Page 13 of 40
Re: Suvaline pläma 2016
Posted: 03 Mar 2016, 11:03
by Slicer
Võibolla tõesti

Re: Suvaline pläma 2016
Posted: 05 Mar 2016, 22:42
by bnd
Mõtlesin, et kirjutaks sellest Arvidsjaurist tiba veel. Oleme väikse seltskonnaga taas nädalavahetust veetmas siin piirkonnas, täpsemalt Arjeplogis, mis kohe siinsamas kõrval. Oli tihe tööpäev ja väsitav loomulikult ikka ka
Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida, kui õhtul metsast välja tulime ja parklas toimetasime, mis arvate, mis kohale veeres?
Pilt pidi ütlema rohkem kui 2 sõna, vaatame siis pilte
Nende hingematvate vaadete taustal kommenteeriks aind niipalju, et me ju kõik teame kuidas QV häält teeb. Unustage see, reaalis on see 34x parem, lisaks need 2,0 mootorid teevad samugi uskumatut häält. Ainus mure selle SUVga, kuna selle juht polnud miskipãrast just vaimustuses, kui 2 sammu masinale lähemale tegin, hüppas sisse ja pani tuld. Imelik inimene.....
Re: Suvaline pläma 2016
Posted: 06 Mar 2016, 10:17
by urmask
Imelikud tõesti, käivad seal salaja sõitmas ja ei luba pildistada.
Ma ostan endale Alfa kujuga rahapõrsa ja hakkan sinna vaikselt koguma

Re: Suvaline pläma 2016
Posted: 06 Mar 2016, 11:09
by Slicer
Wow, see oli teil küll siis tripp täie raha eest!

Re: Suvaline pläma 2016
Posted: 06 Mar 2016, 12:55
by Rahowa
Od od od....mis nüüd hakkab alfa ka linnamaastureid tootma? Mingipäev just mõtlesin, et alfa üks vähestest kes seda teed pole veel läinud.
Re: Suvaline pläma 2016
Posted: 06 Mar 2016, 15:14
by bnd
See SUV oli tegelikult valge, kui ukse lahti tegi, siis piidad olid valged, aga si**atgi ei saanud sisemusest aru, seal sama teema, mis väljastki - kõik mattidega kaetud, juhil oli paar auku kellade vaatamiseks ja temp reguleerimiseks, ja kõrvalistmel hunnik ekraane.
Samas hotellis peatusid ka inglased, oma 4ja uue Transitiga- uusi lahjasid, säästlikumaid ja moodsamaid mootoreid testisid oma sõnade järgi. Küsisime, et kuidas siis tunne on, kui seisad siin oma 76hj hüpermegaturbo ökopuust mootoriga ja siis samas on 280 - 510hp Alfad kõrval. Kas nagu väikest kadeduseussi ei tule sisse, et elu nii ebaõiglane on? Oi neid oli hea tögada
Vaatasime Fordidesse ka sisse, päris robustselt käib andmete kogumine. Paagipuuk maha kakutud, sealt tuimalt kerest läbi 2 juhtmekimpu toodud, armatuur oli konkreetselt kipsikruvidega ekraane ja miskeid karpe täis kruvitud. Juhtmed samamoodi- lapotialt välja, üle poritiiva ja sealt tuppa. Samas- peale teste digimuundub need masinad tõenäoliselt kahvliteks ja muuks vajalikuks

Re: Suvaline pläma 2016
Posted: 07 Mar 2016, 08:59
by ts
Rahowa wrote:Od od od....mis nüüd hakkab alfa ka linnamaastureid tootma? Mingipäev just mõtlesin, et alfa üks vähestest kes seda teed pole veel läinud.
Köh
alfa on olemas lausa mitu pärismaasturit ja linnamaasturit (suurseeriasse muidugi jõudis neist vaid 2_> Matta ja 156 Crosswagon)
Re: Suvaline pläma 2016
Posted: 07 Mar 2016, 09:00
by starfild
http://www.auto24.ee/used/2122049 180kw 2.4 diislist. Huvitav, kauaks..
Re: Suvaline pläma 2016
Posted: 07 Mar 2016, 09:42
by Slicer
Eile vaatasin just seda

Kuid ei usu, et see KW probleeme tekitab.
Originaalis peaks olema 154kw? See lisa 26kw, chippimisega saada pole ju probleem turbokalt.
Re: Suvaline pläma 2016
Posted: 07 Mar 2016, 09:43
by bnd
Pole isegi eriti peale keeratud, mul 2,0d ja võeti 450nm, sel 2,4 ja 420nm. Seega pole häda midagist. Selline +20...30kw on väga ohutu
Re: Suvaline pläma 2016
Posted: 07 Mar 2016, 10:11
by spark
kas too saaniõnnetus on lavastus?
Re: Suvaline pläma 2016
Posted: 07 Mar 2016, 11:11
by ts
ja ülaltoodud piltide juurde Giulia lõplik info
Dati tecnici Giulia
versione/cambio - coppia - accelerazione 0-100km/h - Velocita Massima - consumo combinato - emissioni CO2
2.0 benzina AT8 200cv 330Nm 6,6 sec. 230km/h 5,9l /100km 138g/km
2.0 benzina AT8 280cv alla 5,5 ja üle 260km/h
2.9 V6 Quadrifoglio MT6 510cv 600Nm 3,9 sec. 307km/h 198g/km 8,5l/100km
2.2 diesel 150cv MT6 380Nm 7,9 sec. 221km/h
2.2 diesel MT6 180cv 380Nm 7,2 sec. 230km/h 4,2l/100km 109g/km
2.2 diesel AT8 180cv 450Nm 6,8 sec. 230km/h 4,2l/100km 109g/km
2.2 diesel eco AT8 180cv 450Nm 6,9 sec. 230km/h 3,8l/100km 99g/km
MT6: cambio manuale a 6 marce
AT8: cambio automatico a 8 marce
Stelvio (see Alfa logoga linnamaastur koodiga 949) tuleb septembris avalikkuse ette. Põhjaks saab tõenäoliselt Jeep Cherokee. Arvatavasti tuleb risti asetseva mootoriga (1750 +2000+2,2 diisel+ võibolla 3,0 V6 bensiini ja diislina).
Re: Suvaline pläma 2016
Posted: 07 Mar 2016, 12:48
by starfild
Seda chippimist on arutatud muidugi aastaid. Minu 147kw'ne olla ka varemalt chipitud olnud ja Pilot vahetas igasugu kama välja, enne kui mulle ära müüs. Et kiip olla seal nii üht kui teist ära hävitanud (ma tõesti ei mäleta, klapid või pihustid või mõlemad).
Seega - on siis asi chippimise kvaliteedis? Et on ka selliseid, mis tegelikult isegi võiks teha? Või lõppeb see ikkagi kõik pisaratega, võibolla mitte kohe.
Re: Suvaline pläma 2016
Posted: 07 Mar 2016, 13:00
by ts
chippimine on kahe otsaga asi (iidne teema):
kui võtad kivi ja kirjutad konkreetse auto konkreetse mootori tööreziimi ümber vastavalt uutele parameteritele (+30kW nt) siis ei juhtu midagi
Kui võtad ploki, mis imiteerib valet sõidureziimi (tavaliselt temperatuuri ja õhku), siis rikud sellega mootorit, kuna see ei arvesta auto tegelikku seisukorda (eriti veel sadu tuhandeid sõitnud diislite puhul)
Re: Suvaline pläma 2016
Posted: 07 Mar 2016, 13:25
by bnd
spark wrote:kas too saaniõnnetus on lavastus?
Kahjuks ei ole, lihtsalt see demonstratiivselt lamamine on, kui oled 6t 2m lumest saane välja kaevanud, siis lõpuks tahaks lamada.
Mõned õnnetused ikka olid, liiiiiiiga palju lund. Ühel saanil läks iste, paar rihma, ühel nina - loomulik kadu
Chipist - TS on õigel teel, kiireim ja odavaim on julla kaablitele vahele ja kõik. Internet on neid plokke täis, aga samas ka jutuub neid klippe täis, kus see plokike ei anna eriti midagi. Minu oma tehti ka nii, et võeti ECU maha , kivi välja ja kirjutatakse üle. 0-100 paranes 2,5sek, mis pole peamine, lihtsalt kiirteel kui vaja mööda minna, siis sellistel puhkudel aitab lisa Nm ikka meeletult.