Page 15 of 58
					
			
				SUVALINE PLÄMA
				Posted: 03 Oct 2007, 17:39
				by ts
				
 
ega Sa ometi enam ümber ei mõtle 
  
 
aga lohutuseks siis -> vähemalt näed Teda veel (kui mul lubatakse ta rajale "jalutama" viia aegajalt)
 
			 
					
			
				SUVALINE PLÄMA
				Posted: 03 Oct 2007, 17:44
				by Luman
				Minu poolt siis ka õnnitlused uuele omanikule.
			 
					
			
				SUVALINE PLÄMA
				Posted: 03 Oct 2007, 17:45
				by K.Kotkas
				lohutab, et läks headesse kätesse.
			 
					
			
				SUVALINE PLÄMA
				Posted: 03 Oct 2007, 17:57
				by janes
				Pakun sulle virtuaalset patja omalt poolt, poeta pisar sinna sisse. Aga mis siis asemele võtsid (jutt umbes nii, et teise auto sissemaksuks ....) 

 Ja ma saan aru, et throttle body sul enav vaja pole?
 
			 
					
			
				SUVALINE PLÄMA
				Posted: 03 Oct 2007, 17:59
				by K.Kotkas
				punane alles, asemele tuleb must type-r
			 
					
			
				SUVALINE PLÄMA
				Posted: 03 Oct 2007, 19:32
				by E.T.
				õnnitlused uuele ja vanale omanikule

 
			 
					
			
				SUVALINE PLÄMA
				Posted: 04 Oct 2007, 00:40
				by Sten
				ts wrote:janes wrote:
BTW Spider nüüd küll eriti konnanäoga pole (erinevalt näiteks mõne teise margi esindajatest 

 -> ts@ silmas ükspäev leherohelist Micrat 

 )
 
 
Kusjuures Micra C+C katus peal ja ülestõstetud kojameestega on just kui rohutirts 

 
			 
					
			
				SUVALINE PLÄMA
				Posted: 04 Oct 2007, 10:44
				by E.T.
				top gear-i härrad sõitsid micraga ntx paberkott peas... see arvamus mulle sobis 
kindlasti leidub siiski ka neid kes micrat peavad ILUSAKS / PRAKTILISEKS / PARIMAKS jne ega nad eksigi ju tegelikult 

 
			 
					
			
				SUVALINE PLÄMA
				Posted: 04 Oct 2007, 14:46
				by Luman
				Eks neid inimesi peab olema ikka, kellele see jubedalt meeldib, muidu ju keegi sellega ei sõidaks. 
Autodisaini kohta niipalju, et minu arust on enamus tõeliselt stiilseid autosid juba maailmas ära tehtud ja tänapäeval toodetakse enamasti ainutl s***a. Näiteks, enda märgade unenägude topi kuuluksid kindlasti Ferrari Testarossa, Aston Martin V8 Vantage ja Alfa Romeo Montreal. Muidugi on ka väga stiilsed auotd Alfa 75 ja Fiat 126p, viimane hakkas mulle kohutavalt meeldima kui sa viimati poolas käidud.
Aga õnneks tundub, et Alfalt on veel tänapäevalgi mõned stiilsed autod tulemas, kindlasti ootan põnevusega 169 tulekut 

 
			 
					
			
				SUVALINE PLÄMA
				Posted: 04 Oct 2007, 14:49
				by spark
				kusjuures see MICRA oli täiesti sõidetav ja piisavalt pull, aga nendest pisikestest ja suht odavatest on ideaalne Toyota YARIS (vahepeal tahtsin emalt ära osta ...  

 )
Mini on teine tase.
Aga praeguseks on  Toyota minujaoks saavutanud nn "Ehitaja" auto staatuse ...  

 
			 
					
			
				SUVALINE PLÄMA
				Posted: 04 Oct 2007, 14:52
				by E.T.
				Luman ega sel öiroremonditud 156-la pole ka suurt viga ju... indeksiks kl pandi tal 159 
st 159 on üsna huvitav auto, vähemalt veoskeemilt ja paja poolelt... niipalju kui ma su kaariga raidida sain 
samas ei ole ma päris 100% üle saanud 156 omapärade kohimisest a la ukselingid, baigipeeglid jms
ah... kui omaks 159 ju leiaks neid omapärasid ka 
rool meeldib mulle ntx, siuke stiliseering basicust 
ja "kulmu alt" põrnitsevad esituled...
oeh... samas need vanakooli tagaveolised ja vilkad 

 
			 
					
			
				SUVALINE PLÄMA
				Posted: 04 Oct 2007, 14:58
				by Luman
				Ega 159 kohta halba sõna öelda ei saa, kui esimest korda pildilt nägin kukkus ka alalõug põrandale. Aga kunagi tahaks ikkagi mingit tagaveolist ka omada.
			 
					
			
				SUVALINE PLÄMA
				Posted: 04 Oct 2007, 15:04
				by E.T.
				
no see lõualõhkumisefekt on mind painanud ka juba mitmeid aastaid...
 
			 
					
			
				SUVALINE PLÄMA
				Posted: 04 Oct 2007, 17:25
				by ts
				
 oleks vaid tagaveoline ja normaalsete (156) ukselinkidega
BTW 159 EI OLE apdeiditud 156 vaid need on TÄIESTI erinevad autod (nagu ka 155->156 ning 164->166 ja suun tu bii 169)   

 
			 
					
			
				SUVALINE PLÄMA
				Posted: 04 Oct 2007, 18:28
				by E.T.
				platformilt küll
disainis on siiski märgata 156 ja 159 vahel teatd sarnaseid jooni 
noh nagu ema ja tütar... sarnased aga mitte sama... ja toodetud ka erineval platformil 
st feisliftitud 156 lubas juba oletada 159 jooni veidi
155 ja 156 vahe oli suurem
nagu ka 145/146/147 vahe
ja 164 ja 166...
kuigi suurusesuunad on sarnased
mis mind kurvastas oli 147 armatuurlaud GT-s...
muidu GT on ikka HOT wheels
ah
ma tahaks neid kõiki 

 ja lisaks veel ja veel...
noh st ikka KÕIKI
PS! ja nii ma seisangi nagu kits kahe kuhja vahel näljas 
