, 2,0 16V
Posted: 21 May 2013, 13:22
by bnd
Samas on küsimus, et kas mul tasub FIA tingimustele vastavat puuri ehitada?
Mis sarja ma sõitma hakkaks? Võidusõita täna veel ei taha, pigem nagu oma lõbuks autokakskendneliringil, võib olla ka mõni väljasõit mingite kodanikega soome jne...
FIA puuri saaksin vast kõikse soodsamalt RS motospordi garaažist, kuna ikkagi omaküla/lapsepõlve poisid.
Teisalt võttes paari lisatoru lisamine nn tavapuurile ei mõjuta enam oluliselt hinda, vist? Samas mine hullu tea, sõidan aastakese rajal ära, hakkab meeldima ja kuna FIA puur juba sees, siis kustutid, akud, paak ka järele aidata ja võibki "miskisse" klassi minna

, statistiks
Hetkel tundub rajamasina ehitamine lihtsama vastupanu teed minek. Pole seda kuradi ÜV-d.