Vahepeal sai vahetatud ka teiselt poolt pidurisadul. Kõik läks sel poolel ilusti kokku kuid alati, kui kõik probleemideta kokku saab, siis võid kindel olla, et midagi läheb ikka totaalselt sinna samusesse.
Nimelt hakkasin velge alla panema, kui üks rattapolt hakkas tühjalt ringi käima. Isegi lahti keerates ei tahtnud välja tulla. Kuidagi moodi sain ta kätte ning rummu keeret uurides on see ilusti viga saanud, ehk siis kulunud olematuks.
Antud probleem sai tegelt alguse aastaid tagasi peale auto remondis käiku, kui mõtlesin, et pingutan rattapoldid momentvõtmega üle, kuid kaks polti käisid tühja - kinni ei võtnud (nii juhtub, kui rattapolte suruõhuga tuugalt kinni vägistada).
Ōnneks olid kodus sel korral uued poldid olemas ja need ime kombel võtsid kinni - arvasin, siis et keermeosa kannatada rummu küljes ei saanud aga eksisin.
Hetke plaan oleks antud rattarummu keere üle puurida ja keermestada M14x1.5 peale. Vaatasin, et antud mõõtudega veljepolt läheb ilusti velje august ka läbi. Käändmiku ei tahaks kohe üldse alt kiskuma hakata, kuna 156 on see rattalaager ja rumm eraldi osana. Vaja pressi, et rattarumm laagrist eraldada ja siis oleks mõtekas ka juba uus rattalaager panna...
