Page 17 of 25

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Posted: 13 Nov 2009, 00:34
by Luman
supp wrote:klassikaline autodisain raudreegel ütleb: velg ei tohi autol liiga silma torgata
seega pakuks ikka kahte esimest varijanti, musti velgi on kogu lasnamäe täis ja kõik arvavad, et on hullut coolid
kas originaalis kasutati hõbedast lahendust?
Originaal on nendel velgedel hõbedane lahendus, nagu esimesel pildidl. Muidugi sellel konkreetsel mudelil peaks originaalis, natukene teistsugused veljed all olema, aga need mis hetkel all, on ka siiski Biturbodel(teine seeria) originaalis kasutatavad veljed.
Tegelikult ainus koht mis karjuvalt värvi näha tahaks, oleks need keskmised poltide katted. Aga ma ei usu, et ma piisavalt hästi suudaks selle tooni ära arvata...

Selle suportite värvimisega on see teema, et kui nad juba alt ära kakkuda, siis tuleb kindlasti tahtmine ka muud seal teha, kui ainult suporteid värvida...
...ja 310mm ketaste kompletk koos suportite ja kogu mänguga maksab nii 25-30k eek :banned:

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Posted: 13 Nov 2009, 00:47
by alfanatico
supp wrote:klassikaline autodisain raudreegel ütleb: velg ei tohi autol liiga silma torgata
seega pakuks ikka kahte esimest varijanti, musti velgi on kogu lasnamäe täis ja kõik arvavad, et on hullut coolid
kas originaalis kasutati hõbedast lahendust?
...must velg mustal autol hakkab muidugi hullult silma :D ...õige on see muidugi, et originaal setup on kindel valik, usalda itaalia disainikooli ja keegi ei saa öelda föähh, mis veljevärk... a noh, mis mina sest disainivärgist jagan :icon_thumbdown:

...samas meenub kuidas mingid ninatargad mu momosid kommenteerisid eemalt, et küll on ikka värv vale ja kõik vale jne... seedreid ja palme me maal pole, aga väike veljespets on igas eesti mehes peidus, inkluuding maiselff :grandpa:

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Posted: 13 Nov 2009, 01:02
by supp
ka must velg mustal autol võib olla karjuv, muidugi olen ma ka eriline vanakooli velje pede (mul igapäeva autol näiteks suve ratas "14 ja talvel "15 sellepärast et lihsalt mulle sobivat disaini üle "14 ei toodeta).
originaal disaini suunda soovitan vaadata just seepärast, et ega italjaanodele omalajal niisama ka palka välja ei kirjutatud, eks kirjutati ikka disaini eest aga suvalist tuunigu pedet pae tänavalt pole veel näinud kes võiks aegumatu disaini loomisega keksida

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Posted: 13 Nov 2009, 02:28
by alfanatico
valusaimad veljeemaldused on kui fiat coupel see stiilne neljakodaraline alt visatakse, delta integrale ilusad augulised ja noh, muud siuksed "koledad" mis asenduvad teate isegi milledega... stock kipub ikka olema reeglina liiga mage :| ...ise peaks ka oma bertonele plekid alla kruvima tglt, kui paneks puritaani nüüd :icon_angel: ...aihh, se on ju:
:offtopic:

...ühesõnaga, värvi mis värvi tahad :butt: :lol:

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Posted: 13 Nov 2009, 10:09
by Luman
Image
Midagi sellist näiteks hoopis? :mrgreen:

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Posted: 13 Nov 2009, 10:43
by ts
:mrgreen:

:offtopic:

midagi sellist siis juba:
Image
Image

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Posted: 13 Nov 2009, 11:34
by alfanatico
ai, ai ärge lööge enam, ai :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:thanksspin:

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Posted: 13 Nov 2009, 11:44
by Slicer
No kui see tagumine tiib sealt ära võtta, auto teist värvi värvida. Erinevad esi ja tagumised bumperid ning kindlasti kohe teised küljekarbid- oleks ju vägagi kena :sherlock:

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Posted: 13 Nov 2009, 12:27
by spark
Slicer wrote:No kui see tagumine tiib sealt ära võtta, auto teist värvi värvida. Erinevad esi ja tagumised bumperid ning kindlasti kohe teised küljekarbid- oleks ju vägagi kena :sherlock:
sel juhul tuleb sealt välja tavaline Ghibli

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Posted: 13 Nov 2009, 12:39
by alfanatico
Slicer wrote:No kui see tagumine tiib sealt ära võtta, auto teist värvi värvida. Erinevad esi ja tagumised bumperid ning kindlasti kohe teised küljekarbid- oleks ju vägagi kena :sherlock:
meik senss indiid :) ..."ühesõnaga" pole mõtet ghiblit tuunida 8)

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Posted: 13 Nov 2009, 13:29
by Luman
Neid tuunitud pille vahel ikka leiab, aga õnneks väga vähesel määral.
Originaal välimus on ikka nii üle prahi, et üritan ise ka nii tuunida, et välisel vaatlusel midagi tähele ei paneks. Hunt lambanahas või midagi sellist...

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Posted: 13 Nov 2009, 13:38
by ts
Luman wrote: Hunt lambanahas või midagi sellist...

Image
Image

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Posted: 13 Nov 2009, 13:56
by alfanatico
Luman wrote:Hunt lambanahas või midagi sellist...
honda sul jee lambanahk :icon_roll:

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Posted: 29 Dec 2009, 12:08
by Luman
Rubriigist küsimus kõige targemale:
Mis vahet on originaal Magneti Marelli APS02/03 MAP sensoril ja antud analoogil: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... K:MEWAX:IT" onclick="window.open(this.href);return false;
Ma kohe ise ei suutnud küll välja mõelda, miks ma peaks 2,5-3k välja käima originaali eest, kui 5x odavam tükk teeb sama töö ära.
Või on seal mingeid nüansse millest tavainimene kohe aru ei saa?

Maserati 222 SR, 1994, Luman

Posted: 29 Dec 2009, 17:30
by ts
Polegi suurt vahet :roll:

suur vahe VÕIB olla mehhaanilistel osadel, elektroonilised võibolla kestavad veerandijagu vähem [tegelikult on aga tihtipeale võimalik saada B osana täpselt seesama asi, mis A osana- siis on karp teine]-> näiteks odavamat sorti lamda-andurid kipuvad vahel kergemini väsima


TS@ pole vist mitte kordagi ühtki "originaal" elektroonilist vidinat ostnud