giulietta 116

#166
pisike vahe on ikkagi sees- transaxle tahab paremat haardumist, kui "tavakonf"

Nimelt on suur vahe selles, kas veovõllidel/kardaanil on siduri vabastamisel juba hoog sees ja jõud tuleb otse mootori peale või peab esmalt ka kardaanile hoo sisse saama (116/162 puhul on ju kardaan siduri ja mootori vahel)
Tegelikult ma olen normaalne....

giulietta 116

#169
nimeta neliveoline, millel sidurikoda asub mootorist mitme meetri kaugusel (transaxle osas teeb lykkamise keeruliseks just see, et mootori ja siduri vahel ei ole mitte paar senti vaid kardaan koos leevenditega- seega kui hoo sisse saad, tuleb esmalt ka leevendite osa liikuma saada- kui ratas enne seda liuglema hakkab pole midagi peale hakata... lased nagu kelguga. Kui sidur istub otsapidi mootori kyljes, siis on k6igil detailidel juba hoog sees ja sellist jama ei teki)

ja muuseas neliveolist on libedaga isegi lihtsam k2ima lykata kui yheveolist - kui juba hoog sees on, siis piisab suuremast haardumisest yksk6ik millisele rattale, samas kui yheveoline tahab saada m6lemale poole difrit mingit haardumist...
Tegelikult ma olen normaalne....

giulietta 116

#170
Ah nevermind
Minu arust see kardaani keerlemaajamine on nohu võrreldes mootori ja selle külge rakendatud agregaatide massi liikumasaamisega / karoche on tehtud pseudoteemast taas main topic ja offtop köeb nagu muiste
:icon_thumbdown:

Igasugune tõmbamine, täkutamine jms on siiski märk tehnilise poole lonkamisest ja ei tee transaxle lahendust vähem apetiitseks. Rohkem ägedaid lahendusi ja head disaini ootaks ka moodsatelt alfadelt... ehk kui 2donta ja 4c jäävad vaid turundusalaseks kõvatamiseks, kaob mul ka viimane erutusvärin kaasaegse Alfa vastu.
:guns: :offtopic: :thanksspin:

giulietta 116

#171
nii peale natukest nokitsemist õnnestus spido ja odomeeter tööle saada (huvitav miks ma seda varem ei viitsind teha, aga samas tuleb ikka hoida itaalia tööstiili ehk "homme teen" ) , igaljuhul ta töötab, teeb küll imeliku häält ja linnakiiruselt pendeldab spido osuti nagu tallesaba +-10km/h aga sellisest pisiajast ei lase ma ennast häirida.
PS väike värin hakkab tekkima, söök ei lähe enam alla jne, nagu ikka paar päeva enne talveralli starti

giulietta 116

#173
ahjaam kuna nädalavahetuse on ootamas min 800km trip, millest lõviosa kulgeb krt teab kus ning kas kiilasjääl või 50cm lumes, siis sai ka rehvid üle vaadatud, tagumised on suht uued masteri naelad, mis väljusid tehasest ilmselt eelmise sajandi viimasel kümnedil, esimesed aga need mis auto all olid kui selle ostsin ehk siis ilma naelata naelrehv mustriga (paar tuhat km sai ka neid veel see suvi kulutatud, seega muster on suhteliselt sügav, no ca 3mm), paraku ei ole ma ise rehvide kohapealt eriline spets(eelmine talv igaljuhul see kombinatsioon töötas häesti) ja ka itaalia autode kohapealt suht roheline (esimese sain alles 1995. aastal), kuid mul on vedanud, sest samas majas kus töötan, peab üks itaalane(tal on isegi vw golfil pirelli valukad all) kohvi ladu, seega selgitasin talle hetke olukorda oma emakeeles, mille peale sain talt tunnustava noogutuse osaliseks koos tundamatust keelest kraaksuva lausega ning, meelekohas keerleva sõrme shestiga, seega on vist kõik nii kui peab ainult kruvika peab kaasa võtma

giulietta 116

#175
ei rehvid peavad ikka tänavalegaalsed olema, muidugi raha mängib ka rolli ehk ei viitsi mingi 60.- kulutada üheks päevaks talvel, targem on hoida pea külm ja muidugi pähe õppida lause "hoia peal" , siis saab igast hangest võitu.
eila sai käidud pesulas ja loomulikult uksed täna lahti ei tulnud, võti keerab aga tulemus on 0, kuna mu masinal on zigulli lukud installitud siis on nendega igavene kepp (ega see alfa pole ikka õige alfa kus fiati gruppi juppe kasutatakse), lõpuks sain muidugi lahti aga kogematta lõhkusin ukse linki (see muidugi oli ka enne praoga, niiet purunemine oli vaid ajaküsimus, õnneks tagavaraks üks olemas), auto käib edasi muidugi nagu elajas, samas jätab vahele ka ehk paugub ikka korralikult aga see käib asja juurde. Omamoodi anomaalia on õlirõhu näidik mis soojast peast näitab tervelt 0 aga vahest ka 1 kui pööret anda, samas sai nii suvel ca 5000 km sõidetud probleemitetta, niiet itaalia elektrikutele "fiskult privet" vist

giulietta 116

#178
seda korda (6.kord) talveralli läbitud, hoolimatta sellest, et oli jube külm, sai alfaga läbitud 800km, küttekulu ca 10l/100km ja probleeme oli 0, edasi käis kui kurat ja sai ka enamvähem õigesse aega sõidetud, hoolimatta sellest, et spido pendelab +-40km/h ja odokas valetab ca 10% , igaljuhul ralli oli super nagu alati. Paraku rohkem alfasid ei olunud, küll esindas itaalia autotööstust fiat 600 ja sportklassis täis ralli (korvistmed, traksid, arbath kleepsud jne) fiat 500. Mis koha sai, eks see selgub lähiajal, kui kaasvõitlejad oma pildi materjali ära ilmutavad eks siis panen video ka ülesse. Aga üldiselt kui väljas paugub vähemat 25 kraadine pakane siis pole praktilisemat liikurit kui klassikaline alfa
Image
Image
Image
Image
http://album.ee/album/95341/50266407" onclick="window.open(this.href);return false;