Page 17 of 25

Alfa Romeo 155 1992 Jarmo

Posted: 16 Apr 2011, 01:57
by Jarmo
Aga vot täna oli korralik Dejavuu moment.

Tulen mina jõhvist välja, seal lahe viadukt ennem, kui tallin-narva peale saad. Ei mina tea mis pähe lõi, kuid kui ma tallin-narva peale jõudsin mööda kurvilist viadukti oli kiirus kõvasti üle lubatu (alfa viirus lõi välja korra). Võtsin siis rahulikult hoo normi piiridesse, kui tahavaate peeglist juba nägin et mingi masin jubedalt peenestab järgi.
Möödus kilomeeter, möödus kaks ning tahavaate peeglis oligi sinine skooda. "korras" mõtlesin ja peale seda :coplights: :coplights: tulukesed vilkusid. Täpselt sama koht, sama patrull auto mis paar kuud tagasi ja samad tegelased kes mulle eelmine kord korduva ja trahvi tegid. :mrgreen: seisan siis teeääres dokulaarid käes. Tuleb noorem... mina muigan, vaatab mulle otsa... muigab.... dokumendid palun!
Tuleb ka teine patrull ukse juurde. Küsivad kus mul kiiret oli... vastan: koju. Tunnistasin neile kohe ausalt üles, et kiirus oli natuke palju ja vabandasin. Siis küsisid kas ma auto sain korda? Vastasin et jah... siis kontrollisid igaks juhuks veel tuled üle. Tuledega oli ühel pool. Summutist olid ka huvitatud jälle, küsisid kas ma vahetasin ära. Ütlesin, et ei vahetanud, kuna kõik oli normi piires. Lasid jälle mul pöördeid anda masinale, kuid see kord ei öelnud midagi. Siis pöördusid minu poole juba eesnime pidi ja ütlesid , et ju mul ikka autot ja lubasid vaja. Käskisivad mul korralik olla ja sain dokulaarid tagasi. Veel mainisid, et nad loodavad minuga rohkem kokku mitte puutuda. :mrgreen:
Enivei... kõik oli hästi ja väga hea mulje jätsid.
Soovisime üksteisele head teed ja oligi kõik.

Nüüd asjast ka...
Ilgelt vägevad säästupirnid kruttisn numbritulede kohale. Nüüd on julmalt vinge ja respekti saab ka teistelt :butt: :mrgreen:
Peasüüdlane:
Image
Image

Alfa Romeo 155 1992 Jarmo

Posted: 16 Apr 2011, 13:09
by AaduT
Sweet! :wink:

See politsiega kohtumise lugu oli päris tore. Mulle väga meldib kui kodanikud ja võimu esindajad tsiviilselt ja mõistvalt teineteisega läbi saavad.

Alfa Romeo 155 1992 Jarmo

Posted: 18 Apr 2011, 14:00
by Jarmo
Eile oli ilus ilm. Hommikul tegin kerge kevadise hoolde masinale. Poleerisin talvel tekkinud kergemad kriimud + vaha
Image
Image
Image
Ja pealelõunat hakkasin siis õõtsalaagreid vahetama. Kui parempoolsega läks kõik sujuvalt eelmine kord, siis seekord nii ei läinud. Suur polt mis seda õõtsa seal kinni hoiab ei tahtnud välja tulla. Ei saanud korralikult lüüa ka, kuna bensupaak jääb ette. Lahenes lõpuks nii, et pidin kuidagi poldipea maha lõikama relakaga, ja poldi teisele poole välja lööma.

Ülejäänud värk läks sujuvalt :wink:

Alfa Romeo 155 1992 Jarmo

Posted: 18 Apr 2011, 14:34
by alfanatico
rõvedalt puhas ja punane :lol:
lähen löön ka punasele täna hääled sisse, aitab sellest igapäevasest modern kräpist 8)

Alfa Romeo 155 1992 Jarmo

Posted: 18 Apr 2011, 14:45
by Slicer
Very nice and RED :twisted:
Jõudu hooldamisel :captain:

Alfa Romeo 155 1992 Jarmo

Posted: 19 Apr 2011, 14:09
by zakalwe
Jarmo wrote:Täna sain õlitemp.-i üles :icon_roll:
Tava-sõidu aeg on seal 60C ligidal
5. käik 5000 rpm. Ja temp liikus 80C ligidale
Hm. Ju ta siis peabki sõidu peal 60 olema. Mul ripub ta samas kohas, ma olin veendunud, et see andur või misiganes ei tööta. Aga päike, Tallinna linn ja ummikud aitavad ka 80 ligi. Ausalt. Ise proovisin sel nädalavahetusel.
Jarmo wrote:a pealelõunat hakkasin siis õõtsalaagreid vahetama. Kui parempoolsega läks kõik sujuvalt eelmine kord, siis seekord nii ei läinud. Suur polt mis seda õõtsa seal kinni hoiab ei tahtnud välja tulla. Ei saanud korralikult lüüa ka, kuna bensupaak jääb ette. Lahenes lõpuks nii, et pidin kuidagi poldipea maha lõikama relakaga, ja poldi teisele poole välja lööma.
Sellest protsessist sul pilte pole? Ma kahtlustan, et pean ka tagasillaga tasapisi tegutsema hakkama varsti.

Alfa Romeo 155 1992 Jarmo

Posted: 19 Apr 2011, 14:15
by E.T.
No tehti ikka kenasi asju ja õnneks on ka inimesi kes neid mõistavad väärikana kohelda :)

Alfa Romeo 155 1992 Jarmo

Posted: 20 Apr 2011, 21:46
by Jarmo
zakalwe wrote:Sellest protsessist sul pilte pole? Ma kahtlustan, et pean ka tagasillaga tasapisi tegutsema hakkama varsti.

Las ma meenutan siis natukene:

Piduri süsteem tuleb naa moodi õõtsa küljest lahti kruvida.
Image
Amordi alumine polt lahti: 1x 19 lehtvõti ja 1x19 padrun
Stabika varda poldid: 13 padrun ja 15 padrun (kolm polti kokku)
Image
Siin paistab käsipiduri trossi kronsa ka (13 padrun)
Image
Siis on vaja vedru kätte saada?! Peale seda kui selle pooleks... ptui... lahti keerad tuleb sealt pealt poolt plastik junn ära. Ja saab vedru kätte. Ära muretse, kindlasti leiad garaazist kuskilt uue kuuese poldi :mrgreen:
Image
Kõige suurem mure on tegelt selle suure poldi kätte saamine. Mina andsin raisale algul kõvasti kuuma ja siis läksin ühe korraliku vene aegse tugeva 24 silmusvõtmega kallale. Paar kuvalda hoopi ja oligi teine juba nõus vabatahlikult edasi keerama.
Image
Lõpuks näeb asi selline välja.
Image
Määret pead kuskild varuma, uued laagrid vaja ilusti ära määrida.
Ma uhasin seda sinna nii, et vähe ei olnud.

Edasi pead vanad saaled kuidagi kätte saama. Mina olen sealt sees selle plastik toru kuidagi välja kikunud ja siis pikka torniga ühelt poolt teisepoole saale välja löönud... kõlab loogilisena ju.. onju? :mrgreen:

Ennem kui uut stuffi sisse hakkad laduma, tuleks kõik need laagri pinnad ilusti puhtaks saada, eriti see mansetti hoidev rant. see kipub roostes olema. Viili/ liivapaberiga puhtaks, siis on lootust et uus mansett (sk tihend) jääb seda niiskust ja muud jama hoidma.
Uued laagrisaaled koputasin vanade saalede abil sisse.... järjest kõik kokku ja õõts alla!

Alfa Romeo 155 1992 Jarmo

Posted: 23 Apr 2011, 03:13
by Jarmo
No on ikka mõnus sõita selle masinaga. Täna sai üks sõit Sillamäe taha tehtud. Isegi paar alfat tuli vastu (146 ja 156 facelift SW) kumbki ei reageerinud mu :icon_wave: :mrgreen:
Image
Image

Üks halb asi ka.... õlirõhk on soojast peast juba madal, JÄLLE
Eelmise mootoriga oli sama lugu, peale talve kukkus nulli
Sellega hakkab samamoodi minema. Õli ja filtrit olen juba paar korda vahetanud. Nende viga ei tohiks olla.

Ehk/loodetavasti on anduri viga :icon_censored:

Alfa Romeo 155 1992 Jarmo

Posted: 23 Apr 2011, 13:48
by supp
mul igaljuhul oli anduri viga, terve suve sõitsin nii et rõhk oli soojast peast -1bar, nüüd panin uue anduri ja korras

Alfa Romeo 155 1992 Jarmo

Posted: 24 Apr 2011, 23:41
by Jarmo
Ajutiselt kruttisin musta küljest selle anduri ära ja installeerisin selle punasele. Näitas palju paremaid numbreid.
Näitas :icon_roll: Peab ikka uue anduri ostma, kuna see praegune töötab ja ei tööta. Töötab ja ei tööta. Mingi ühendus seespool vist jamab.
Aga samas kui töötab, siis tühikäigul sooja mootoriga oli mingi 2 bar ligidal ja 1800 pöörde juures oli nõks alla nelja.

Alfa Romeo 155 1992 Jarmo

Posted: 25 Apr 2011, 00:28
by supp
kui sul on ka see suur andur nagu mul, siis see on suht kallis õlirõhu anduri kohta - mingi 30-40euri maksab

Alfa Romeo 155 1992 Jarmo

Posted: 25 Apr 2011, 00:53
by Jarmo
see sama jah

Alfa Romeo 155 1992 Jarmo

Posted: 26 Apr 2011, 13:00
by zakalwe
oot, oot,
see andurivärk on mingi tüüpkala siis?

Mul on ka soojaga kolks 2bari peale kukkunud, enne oli kogu aeg 4 ümber
Ma käisin ja uurisin natuke suure hirmuga, aga mingit leket nagu küll ei tuvastanud...

Alfa Romeo 155 1992 Jarmo

Posted: 26 Apr 2011, 16:08
by cyber
Ilgelt kõrged õlirõhud teil seal..:P Mul on tühikäik 1.4 kella järgi ja tegelikult veel tehasenumbrid ütlevad 0.9..:P Käib kuidagi sünkroonis tahhoga, 1000rpm<->1b õlirõhku...