Page 15 of 20
Re: Varuosad 147, 156, 159, 164, 166, GT, GTV.
Posted: 03 Sep 2015, 12:44
by Slicer
Metall lisab kahjuks tuntavalt kaalu niigi raskesse esiotsa.
Re: Varuosad 147, 156, 159, 164, 166, GT, GTV.
Posted: 03 Sep 2015, 16:21
by spark
Slicer wrote:Metall lisab kahjuks tuntavalt kaalu niigi raskesse esiotsa.
siis päästab carbon
Re: Varuosad 147, 156, 159, 164, 166, GT, GTV.
Posted: 03 Sep 2015, 17:31
by Slicer
Mhmh.
Neid Carbon torusid müüakse umbes 150-250 euro eest. Vähemalt olen ise näinud sellise hinnaga AO foorumis.
Või muretsed BMC CDA 156 (või GTA) komplekti.
http://shop.alfisti.net/images/product_ ... 6539_0.jpg
Sellele on sisuliselt kõik olemas. On ka BMC koopiaid carbon ümbrisest, kuhu sisse mahub originaal BMC CDA filter.
Need BMC CDA filtrit peaks ka tava boxidesse mahtuma (korra käis see mõte ka endal peast läbi).
Re: Varuosad 147, 156, 159, 164, 166, GT, GTV.
Posted: 03 Sep 2015, 17:42
by cyber
Slicer wrote:Metall lisab kahjuks tuntavalt kaalu niigi raskesse esiotsa.
1.5mm vist on seinapaksus, ei ole see nii raske. Vii aku pagassi ja saad kõik ja rohkem veel tagasi..

Re: Varuosad 147, 156, 159, 164, 166, GT, GTV.
Posted: 03 Sep 2015, 17:45
by Slicer
Aku tasuks jah kindlasti pagassi viia. Saab parema ja sirgema toru sinna ehitada, mis õhku mootorisse viiks. Ning lisaks rohkem kaalu taha, et parem juhitavus oleks.

Re: Varuosad 147, 156, 159, 164, 166, GT, GTV.
Posted: 03 Sep 2015, 18:48
by bnd
Toru toruks, aga selle karboni otsas on jälle see lõdvik, mis varsti katki. Probleemiks ongi see lõdvik seal otsas. Lli ta katki mu vanal 2,5l, gta-l ja nüüd ka sellel
Re: Varuosad 147, 156, 159, 164, 166, GT, GTV.
Posted: 03 Sep 2015, 20:01
by Slicer
No ega need nii kergesti ka katki lähe

Miski pole igavene, kuid kui tutika ostad siis kestab ikka aastaid.
Siin on BMC koopia.
http://www.ebay.com/itm/Universal-Ash-C ... 55&vxp=mtr
Muidugi filtri peaksid eraldi ostma.
http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R4 ... r&_sacat=0
Või siis kasutama tehase originaali, vist peaks sobima.
Re: Varuosad 147, 156, 159, 164, 166, GT, GTV.
Posted: 03 Sep 2015, 21:48
by dexter
Ega mingi ime läbi pole gt tagastange puksiirkonksu katet pakkuda...naine suutis kuskil ära kaotada pagan.
Re: Varuosad 147, 156, 159, 164, 166, GT, GTV.
Posted: 07 Sep 2015, 09:48
by Jan1
Kaalun praegu 166 2,0 turbo lammutamist. Ls. 117000 km. ja tehniline seisukord hea. Väliselt esinevad iluvead, aga see ka arusaadav kuna auto aastast 2000. Kui kellelgi midagi suuremat peaks vaja olema siis see aitaks otsuse tegemisel. Lisadest nagu alati enamus olemas. Kui keegi lisaks teab selle pilli ajalugu siis andku julgelt teada. Mootori erksust pean kindlasti esile tooma, sest proovisõidul oli üllatus meeldiv. Tundus isegi teravam kui enamus 3,0.
Re: Varuosad 147, 156, 159, 164, 166, GT, GTV.
Posted: 07 Sep 2015, 13:17
by Jan1
Veel pilte.
Re: Varuosad 147, 156, 159, 164, 166, GT, GTV.
Posted: 07 Sep 2015, 13:18
by Jan1
Kuna auto on enamuses vist taeva all seisnud siis pole ime, et laki kahjustused ja pleekinud embleemid vaatavad vastu. Roostet pole mina veel leidnud.
Re: Varuosad 147, 156, 159, 164, 166, GT, GTV.
Posted: 07 Sep 2015, 16:12
by Faif
Ära ikka veel lammuta...

Re: Varuosad 147, 156, 159, 164, 166, GT, GTV.
Posted: 07 Sep 2015, 16:45
by spark
Faif wrote:Ära ikka veel lammuta...

saad äkki mootori doonori

- kuigi tänapäeval see mootori ringi tõstmine väga lihtsalt ei käi ...
Re: Varuosad 147, 156, 159, 164, 166, GT, GTV.
Posted: 07 Sep 2015, 17:34
by Jan1
Välimusega tuleb vaeva näha. Veljed vahetada ilusamate vastu. Parem tuli vaja vahetada Valeo vastu kuna keegi on asendanud Depo omaga. Mul korralik tuli juba olemas ja tagaluugi tuled peaks ka ilusamad panema. Ah jaa, kui mootori vahetamisest juba juttu tuli siis Enn Hiiumaalt vahetas 2 kuuga 98 a. Spideril 12 V mootori 166 24 V vastu ja koos 6 käigulise kastiga.
Re: Varuosad 147, 156, 159, 164, 166, GT, GTV.
Posted: 10 Sep 2015, 10:33
by Jan1
Piltlik näide Eesti autoomanikest. Vana Urmaso, ei tea kas kasutaja nimi on õieti kirjutatud, sõiduk mis käis 4 omaniku käest läbi ja mitte ainuski neist ei viitsinud hammasrihma vahetada. Lõpuks läks nagu pidi minema. Küljekarbid olid ainult ilusti makroflexiga parandatud ja siis targutavad, et Alfa on ikka tehniliselt nõrk ning ei sõidagi 100000 km. ilma hooldamata.