Page 14 of 25
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 03 Nov 2010, 01:26
by Jarmo
Ilmselt praegu oli probleem selles, et must sai rohkemtähelepanu kui punane

Tulemus on selline, et punane sai nüüd vähemalt musta kohale ja must rändas uude seni tundmatusse kohta. Edasist ei oska ette kujutada.
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 03 Nov 2010, 11:57
by cyber
Jarmo wrote:kaane tihendit olen juba mitu korda vahetanud. Igakord on kohalikud seppad kaant ka lihvinud, ei tea enam palju seal reservi on.
Muidugi sellel olemas oleval on kõik saaled, kolvirõngad, ketid vahetatud
Kui juba nii mitu korda tehtud, siis ehk peaks peeglisse vaatama ja siis järeldama midagi..

Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 03 Nov 2010, 12:36
by Jarmo
järeldanud olen küll ja küll...
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 13 Nov 2010, 20:52
by Jarmo
Niisiis... mõned õhtud on jälle garaazis veedetud ja mootor uue vastu vahetatud. Kuskil on vist mingi õhuleke, kuna lambda andur näitab ,et segu lahja. Muidugi võimalik, et lamda ise oma töölepingu lõppetanud. Lähen proovin sisselaske kollektori vana vastu vahetada, seal on need kummist ühendus lõdvikud vähemalt korralikumad.
ok ... bäkk tü vöök!
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 20 Nov 2010, 11:49
by Jarmo
Täna hakkan tagumise õõtsa laagrikomplekti vahetama... Wish me luck

Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 20 Nov 2010, 22:31
by janart
Jaga siis oma kogemusi. Mul ka vaja see talvel ilmselt ette võtta :weightlifter:
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 20 Nov 2010, 23:01
by Jarmo
Niisiis... alustasin kell 11:30 ja lõpetasin kella nelja aegu. Alustuseks võtsin gaasi põleti kätte ja kuumutasin mutrit. Kuna padruniga ligi ei pääse siis lehtvõtmega üritasin mutrit lahti keerata... õnneks see õnnestus teise korraga ja polt tuli ka suhteliselt lihtsalt ära. Ülejäänud asjad keerasin muidugi enne juba lahti:
Stabika kolm polti
Amordi alumine polt
kässari trossi kronsa polt
Piduri vooliku kronsa polt
piduri supporti kaks polti
Vedru all mingi plastik junni üks mutter
Kuvaldaga paar korda äsada siis kukkub see õõts alt. Peale seda kui laagrid või nende jäänused eemaldatud järgneb tükk aega mõtlemist kuidas sisse jäänud saaled kätte saaks ilma tõmmitsatta. Juhuslikult oli mul olemas mingi suhteliselt jäme torni laadne asi millega kummaltki poolt saaled välja sai löödud. Uus sisu sisse, määre ja pool tundi Enn-uu-Ess-Essi, et õõts jälle omale kohale saada. Lõpuks kui asi enam-vähem paigas on siis vana poldiga saab ta täpselt paika lüüa läbi augu. Uus polt sisse seib, mutter -> kinni Ülejäänud asjad ka külge ja ongi jälle tore.
PS: enam ei uju ja ei vibra ka maantel... kõvvv wärk
Jõudu
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 04 Dec 2010, 20:55
by Jarmo
Vahepeal on täpselt nii palju juhtunud, et täna panin uued piduriklotsid ette, kuna vanadel ferodo-nimelistel tulid katted maha :icon_problem:
Eile käisin see aasta siis esimest korda vallis ära... küll tagumise küljega aga asi seegi.. emotsioon missugune. Viskas ühes kurvi külje ette ja säuhti... lumi lendas kõrgelt

Õnneks varajane gaasipedaali vajutus päästis hullemast
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 17 Jan 2011, 00:16
by Jarmo
Teisipäeval jõuab rooli ots, Kolmapäeval Lambda, Laupäeva hommikul saab ehk koolis ära vahetada, sillastendi teha ning ülevaatust üritama minna. :guns:
Edit: Muutsin vähe

Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 17 Jan 2011, 02:00
by Alfaracer
oma praktika alusel, ma soovitan Sulle kuskil teises kohas läbi käima tehnoülevatus, oskan öelda, et see on rohkem inimese faktor... kõik sõltub operaatorist ja autost loomulikult ka... edu!
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 17 Jan 2011, 11:43
by cyber
Korduva vist pead samas tegema, siis kontrollitakse vaid neid asju, mille eest korduv oli. Mujal läheb täiesliku alla jälle (vist)
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 17 Jan 2011, 12:13
by ts
kuna Jarmol ilmselt ei ole kavas väljalaskesüsteemi ümber ehitada, siis saab samast punktist ka järgmine kord korduva

Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 17 Jan 2011, 16:54
by flymadman
Ikka sattusid väga vale üv punkti otsa.Minul oli selline vanaem härra,natuke nurises et väljalaske hääl sustsuke üle normide.Kas äkki 60 dp oli lubatud aga mul oli midagi 64 dp vms.Ütles et pole hullu. No see mootor üline on kyll ikka laus lollus,sama hästi oleksid võinud öelda et õlivahetuse ajal läks natuke mööda ja kogulugu.
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 17 Jan 2011, 20:38
by Jarmo
Kui käik hästi läheb siis annan laupäeval teada, kuidas läks
Kopp ees. Pole saanud alfaga juba nädal aega sõita.
Teisel massinal, millega VEEL ametlikult sõita võin, sellel läheb kohe-kohe survelaager

sellega ka ei raatsi sõita.
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 18 Jan 2011, 11:10
by cyber
Üheski ülevaatuskuudis ei ole võimalik helitugevust mõõta..

Seal lihtsalt kajab ja tulemus on pehmelt öeldes jama. Kontrollimine "vaatlusega" on ka selline väga kahtlane tegevus.
Õline mootor on potensiaalne tuleoht. Mulle küll kunagi ülevaatuse onu ütles, et no nii vanal autol sa ei saagi pidama seda, pese aegaajalt puhtaks..
