Macan on üldiselt üks imelik nähtus
 ning ka cayenne praktilisuse poolega võib tinglikult nõustuda - kuigi Allrad või praktilisuse mõttes touareg on oluliselt mõistlikum valik
  ning ka cayenne praktilisuse poolega võib tinglikult nõustuda - kuigi Allrad või praktilisuse mõttes touareg on oluliselt mõistlikum valikja tagasi teemasse, siis nagu varasemalt öeldud- mul puudub igasugune huvi minna stelvio-t katsetamagi (muidu jää või uskuma, et ongi võimalik häid parketimaastureid ehitada), mistõttu olekski valikus justnagu vaid Giulia
P.S. odavamad autod ja lisavarustus vs tippmudelid on omaette teema (mingi aeg tagasi oli nt chevrolet'i kõige kallim auto Suburban- kui sellele kõik tuled ja viled külge panna, siis sai hinna kaarega corvette'st üle.). Sellepärast ongi olemas odavautod - nt honda CRV lisavarustus oli mingil hetkel piiratud talverehvide ja toonklaasiga
 ja siis muidugi mitteodavautod (mida tehaksegi võta-või-jäta loogika järgi)
 ja siis muidugi mitteodavautod (mida tehaksegi võta-või-jäta loogika järgi)P.P.S. Alfaga sõidetakse tavapäraselt nii, et isegi kui kovitopsi hoidjad oleksid, siis kohvi nendes topsides ei püsiks


 Taga on kaks hoidjat, need vist küll rohkem pudelite jaoks, kuna kohvitops ei ulatu põhjaga alla äärde
 Taga on kaks hoidjat, need vist küll rohkem pudelite jaoks, kuna kohvitops ei ulatu põhjaga alla äärde 