Vahepeal sai oldud jälle tegus ning alustatud roolivõimendi õli vahetusega. Kasutasin selleks ühemehe piduriõhutamise tööriista, mis käib kompressori järgi.
Alustuseks kakkusin roolivõimendi vedeliku paagi maha ja tegin talle korraliku puhastuse seestpoolt brake cleaneriga. Seejärel sai pandud paak tagasi auto külge ja ühendatud paagiga vedeliku pealevoolu ots ning tagasivoolu otsale sai pandud pime ette.
Auto poolse vooliku tagasivoolu otsa külge sai ühendatud piduriõhutamise tööriist ja vana vedelik välja tõmmatud. Samal ajal paaki puhast vedeliku peale kallates, et süsteem tühjaks ei jookseks. Vahepeal sai kõik tagasi ühendatud ning auto käima pandud, rooli mitmeid kordi lock to lock keeratud ja siis uuesti sama protsess läbi tehtud.
Vana vedelik nägi päris jube välja:
See polnud paraku ainus vedelik, mis vahetuse järgi karjus. Tagumistes torudes olnud pidurivedelik oli samuti jube must:
Eesmistest silindritest välja tulnud õli oli tunduvalt heledam.
Uue pidurivedelikuna kasutasin Brembo DOT 4 LV.
Peale selle sai veel mootoriõli vahetuse, väntvõlli asendi andur (NGK NTK) vastu vahetatud ning eesmised pidurisuporti juhtpuksid vahetatud ja määritud.
Proovisõidu käigus (no krat, mul oli juba meelest läinud, kui hea selle autoga ikka sõita on
) olid pidurid nagu öö ja päev eelnevaga. Seekord on näha, et ka tagumised pidurid võtavad tunduvalt paremini - tagumised kettad puhastas ühtlaselt ära.
Järgmise asjana vahetada käsipiduri trossid ning esimene stabilisaatori varras koos polüpuksidega alla. Siis peaks saama hea.