Page 16 of 40
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
Posted: 01 Apr 2011, 14:32
by ts
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
Posted: 05 Apr 2011, 12:37
by Slicer
http://www.ohtuleht.ee/421337#3" onclick="window.open(this.href);return false;
Nonii läheb vist siis siiski tegemisse

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
Posted: 05 Apr 2011, 12:49
by ts
f*kk
Viper TZ4 :icon_censored: :icon_censored: :icon_censored:
P.S. nagu leht kirjutab siis vähemalt
Ilmselt paigaldatakse mootor ka telgede vahele. ... tavaliselt on jah tagaveolistel sportautodel mootorid pikalt üle esisilla või tagasilla (ok- no 911 on väikestviisi erand)

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
Posted: 05 Apr 2011, 22:39
by E.T.
baierlastel on ka kaalujaotus suht ok ju...
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
Posted: 05 Apr 2011, 22:57
by ts
::itpnt::
ja ega seal mootor just eriti üle silla kah ei ripu

mälu järgi pakuks, et 6 silindrilisel esimesed poolteist silindrit vist napilt ulatuvad silla kohale
erinevalt näiteks... ma ei tea
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
Posted: 06 Apr 2011, 14:20
by E.T.
See viimane näide on küll megairw - täheühend RS peaks olema minuteada seal lühend iselomustusest Real S*it...
(mina aru ei saa milleks täiesti hea igapäevaliikur ära rikkuda jäiga vedrustuse ja ebaproportsionaalselt jõulise mootoriga??? kõrged pidamiskulud, ebamugav sõita ja laisavõitu kurvisuutlikus - 2.0TQ ja 1.8TQ seevastu on üsna head... 1.8TQ on kunagi isegi kõikvõimalikke alfasid biitinud vihmamärjas rapas

).
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
Posted: 06 Apr 2011, 14:24
by H.E
Rapla.. see ka mõni rada. :icon_wtf:

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
Posted: 06 Apr 2011, 14:35
by E.T.
Ah mis seal vahet... oli mis oli... läheks topikusse tagasi (muidu oleme varsti vaidluses veoskeemide, kaalujaotuse jms üle, mõni õrnahingeline solvub jälle ja kukub prääksuma) ?
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
Posted: 06 Apr 2011, 14:39
by H.E
Jaa.. Suur V6 üle esisilla on way to go. :icon_cop:
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
Posted: 06 Apr 2011, 15:44
by E.T.
whatever
(tõmba oma igapäevaliikuritel või suvalisel uuemal alfal ratta tsentritest mõtteline joon ja vaata kas ja kui palju mootorikolakast, käigukastist vms raskest sõlmest selle taha mahub...)
patriotism ja usk pimestavad inimese mõistuse.
(pole küll omateada kordagi kippunud kiirestisõitmise rajale selle V6-ga, millel lisaks mootorile ka osa käigukasti ratta tsentrist eespool asub ja siinkohal rohkem provokatsioonidele ei allu

)
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
Posted: 06 Apr 2011, 16:25
by H.E
05DPlavona wrote:real amateur big tits
- amateur hand job videos
+
porn pictures amateur
- amateur dating site
Katsuks ikka jääda Auto teemalise pläma juurde. :icon_roll:
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
Posted: 06 Apr 2011, 17:04
by ts
E.T. wrote:
whatever
(tõmba oma igapäevaliikuritel või suvalisel uuemal alfal ratta tsentritest mõtteline joon ja vaata kas ja kui palju mootorikolakast, käigukastist vms raskest sõlmest selle taha mahub...)
patriotism ja usk pimestavad inimese mõistuse.
(pole küll omateada kordagi kippunud kiirestisõitmise rajale selle V6-ga, millel lisaks mootorile ka osa käigukasti ratta tsentrist eespool asub ja siinkohal rohkem provokatsioonidele ei allu

)
kuulge kuulge- jutt oli sportautodest... tõmbaks esmalt mõne joone enne 8C-d AR märgi all toodetud sportautodele vahele (IMHO oli selleks ES-30, mille V6 samuti esimeste silindritega suht sillal istus- seal õnneks päästis käigukasti asukoht)
enne seda tagasiarvutatuna oli AR-ilt 33

eelmine, millel V8 mootor telgede vahesse sattus (montrealil IMHO rippus V8 samuti esistange küljes... eespool)
RS4 näide oli toodud lihtsalt sellepärast, et seda nimetatakse kah sportautoks
ja teemasse tagasi-> õhtulehe ajakirjanik oli see, kes kirjutas, et ilmselt tuleb tz4 telgede vahesse mahtuva mootoriga (ja sealt edasi sportautode juurde- mitte sportklike ega kiirete vaid justnimelt sportautode)
P.S. mõttelise joonega väidan, et kui võtta Viper ja telgede vahet mitte muuta, siis ei ole seal võimalik mootorit väljapoole telgede vahet paigutadagi (kui just ei võta kasutusele laevamootorit)
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
Posted: 06 Apr 2011, 17:52
by H.E
Lõppudelõpuks on küsimus ainult teadmises, et on hea kaalujaotus. Reaalselt istmikuga kiiruses vahet ei tee. See kas sõitjale meeldib üle või alajuhitavus on juba individuaalne ja subjektiivne. Me räägime siiski tänava autodest, mitte võidusõiduautodest.
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
Posted: 06 Apr 2011, 17:58
by ts
Anthrax wrote: Me räägime siiski tänava autodest, mitte võidusõiduautodest.
ah tänavaautodest... ma nüüd korra küsiks, et kuidas me sinnani jõudsime (?)
EDIT: Tänavaautodel pole kaalujaotuses mitte mingit vahet - neil on abc ja edf ja lmn ja etab mis veel peal, mis võimaldavad ka 80/20 kaalujaotusega maantekiirusel "kunn" olla :icon_angel:
EDIT2: või ma olen nüüd otsapidi vales ajastus?
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
Posted: 06 Apr 2011, 18:11
by H.E
Võidusõidu kohapealt saab aerodünaamikaga päris kõvasti kaalujaotuse probleemi kompenseerida.