Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif
#212Olen mõelnud selle peal, et nüüd võiks odomeetri lasta nulli keerata
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is!
Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif
#213Maanteeametist võib nõu küsida. Iseehitatud sõidukid nad ju registreerivad teatud tingimustel. Ehk võetakse kap.remondi läbinud sõidukit ka sellisena ja saab nullist alustada v näit 30'000km pealt (vahetatud veermikujuppide põhjal vms).
Samas ma usun, et vähemalt siin foorumis pole ühegi inimest, kes seda autot ostes odomeetri põhjal seda teeksid Kui sa üldse kunagi müüd seda
--
Urmas
Urmas
Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif
#214Eks see selline formaalne asi oleks enda jaoks, mida hea vaadata oleks lihtsalt
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is!
Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif
#215Mootor on nüüdseks komplektne ja ilusti aiste vahel Juhtmed, voolikud ning kõik muu ühendatud. Kahjuks tuli veel enne tõsist lõppu nii mõnigi lisa investeering teha, nimelt tuli ära vahetada ka roolilatt, mis lekkis ikka igast otsast. Tellisin saksast uue, eestis võib ennast vaeseks maksta! Siis veel sinna juurde uued rooliotsad, stabika otsad+puksid, mille vahetus kujunes ka parajaks ümberehituseks... Muidugi tuli osta veel uued õõtshoovad, plaanis oli ikka kasutada ainult TRW toodangut aga vahepeal on nende hindadega mingi ulme hüpe toimunud. Vähem kui kahe aastaga on trw õõtsad kallinenud u 150 eurolt 220 euroni. Kus juures on ka saadavus väga kehv. Sellepärast otsustasin Magneti Marelli kasuks, kvaliteet tundub väga hea ning ka hind mõistlik.
Lõpuks alustasin ka summuti ehitust/remondi. Tahtsin nn pükste osa uut osta aga enam ei toodetagi, saadavus null hakkasin siis taastama, õnneks kõige hullem asi polnud, eemaldasin vanad kuumakaitseplekid(täitsa mädad), vahetasin ära suka ja taastasin orig otsa flantsi. Natuke hoolt tahtis ka katalüsaator saada ning üldiselt terve summuti.
Õhuvõtu toru otsustasin ka uue teha, sest orig torul suur auk sees ning plastik üldse väga rabe ja praguline. Uue toru otsustasin teha roostevabast ja nn otsetoru. Eks näis kuidas välja tuleb. Võtsin maha ka paisupaagi, pesin läbi, seest oli ikka päris lägane.
Käivitada veel proovinud ei ole aga arvan, et järgmine nädal on see tähtis päev
Kandelaagri vahetuseks tuli teha ise ka õige võti... Stabilisaatorvarda pukside vahetus... Roolilatt "auto mootori peale laskmine..." Summuti keevitus... Väike pildilisa summuti rubriiki... eemaldasin vahepüti ning tegin uue otsetoru. Eelkõige just sellepärast, et 3liitrise lõpupütt on liiga tihe ja tekkis liiga suur takistus. Aga tulevikus plaan ikka kasutada midagi ilusat näiteks ragazzonilt.
Lõpuks alustasin ka summuti ehitust/remondi. Tahtsin nn pükste osa uut osta aga enam ei toodetagi, saadavus null hakkasin siis taastama, õnneks kõige hullem asi polnud, eemaldasin vanad kuumakaitseplekid(täitsa mädad), vahetasin ära suka ja taastasin orig otsa flantsi. Natuke hoolt tahtis ka katalüsaator saada ning üldiselt terve summuti.
Õhuvõtu toru otsustasin ka uue teha, sest orig torul suur auk sees ning plastik üldse väga rabe ja praguline. Uue toru otsustasin teha roostevabast ja nn otsetoru. Eks näis kuidas välja tuleb. Võtsin maha ka paisupaagi, pesin läbi, seest oli ikka päris lägane.
Käivitada veel proovinud ei ole aga arvan, et järgmine nädal on see tähtis päev
Kandelaagri vahetuseks tuli teha ise ka õige võti... Stabilisaatorvarda pukside vahetus... Roolilatt "auto mootori peale laskmine..." Summuti keevitus... Väike pildilisa summuti rubriiki... eemaldasin vahepüti ning tegin uue otsetoru. Eelkõige just sellepärast, et 3liitrise lõpupütt on liiga tihe ja tekkis liiga suur takistus. Aga tulevikus plaan ikka kasutada midagi ilusat näiteks ragazzonilt.
Viimati muutis Faif, 07 Sept 2019, 22:51, muudetud 2 korda kokku.
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is!
Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif
#217Plaanitust palju palju suuremaks on see projekt läinud jah Ikka ise teinud kõik tööd, va kaane tegemine ja käigukasti remont/hooldus. Eks nõu ning õpetussõnu olen palju küsinud sõpradel, tuttavatelt jne.
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is!
Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif
#218Aga koht kus teed on sinu enda oma?
Päris korralik garaaz
Omalegi oleks sellist vaja, kus saab igal ajal autot ülesse tõsta ja mootori lihtsalt välja lasta
Päris korralik garaaz
Omalegi oleks sellist vaja, kus saab igal ajal autot ülesse tõsta ja mootori lihtsalt välja lasta
Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif
#220Päris enda oma ikka kahjuks ei ole, tööandja valdused aga see hoone pool on meil pidevalt tühi kus alfa mul seisab. Seal hea omaette nokitseda...
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is!
Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif
#222Mõõtmed hakkavad enamvähem sinnamaani küündima...
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is!
Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif
#223"Aeg lendab kui linnu tiivul..."
Mootori valmimisest ja peale panekust on möödunud juba umbes kolm kuud aga alles nüüd suudan ennast kokku võtta ning põhjalikumalt midagi kirja panna, ehk...
Kui mootor auto külge lõpuks sai, ei läinud enam kaua kui toimus see kaua oodatud esimene käivitus. Kuigi enne proovisõitu oli veel tosin lisa investeeringuid vaja teha, näiteks tagumised pidurid.
Esimese käivituse eelsed tundeb ja värinad olid kirjeldamatud... rääkimata siis peale esimeste meloodiate kõlamist. Oli ikka kirjeldamatu õnnetunne! Selliste hetkede nimel tasub elada.
Praeguseks hetkeks olen autoga juba üle kahe kuu sõitnud ning läbinud umbes 1500km. Isegi esimene õlivahetus tehtud.
Alguses oli muidugi plaan ülevaatust mitte teha ja auto veel talvituma jätta aga ei suutnud vastu panna. Üks päev lihtsalt mõtlesin, et lähen proovin... ülevaatus oli läbitud puhtalt ilma igasuguse probleemita. Oo happy day!!!
Sõidumõnu on olnud ikka metsik, mootor tundub ikka nii ergas, minek on paaaalju palju parem kui see enne olnud on.
Tehtud töödest siis....
Kapitaalne mootori remont ehk ehitus pigem.
Vahetusse läks pm kõik, vanast mootorist võtsin ainult väntvõlli ja nukad. Kõik muu on uus või taastatud. Sees siis sepis sisu, et tulevikus ei peaks enam alumist poolt lahti võtma. Alguses oli kindel plaan ka sport nukad panna aga nende raha nõudis pere teine auto endale kahjuks. Remondi ja värskenduse sai ka käigukast, käigu hoovastik, uus sidur, roolilatt, õõtshoovad(sild üldiselt), ja ka tagumised pidurid. Taha läksid uued Brembo kettad ja Ferodo klotsid ning ka üks uus support.
Eks pisemaid töid oli veel hulgem mida kõike ei suudagi meenutada ega kirja panna.
Kohustuslik pildimaterjal ka ikka
Mootori valmimisest ja peale panekust on möödunud juba umbes kolm kuud aga alles nüüd suudan ennast kokku võtta ning põhjalikumalt midagi kirja panna, ehk...
Kui mootor auto külge lõpuks sai, ei läinud enam kaua kui toimus see kaua oodatud esimene käivitus. Kuigi enne proovisõitu oli veel tosin lisa investeeringuid vaja teha, näiteks tagumised pidurid.
Esimese käivituse eelsed tundeb ja värinad olid kirjeldamatud... rääkimata siis peale esimeste meloodiate kõlamist. Oli ikka kirjeldamatu õnnetunne! Selliste hetkede nimel tasub elada.
Praeguseks hetkeks olen autoga juba üle kahe kuu sõitnud ning läbinud umbes 1500km. Isegi esimene õlivahetus tehtud.
Alguses oli muidugi plaan ülevaatust mitte teha ja auto veel talvituma jätta aga ei suutnud vastu panna. Üks päev lihtsalt mõtlesin, et lähen proovin... ülevaatus oli läbitud puhtalt ilma igasuguse probleemita. Oo happy day!!!
Sõidumõnu on olnud ikka metsik, mootor tundub ikka nii ergas, minek on paaaalju palju parem kui see enne olnud on.
Tehtud töödest siis....
Kapitaalne mootori remont ehk ehitus pigem.
Vahetusse läks pm kõik, vanast mootorist võtsin ainult väntvõlli ja nukad. Kõik muu on uus või taastatud. Sees siis sepis sisu, et tulevikus ei peaks enam alumist poolt lahti võtma. Alguses oli kindel plaan ka sport nukad panna aga nende raha nõudis pere teine auto endale kahjuks. Remondi ja värskenduse sai ka käigukast, käigu hoovastik, uus sidur, roolilatt, õõtshoovad(sild üldiselt), ja ka tagumised pidurid. Taha läksid uued Brembo kettad ja Ferodo klotsid ning ka üks uus support.
Eks pisemaid töid oli veel hulgem mida kõike ei suudagi meenutada ega kirja panna.
Kohustuslik pildimaterjal ka ikka
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is!
Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif
#224Korralik ettevõtmine olnud. Oled kütusekulu ka mõõtnud nüüd, kui mootor korras ja auto nagu uus?
Millise kütusega sõidad?
Millise kütusega sõidad?
--
Urmas
Urmas
Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif
#225Jaa ikka, enne oli tavaline keskmine linnas u 13,5, nüüd näen kompuutris üllatavat 11.7. Tangin alati 98. Muud solki ikka sisse ei pane.
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is!