Kusjuures pole võimatu, et tühikäigul on mingi kahtlane hääl. Pole küll isegi sarnase regiooni mootorid aga kui konkreetselt bemmidega võrlduseks läks siis näiteks E60 M5 ja kaasaegsed M3 ja M4 teevad pigem diisel segatud priusega häält tühikäigul
Giulia ringiaja kohta on nii üht kui teist kuulda.. alustades, et lehekülg kuhu see aeg üles pandi on suhteliselt lihtsa ligipääsuga ja selle võiks ükskõik kes lisada kuni selleni, et see on alles esialgne aeg ja sellele on veel parandust oodata.
Kuskilt pärineb väidetavalt mingi tehase inimese kommentaar või keegi olevat jutustanud nende tehase kodanikega, kes seda Giuliat testisid. Kommentaar olevat olnud, et kogemata oli autol rohkem hobujõude kui välja reklaamitud(540 cavallit) ja see tekitas probleeme käigukastiga ning struktuuriga. 7.43 pidavat tõele vastama aga see oli esimene kord 'ringil ja nüüd tehasesse tagasi asju tjuunima ja seda numbrit veel kukutama.
Ühest küljest tõesti need kõik on kõlakad ja kinnitamata informatsioon, teisest küljest... paberi peal on sellel autol rohkem hobujõude kui M4jal millest ta 9 sekundit kiirem oleks (431 hp vs 510 hp). Kaal on sama. Fakt on ka see, et auto on kokku pannud väga valitud tiim Alfa Romeo ja Ferrari insenere. Mootor on puhas nullist arendus Alfa-Ferrari koostöös ja minuarust üks väga kõnekas asjaolu on ka see, et auto vedrustuse dünaamika pool on laenatud Ferrarilt. Selle poolega tegeleb inimene kes oli Ferrari 458 Italia ja 458 Speciale arendusel ja tulemuse eesmärkid on sarnased ka Giulia puhul. Nagu teada siis 458 põhja/vedrustuse dünaamikast räägitakse ainult ülivõrdes.
Siit väike tsitat:
Krief was a senior engineer at Ferrari and promises there’s a little bit of Maranello magic in the new Giulia’s chassis dynamics. ‘I worked on the 458, the Speciale especially,’ he tells CAR. ‘Ferrari had a big advantage of having rear-wheel drive, so it’s exactly the same kind of stuff we wanted to put on the Giulia, this kind of feeling… It has to be precise, very quick, very agile, very stable. It drives fantastically really.’
Terve artikkel väärt lugemist -
http://www.carmagazine.co.uk/car-news/i ... -engineer/
Seega võttes kogu seda infot arvesse, pluss ootust maailma turul end tõestada ning ka sisemiselt Alfa Romeo ajaloole väärilise mantlipärija loomist siis ma ei taha uskuda, et Giulia piirdub nii hädise ajaga nagu 7:43.