Page 13 of 25
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 21 Sep 2010, 23:45
by Jarmo
Järgmisena oleks paremalt poolt tagumise õõtsa laagrid ära vaja vahetada. :icon_thumbdown: Selleks on muidugi paak vaja maha võtta, et poldile ligi korralikult saaks.
Siis mingi aeg tuleb kätte võtta ja koolis esisild paika keerata.
Tagumised elektri akna mootorid lisada, siis saab nahast polstrid ka taha panna.
Talveks tuleb originaal kojamehe varred külge keerata, need sain muugalt. :icon_thumbup:
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 27 Sep 2010, 22:18
by zakalwe
Jarmo wrote:"olukorrad" tekkisid tartu-elva maanteel kus teed rööpas.
Kuskohas seal? Seal on rööpaid ehk natuke Tartust välja sõites...kui see tee viimase kahe nädalaga pole rööpasse sõidetud.
Eniveis, rääkige mulle ka, mis seal 'Muugal' on, kust 155 juppe peoga saab?
Ma olen see nädvahe Tallinnas, tühiasi Viimsist Muugale liigelda:)
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 27 Sep 2010, 22:44
by Jarmo
Tagumine põhjakate on minu jagu! :icon_roll:
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 27 Sep 2010, 22:45
by rizto
zakalwe wrote:Jarmo wrote:"olukorrad" tekkisid tartu-elva maanteel kus teed rööpas.
Kuskohas seal? Seal on rööpaid ehk natuke Tartust välja sõites...kui see tee viimase kahe nädalaga pole rööpasse sõidetud.
Eniveis, rääkige mulle ka, mis seal 'Muugal' on, kust 155 juppe peoga saab?
Ma olen see nädvahe Tallinnas, tühiasi Viimsist Muugale liigelda:)
No seal Muugal peaks törts kärtsus 155 olema 2.5 bensukas ja punane ja rohkem ma eriti ei teagi
plaan endal ka sinna uurima minna !
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 27 Sep 2010, 22:47
by rizto
kle Jarmo tead kas seal juhipoolne ukselink oli veel olemas , mul seda vaja ja vist keskluku mootorit ja paari jubinaid veel vaja !
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 28 Sep 2010, 00:44
by Jarmo
Kõik lingid ja olid olemas, klaasid, klaaside äärsed liistud.
Peegleid ei ole enam.. mina sain veel juhinaabri peegli endale, juhipoolne oli juba ennem kadunud. Salongi plastikuid, ja polstreid ka ei ole enam.
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 03 Oct 2010, 19:11
by Jarmo
Riidi-raadi-ralla.. kõik silindrid käivad :icon_thumbup:
muugalt einar tõi nädalavahetusel radika ka mulle... pole küll kõige sirgem ja kõige vett pidavam veel, kuid ajutiselt ajab asja ära.. peaasi et saab masinat nüüd varsti garaazist sisse välja manööverdada omal jõul.
ps: Miks ma selle peale ennem ei tulnud :icon_censored: Panin immoga ajuse vana aju kiibi ja saingi tööle.. ilma igasuguste immoplokkide ja muude jurata. Muidugi.... üks aju hakkab veel varsti hollandist eesti poole liikuma. Juu see siis tagavaraks jääb.
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 07 Oct 2010, 10:29
by Jarmo
Keegi oskab ehk öelda kas käigukasti trossidele pukse ka kuskilt saada on?
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 17 Oct 2010, 16:59
by Jarmo

Tundub, et mul siin Musta ja Punase teema vahepeal vähe segi läinud
Punasel mingi probleem

Paar päeva tagasi Tallinna poole vurades kuskil poole teepeal hakkas lamdaandur kelbast ajama. Kui segukella järgi segu rikkaks jäi, hakkas mootor lonkama ja masin rõvedalt tõmblema. Selle vastu aitas kerge gaasipedaali vajutus, ja jälle oli natukeseks kõik korras.
Tagasi tulles oli vastupidi, Kuusalu kandis näitas kell, et segu lahja, siis viskas ka esimest korda pihusti tule põlema, kuid mootori lonkamist enam ei esinenud. Sõitsin mingi 10 km edasi ja peale seda nagu võlu väel hakkas jälle kõik korralikult tööle kuni Rakvereni. Ja seda esineb ainult pikemal sõidul :icon_problem:
Paar aastat tagasi vahetasin tühikäigu mootori välja, siis oli asi korras jälle... ei tea kas see jälle probleemi allikas?
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 02 Nov 2010, 23:35
by Jarmo
Puhas auto on ilus auto ::itpnt::
salongist ka paar pilti:
Muidugi.... puhas ja ilus auto mõtles täna, et "hmmm Jarmo pole vist tükk aega midagi remontima pidanud,

peaks pulli pärast rõhu veesärki laskma."
Töölt tagasi sõites hakkas poolel teel salongis külma puhuma, mootori temp näidik näitas 70 kraadi. Jõudsin viie kilomeeti pärast garaazi juurde-> kapott üles-> lõdvikud jumala punnis-> tagant valget suitsu tuleb ja tuleb. Keerasin paisupaagi korgi lahti ja sealt tuli ainult: pssssssssss... (õhku) ega siis midagi... valasin juurde , palju ei läinud, 3 liitrit läks natuke aega mööda ja keetis kõik selle uuesti välja :icon_thumbdown:
Sitta kah.. sõitsin kodu juurde ära, poole tunni pärast läksin välja ja masinal enam mootor ringi ei käinud. Arvatavasti surus jahutusvedeliku silindrisse :icon_censored:
Vot nii on lood siin rakvere ekipaasil
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 02 Nov 2010, 23:59
by segusilm
Muidugi.... puhas ja ilus auto mõtles täna,
Sitta kah..
:icon_thumbup:
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 03 Nov 2010, 00:27
by Jarmo
Vedasin garaazi äää. Kiirelt sai igal silindril küünal maha keeratud ja starterit antud. Esimesest silindrist tuli korralik jahutusvedeliku pilv taeva poole

Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 03 Nov 2010, 00:58
by ts
aga Sa ju talvel niikuinii Alfaga ei sõida onju
seega hooaja lõpp tuli seekord veel hoiatusega- oleks pauguga tulnud, siis :icon_censored:
tegelikult aga on jah asi selline, et kui Sul kaks autot on, siis neile võrdselt tähelepanu pöörama- muidu ei saagi sellest kordamööda solvumiste ringist lahti :icon_shifty:
Igatahes loodame, et kõik puhta "purgis" ei ole

Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 03 Nov 2010, 01:07
by Jarmo
Tegelt on lood nii, et hetkel on kaks AZLK 2137-t ja kaks AlfaRomeo 155-te: :icon_shifty:
Punasele toon kasutaja
quarry käest uue mootori, kuna sellel olemasoleval on mingi halb karma küljes, kaane tihendit olen juba mitu korda vahetanud. Igakord on kohalikud seppad kaant ka lihvinud, ei tea enam palju seal reservi on.
Muidugi sellel olemas oleval on kõik saaled, kolvirõngad, ketid vahetatud
Jääb esialgu reservi, sellele hea siis turbot aretama hakkata

Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 03 Nov 2010, 01:15
by ts
lihvi parem kaas lõpuni ja lase kohalikel seppadel hi comp kolvid, kepsud jms valmis sepistada
kuulu järgi ei ole TS Nordist turbo ehitamine siiski üldiselt mitte just kõige parem mõte
kuid...
EDIT: Alfa temperamendi kõrval on azlk täielik lammas- ehk siis ei mingit draamat vaid lihtsalt nüüd on katki ja kõik [kui need nüüd samuti mingi aja peale mõlemad jonima hakkavad, siis ma soovitaks need garazeerida Alfadest eraldi- kes teab, mida sela vahepeal sosistatakse
