Page 16 of 86

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 05 Aug 2010, 19:58
by bnd
Küttame OT

Äkki tõstate selle fototeema eraldi teemasse ja seletate nüüd tavakodanikele ilusti ära
mis asi on polaristasioonifilter - äkki tahan ka :D
mis asi on kiilfilter- äkki tahan hoopis seda?
Kui suure vahemikuga objektiiv oleks tavakodanikule eemaltpildistamiseks hea? 70-200mm, või 300mm, või....?
Milleks on hea "lainurk" objektiiv, kuigi fotodel on puud (kirikutornid) kahelpool kaldus.
Miks ma ei saa vastu päikest pildistada?

JNE

Tegelt võiks ju netist otsida, aga siin inimesed tahavad ise rääkida :P

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 05 Aug 2010, 22:49
by martinifoto
E.T. wrote:Peegeldused nagu klaas, metall, värvkate... justjust - oled õigel teel ;)
Tumedad? Võimatu !

edu soovides
e.t
Vb tõesti konkreetse klaasi viga, igatahes, tänan :wink:


bnd wrote:Küttame OT
oeh jah.

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 05 Aug 2010, 23:19
by E.T.
midagi leiad siit kindlasti bnd
http://fotokala.ee/fiki/index.php/Algajale" onclick="window.open(this.href);return false;

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 10 Aug 2010, 00:34
by bnd
Slicer, räägi nüüd ausalt, kas tõmbest juba puudus ei tule?

Ma pean korra nädalas sõitma miski muu masinaga, muidu tekib tunne, et gta ei liigu üldse. Siis kui oled saanud taas diisli-laksu kätte, siis tunned taas, et gta on loom :mrgreen:

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 10 Aug 2010, 02:56
by Slicer
:lol: Ma GTA'ga sõitnud nii vähe veel. Minu jaoks on hetkel autot rohkem kui küll. Püüan sellega ära harjuda. Ning ma pole saanud lasta mootorit korralikult pöördesse. Lasen ennem veidi rahulikult sissetöötada peale remonti. ::itpnt::

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 10 Aug 2010, 10:23
by cyber
Mida sa seal ikka nii väga sisse sõidad. Kolvirõngaid sul ei vahetatud, peas pole suurt midagi sisse töötada, hammasrihma ka vist pole vaja sisse sõita... Kasuta ikka kogu pööretevahemikku..;)

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 10 Aug 2010, 10:48
by Slicer
Eelmisest reedest kuni eilseni on läbitud juba üle 1000 km Eestimaal. NIng ainuke asi mis on katki või vajab vahetamist on lambda andur ning siiski tagumine vasak coilover. Alguses sai loodetud, et ehk amordipadi kuid tundub et amort ise ikkagi. H&R annab oma coiloveritele eluagse garantii seega uurin kas saab rakendada, kuna garantii dokumendid on olemas. Kuid kuskilt jäi kõrva, et peab olemas olema veel originaalarve. Ning teoreetiliselt pead olema esimene ostja (kuigi arvan, et sellest saaks ümber hiilida). Muidu peaks plekkima ühe uue coiloveri eest umbes 260 euri.

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 10 Aug 2010, 12:36
by ragz
Ohjah... hirmus ilus auto. Eks ta klišee ole, aga kadedaks teeb kohe :)

Pühapäev oli tore, kõigepealt hommikul Marioga praami peal juttu puhuda ja siis õhtul põrutas herr bnd vastu... tõenäoliselt teel Pärnusse !?

Kuidagi ei ole see 156 GTA mu hinge rahule jätnud. Q2 + Blower on ainus õige tee jätkamiseks ::itpnt::

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 10 Aug 2010, 13:06
by ts
::itpnt::

autodelta pakub puhuri paketikest koos paigaldusega ~ 100k ning 3,7 komplektikest ~130 tuh ringi- kokku oleks tulemuseks siis umbes 420-440 obest 230k eest- :icon_angel:

Q2 läheks 8,5K pluss paigaldus ja saatekulu (mina alustaks pigem Q2-st ja kompressoriga tegeleks võibolla kunagi hiljem)

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 10 Aug 2010, 15:24
by Slicer
Ma arvan, et puhurid ja muud mootori modifikatsioonid jäävad sinna 3-4 aasta kaugusele. Ei usu, et paneksin Autodelta kompressori. See hakkab kiskuma alles kõrgematel pööretel. Ise tahaks sellist sujuvat tõmmet mis ka madalal pöördel hakkaks vedama. Ise arvan, et ilma tehase mootorijuppide väljavahetamiseta peaks saama välja 300hp rattast (mingi puhuriga) Kuna hetkel on 200 siis +100 oleks päris korralik juba ning minule piisaks sellest :icon_roll:
Võibolla pihustid vajaks vahetamist + siis puhuri panemiseks vajalikud jahutused ja torud jne. Aga sinna 100k kanti vist läheks ikka. Kuigi see Autodelta pakett tundub jõhkralt ülehinnatud olema.

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 22 Aug 2010, 03:47
by Slicer
Eile õhtul siis tiksus täis juubelinumber- 60 000 km :icon_roll: . Magasin ise selle ilusa hetke maha, märkasin kui ees oli 60 001 :(

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 22 Aug 2010, 09:57
by E.T.
Kuule puhurimees, sa oma lambdad (4tk) said vahetatud ?

-*-

Minu nägemuses oleks antud autol modifikatsioonide lagi Q2 - saaks pidurite koormust maha ja auto juhitavamaks kurvides. Mingite ulmeliste HP-de aretamist 100 gränni eest esimähkijale ei pea väga mõistlikuks investeeringuks - kaob lihtsalt suitsuna õhku, või piinab pidureid läbi veojõukontrolli, ei enamat.

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 22 Aug 2010, 12:59
by Slicer
Q2 on küll plaanis, aga see jääb järgmise aasta peale. Nagu ütlesid, ennem on vaja lambdad ära vahetada (1 annab viga hetkel). Plaan on augusti lõpus või sept alguses minna Saugale, ning üritada mingit tulemust kirja saada.

Ega need HP'd nüüd päris suitsuna õhku ka ei kao :) AO foorumis piisavalt lugenud kasutajate kommentaare kes sellise ettevõtmise on läbi teinud.Kõik kes on mingi mootori modifikatsiooni ettevõtnud on ka kiitnud, et paremaks läinud. Iseasi on muidugi see, kas seda 100000+ kr poleks targem mujale investeerida (mujale kui autosse)... :P

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 22 Aug 2010, 13:43
by H.E
Slicer wrote:Q2 on küll plaanis, aga see jääb järgmise aasta peale. Nagu ütlesid, ennem on vaja lambdad ära vahetada (1 annab viga hetkel). Plaan on augusti lõpus või sept alguses minna Saugale, ning üritada mingit tulemust kirja saada.

Ega need HP'd nüüd päris suitsuna õhku ka ei kao :) AO foorumis piisavalt lugenud kasutajate kommentaare kes sellise ettevõtmise on läbi teinud.Kõik kes on mingi mootori modifikatsiooni ettevõtnud on ka kiitnud, et paremaks läinud. Iseasi on muidugi see, kas seda 100000+ kr poleks targem mujale investeerida (mujale kui autosse)... :P
4.sept Opentrack. Oleks väga kena ühte Alfat ka rivis näha.

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

Posted: 22 Aug 2010, 13:51
by Slicer
Kust saab lähemalt sellest lugeda?