Page 15 of 25
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 18 Jan 2011, 16:04
by flymadman
niiöelda mingusguse aparaati pistis summutist sisse ja siis lasi pöördeid hoida 3000rp juures.
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 19 Jan 2011, 01:17
by AaduT
äkki pead järgminekord tiba madalamal hoidma

Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 19 Jan 2011, 02:13
by H.E
Otsast sisse pannakse gaaside mõõtmiseks. Heli mõõdetakse määratud kauguselt ja õige nurga alt jne.
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 19 Jan 2011, 19:06
by flymadman
temal käis see mõõtmine samamoodi nagu heitgaasidega. :icon_thumbup:
üldse nagu oli pohhuist see üv vanamees :icon_thumbup:
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 19 Jan 2011, 19:26
by supp
ma ka tundisn huvit heli mõõtmise kohapealt, tüv mees vatas et esmalt kuulatakse kas on kahtlst et on liiga vali ja siis möödetakse mingi jubinaga, võin järgmine nädal täpsemalt uurida, sest siis lähen oma 116 tüv-i, vanaautoga on muidugi lihtsam, seal on teised reeglid (niipalju kui neid üldse on)
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 19 Jan 2011, 21:10
by flymadman
Nii palju kui ta minuga rääkis siis ütles et tuleks mööda 2000rp juures aga ütlesin talle et mul 3000rp peal töötab vaiksemalt ja ütles et hoia täpsealt nii plaju pööretid peal kuidas ise arvad et parem tulemus tuleks

Kui kellegil tekkib soov üv minna ja tunneb et auto pole kõige paremas korras siis pärnus või koha öelda ning kui keegi tahab teha nii üv et tunneb et auto täielik risu ja tahab natuke rohkem kukrut kergitada siis saan öelda ka ühe teise koha kus saab ka selle mure kaelast. :icon_hi:
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 19 Jan 2011, 21:43
by Alfa Romeo 33
flymadmanile ütleks, et sellist asja ei soovitaks avalikult mainidagi, kuna teadupärast käib autofoorumites uurimas ka teatud seltskond isikuid kes tegelevad selliste asjade paljastamisega. :icon_problem:
Aga auto on muidu väga kena, edu ja jaksu edaspidiseks.

Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 19 Jan 2011, 22:39
by segusilm
Ta ju soovitas kohta kus kindlapeale kõik vead üles leitakse ja mõned juurdegi, et siis raha välja meelitada.
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 19 Jan 2011, 23:37
by flymadman
Täpselt nii. ::itpnt::
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 22 Jan 2011, 16:30
by Jarmo
Vahelduseks mõni pilt:
Sai lauaga sõitmas käidud :icon_roll:
(esimest korda elus)
Vaja uus lambda tellida järjekordselt...seekord Bochi oma. Ei kesta seal miski muu. Universaalne oli 2 nädalat. Siis sai tellitud mingi margipõhine... tuli KW oma. See lõpetas oma töö päevapealt. Nädala kestis ainult. Sai üks pikkem sõit tehtud, kõik toimis ideaalselt, järgmine hommik ei töödanud enam asi mitte
Ühesõnaga.. järgmisena katsetame siis boschi ära. Inglased väidavad et see pidavat ainuke olema mis kestab.
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 08 Mar 2011, 14:00
by Jarmo
Tänapäeva varuosad:
Mingi pime on keerme keeramsega vähe mööda pannud
(tagumine mootoripadi)
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 08 Mar 2011, 15:01
by Slicer
Mis siis teed detailiga?
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 08 Mar 2011, 15:11
by Jarmo
Kell 15:00 saan tõstukile, keeran vana padja küljest poldi välja--> selle järgi saan keerme sammu ja suuruse. Siis võtan selle uue padja ja keeran keerme korralikult üle.
Hästi läheb, siis saab uue padja külge keerata.
Plaan on veel Õlivahetus teha. Proovin Comma Eurolite 10W40-e ära.
Ja kui kõik sujub siis ehk on lootus sillastend ka ära teha.
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 08 Mar 2011, 22:04
by Jarmo
Padi vahetatud.
Õli vahetatud.
Esisild paigas, tuli välja, et juhipoolne tagumine õõtsalaagri vahetus tuleb käsile võtta mingi aeg.
Ja lõpuks üle pikka aja sai masin ka puhtaks pestud.
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 15 Mar 2011, 16:44
by Jarmo
Täna hommikul mõtles starter, et ta ei tööta nii nagu võiks. Süütevõtit keerates hakkab starter nagu tööle, aga ringi mootorit ei tõmba, vaid käib tühja. Lõpuks pikka üritamise peale ikka haakub kuidagist ja tõmbab ilusti mootori käima.
