Mõned settbäkid
Kaablite teine ots oleks nagu nulliks ära näritud .. või poleks kunagi olnudki... Igatahes jätkame homme
Ühe puhul on tegemist on kaabliga, mille üks ots on pidevalt pinge all (armatuurivalgus), teine on testnupu kaabel ja kolmas trip reseti oma.
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#242vahepeal on tehnilsielt muud asjad tehtud aga kaablid on ikka purud
eile siis otsisin küünarnukkideni armatuuris otsi taga ja null tulemust...
oleks kõik katkised kaablid musta värvi, siis eeldaks, et kõik on massid ja sõlmiks need kokku aga ei midagi. Ja ruumist ei räägigi parem
vahepeal siis üks klõps
to do listis on siis lisaks ülaltoodud kaablitele alles veel :
1. suuremad värviparandused (bensupaagi luuk ja auto katus + tiivaservad)
2. tagvararatta pesa ajutine paikamine (lasen arvatavasti terve põhja uueks teha aga ajutiselt läheb sellele lapp peale , kuna "tule külla ja keevita siin" teenustega on asi natuke halvasti)
3. uksesisud (koos kõlarite ja crosside ning isolatsiooniga + lukkude,trosside määrimine)
ja muidugi see, et oleks vaja tagatulele kuidagi mingi hea kinnitus leida.
eile siis otsisin küünarnukkideni armatuuris otsi taga ja null tulemust...
oleks kõik katkised kaablid musta värvi, siis eeldaks, et kõik on massid ja sõlmiks need kokku aga ei midagi. Ja ruumist ei räägigi parem
vahepeal siis üks klõps
to do listis on siis lisaks ülaltoodud kaablitele alles veel :
1. suuremad värviparandused (bensupaagi luuk ja auto katus + tiivaservad)
2. tagvararatta pesa ajutine paikamine (lasen arvatavasti terve põhja uueks teha aga ajutiselt läheb sellele lapp peale , kuna "tule külla ja keevita siin" teenustega on asi natuke halvasti)
3. uksesisud (koos kõlarite ja crosside ning isolatsiooniga + lukkude,trosside määrimine)
ja muidugi see, et oleks vaja tagatulele kuidagi mingi hea kinnitus leida.
Tegelikult ma olen normaalne....
- Manused
-
- 237813885_576130263506191_3275226243750909422_n.jpg (190.48 KiB) Vaadatud 4282 korda
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#243Eile umbes 4h pingutuse peale sai siis küll algsed kolm kaablit lapitud aga kaks katkist veel leitud.
Praeguseks on siis jäänud veel 1 kaabel (mille ots on kaitsmekarbi ülaservas kätte saadav umbes 3 cm jagu ). Plaan on olemas järgmine nädal paistab..
Kapott on peal ja peale algset reguleerimist selgus, et natuke kummis vist (kuna ka tross on natuke veninud siis peale esimest korralikku sulgemist läks umbes kaks tundi, et see uuesti lahti saada. )
Grill on paigatud ja värvitud, tüüblid vahetatud jms
Praegu käib vähemalt kinni ja lahti (mitte küll väga ilusti aga siiski) - kuna trossi ei müüda (loomulikult), siis ehitan arvatavsti salongi poole mingi konstruktsiooni, et see lühemaks saada.
Ja sisu on praeguseks nii kaugel, et kohe kui viimase kaabli ühendatud saab, siis loetud tunnid hiljem on auto koos
Pagassipõhja tükid on lõikamise, töötlemise ja kinnitamise ootel.
Checklistis on veel pagassipõhi, mille materjali pole siiani suutnud välja mõelda (originaalis on seal 6mm soome papp, mis ei kannata natukenegi niiskust, mõte oli asendada see veekindlama vineeriga kuid seal on jälle probleem, et see saadan on 12mm paks ja kaalub jaburalt palju )
Plast oleks ideaalne aga piisava tugevuse saavutamiseks peak see samuti olema minimaalselt 10mm , mis on jälle jabur.
Eniveis - hobiautol tegelikult ei pea pagassis mingit õudsat koormat olema seega vist jõuan ikka tagasi sinna, et vast nad ikka tehases mõtlesid ja teen uue põhja originaalmaterjalist
Praeguseks on siis jäänud veel 1 kaabel (mille ots on kaitsmekarbi ülaservas kätte saadav umbes 3 cm jagu ). Plaan on olemas järgmine nädal paistab..
Kapott on peal ja peale algset reguleerimist selgus, et natuke kummis vist (kuna ka tross on natuke veninud siis peale esimest korralikku sulgemist läks umbes kaks tundi, et see uuesti lahti saada. )
Grill on paigatud ja värvitud, tüüblid vahetatud jms
Praegu käib vähemalt kinni ja lahti (mitte küll väga ilusti aga siiski) - kuna trossi ei müüda (loomulikult), siis ehitan arvatavsti salongi poole mingi konstruktsiooni, et see lühemaks saada.
Ja sisu on praeguseks nii kaugel, et kohe kui viimase kaabli ühendatud saab, siis loetud tunnid hiljem on auto koos
Pagassipõhja tükid on lõikamise, töötlemise ja kinnitamise ootel.
Checklistis on veel pagassipõhi, mille materjali pole siiani suutnud välja mõelda (originaalis on seal 6mm soome papp, mis ei kannata natukenegi niiskust, mõte oli asendada see veekindlama vineeriga kuid seal on jälle probleem, et see saadan on 12mm paks ja kaalub jaburalt palju )
Plast oleks ideaalne aga piisava tugevuse saavutamiseks peak see samuti olema minimaalselt 10mm , mis on jälle jabur.
Eniveis - hobiautol tegelikult ei pea pagassis mingit õudsat koormat olema seega vist jõuan ikka tagasi sinna, et vast nad ikka tehases mõtlesid ja teen uue põhja originaalmaterjalist
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#244Alati on ju võimalik kasutada soome papi peal niiskustõkke vahendit, mis on siis pintsli või aerosooliga pinnale kantav.
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#2453 kihiline vineer saaks ka olla - aga see kuramus tõmbab kõveraks kui raami ei ole
alates 5 kihist on stabiilne aga see on juba 9...10mm paks
autosuvilate ehitajad kasutavad papli vineeri
https://www.mass.ee/paplivineer-est-9
ja ka selle peaks õlitama või lakkima, sest tavavineer (vähemalt kase oma) läheb niiskuse käes hallitama.
alates 5 kihist on stabiilne aga see on juba 9...10mm paks
autosuvilate ehitajad kasutavad papli vineeri
https://www.mass.ee/paplivineer-est-9
ja ka selle peaks õlitama või lakkima, sest tavavineer (vähemalt kase oma) läheb niiskuse käes hallitama.
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#246Eile siis oli tähtis päev - süüde sisse ja starterit.
Peale pisikest ketramist hakkas turtsuma ja turtsuma ja turtsuma aga käima ei läinud ..
Kiire pilk kapoti alla tuvastas, et pealevoolutoru lekib nagu mahlakask (f****)
Peale pisikest ketramist hakkas turtsuma ja turtsuma ja turtsuma aga käima ei läinud ..
Kiire pilk kapoti alla tuvastas, et pealevoolutoru lekib nagu mahlakask (f****)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#247Eile siis sai jälle tähtis päev kätte ja lekkekoha leidmiseks jälle süüdet.
Ei lekkinud enam aga läks hirmsa mürinaga käima (aga ei jäänud). Mitu katset näitas, et käivitub poolest pöördest aga tühikäiku pole (st käima ei jää). Pöördesse läheb ja pööretel käib suuremate vahelejätmisteta (vist)
Kind a nõutu - summutipoldid tuleb üle vaadata (tundub, et tuletoru lekib kuskilt). Praeguse hääle puhul ei saa arugi, mitu silindrit ära võib olla.
Muidu on pmst koos - esimesed klaasitõstukid veel määrida ja polstrid kokku panna ning pasuna ja ventika releede põhjad vahetada, siis on koos.
Ei lekkinud enam aga läks hirmsa mürinaga käima (aga ei jäänud). Mitu katset näitas, et käivitub poolest pöördest aga tühikäiku pole (st käima ei jää). Pöördesse läheb ja pööretel käib suuremate vahelejätmisteta (vist)
Kind a nõutu - summutipoldid tuleb üle vaadata (tundub, et tuletoru lekib kuskilt). Praeguse hääle puhul ei saa arugi, mitu silindrit ära võib olla.
Muidu on pmst koos - esimesed klaasitõstukid veel määrida ja polstrid kokku panna ning pasuna ja ventika releede põhjad vahetada, siis on koos.
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#248Lõplikult koos (kaks andurikaablit paigata ja stanged/logarid veel kinni kruvida) ja muidugi summutipoldid kinnitada (tuletoru ja kati vahel põriseb hästi - misasi seda ei tea, kuna autol pole tühikäiku )
Sõidab edasi , pidurdab, sõidab tagasi ja teeb muud, mida üks remonditud auto peab tegema.
Ainus asi, mida ei tee on tühikäigu hoidmine (ja muidugi ka niisama on segu meeletult rikas )
Tuleb uus tühikäigumootor, 1 süütepool ja uus õlirõhunäidiku andur (praegune ütleb külma mootoriga rõhuks 8 at), mida on nõks palju.
Sõidab edasi , pidurdab, sõidab tagasi ja teeb muud, mida üks remonditud auto peab tegema.
Ainus asi, mida ei tee on tühikäigu hoidmine (ja muidugi ka niisama on segu meeletult rikas )
Tuleb uus tühikäigumootor, 1 süütepool ja uus õlirõhunäidiku andur (praegune ütleb külma mootoriga rõhuks 8 at), mida on nõks palju.
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#249Niisiis - tühikäik on juba enamvähem - käisin kõik tükid üle, vahetasin kõik olemasolevad välja ja praegu on veel õhulugeja vaja üle käia (arvaks sisendõhu temp andur jonnib natuke). Leidsin ka ühe mõranenud vaakumvooliku (muidugi mitte sisselaskes vaid teisel poolel)
Küll aga soojendamisel selgus, et vent ei reageerinud 90 kraadi juures ja umbes 100ni jõudes tekkis kõige alumise ja kaugema jahutussüteemi osas 5 cm pikkune voolikujupp alumisest servast umbes 2mm puruks. Pole midagi frustreerivamat, kui vaadata, kuidas 5-6 liitrit keevat jahutusvedelikku mootoriruumi laiali pritsib (loomulikult masendavalt aeglaselt)
So - kogu särk uuesti laiali, uus voolikujupp ja uuele katsele (nüüd siis vaja jahutuse relee uuesti üle vaadata).
Ja muidugi see pidurdamise asi on natuke liiga vara hõisatud .... Pidurdab küll aga peale teist vajutust - soojendamise ja liigutamisega sai vist kuskilt õhumulli peasindrisse (läheb jälle õhutamiseks)
Ja just for fun - armatuuris on üks pirn kustus (seega tuleb kellaplokk ka uuesti maha )
Aga ütlemata mõnus koht on kus istuda... Nüüd siis vaid küsimus, et mida istmetega edasi teha (nahk ei ole taastatav enam).
Küll aga soojendamisel selgus, et vent ei reageerinud 90 kraadi juures ja umbes 100ni jõudes tekkis kõige alumise ja kaugema jahutussüteemi osas 5 cm pikkune voolikujupp alumisest servast umbes 2mm puruks. Pole midagi frustreerivamat, kui vaadata, kuidas 5-6 liitrit keevat jahutusvedelikku mootoriruumi laiali pritsib (loomulikult masendavalt aeglaselt)
So - kogu särk uuesti laiali, uus voolikujupp ja uuele katsele (nüüd siis vaja jahutuse relee uuesti üle vaadata).
Ja muidugi see pidurdamise asi on natuke liiga vara hõisatud .... Pidurdab küll aga peale teist vajutust - soojendamise ja liigutamisega sai vist kuskilt õhumulli peasindrisse (läheb jälle õhutamiseks)
Ja just for fun - armatuuris on üks pirn kustus (seega tuleb kellaplokk ka uuesti maha )
Aga ütlemata mõnus koht on kus istuda... Nüüd siis vaid küsimus, et mida istmetega edasi teha (nahk ei ole taastatav enam).
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#250So... Tühikäik on igati ok - vahel turtsub aga ei hullu, sõites saab korda.
Abs hakkas uuesti põlema (mingi elektrijama aga külm on väljas), pisike ringike näitas, et roolilatt on ikka mingi eriti põneva nurga alla jäänud aga sillad tunduvad olema üsna otse
Pinnatuisuga igatahes ei kangutanud kuskile poole.
Negatiivse poole pealt - madaldus ei ole üldse mõnus asi treppis teede peal
Jahutusega on aga mingi ikaldus ikka veel... Vahetasin radika ära ja null tulemit. Tühikäigul kisub temp 100 kanti. Tundub, et viga võib olla ka kellaplokis või anduris või kaabelduses...
Kuigi ka salongi poolel on 90 kraadi juures tühikäigul jahedavõitu - pööretel viskab hoobilt kuuma õhu salongi... Ometi on kõik tükid uued ja süsteem läbi pestud.
Nüüd veel natuke katteid ja polte ja elektritöid ...
Abs hakkas uuesti põlema (mingi elektrijama aga külm on väljas), pisike ringike näitas, et roolilatt on ikka mingi eriti põneva nurga alla jäänud aga sillad tunduvad olema üsna otse
Pinnatuisuga igatahes ei kangutanud kuskile poole.
Negatiivse poole pealt - madaldus ei ole üldse mõnus asi treppis teede peal
Jahutusega on aga mingi ikaldus ikka veel... Vahetasin radika ära ja null tulemit. Tühikäigul kisub temp 100 kanti. Tundub, et viga võib olla ka kellaplokis või anduris või kaabelduses...
Kuigi ka salongi poolel on 90 kraadi juures tühikäigul jahedavõitu - pööretel viskab hoobilt kuuma õhu salongi... Ometi on kõik tükid uued ja süsteem läbi pestud.
Nüüd veel natuke katteid ja polte ja elektritöid ...
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#251vahepeal on kuu möödunud, auto on jõudnud koju tagasi ja jahutusega on ikka mingi kala sees (see loomulikult takistab kõigi muude asjade tegemist, kuna sõita ja soojendada kuidagimoodi ei saa)
nv vahetan siis kõik andurid, ühendusklemmid jms ära ja proovin uuesti - hakkab juba tekkima kahtlus, et äkki on veepump vigane või midagi ...
nv vahetan siis kõik andurid, ühendusklemmid jms ära ja proovin uuesti - hakkab juba tekkima kahtlus, et äkki on veepump vigane või midagi ...
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#2524 kuud hiljem...
Neverending story...
Salongi tuleb ainult sooja õhku (sooja- külma klapp ei reageeri)
Abs annab lülitusploki viga (uus leitud aga paigaldamata,)
Uus starter on peal (vana käuksys juba väga kahtlaselt)
Õhulugeja on surnud (uus tellitud)
Kiiruseandur on vahetatud (uue anduriga korra isegi spido midagi näitas, loodetavasti hakkab ks edaspidi näitama)
Ja süütega on ikka midagi väga valesti (puterdab stabiilselt)
To be continued . . .
Neverending story...
Salongi tuleb ainult sooja õhku (sooja- külma klapp ei reageeri)
Abs annab lülitusploki viga (uus leitud aga paigaldamata,)
Uus starter on peal (vana käuksys juba väga kahtlaselt)
Õhulugeja on surnud (uus tellitud)
Kiiruseandur on vahetatud (uue anduriga korra isegi spido midagi näitas, loodetavasti hakkab ks edaspidi näitama)
Ja süütega on ikka midagi väga valesti (puterdab stabiilselt)
To be continued . . .
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#253Mul 156's sama viga. Kliima puhub ainult sooja, TRK'st öeldi ka, et see sooja, külma klapp kinni.
Ei lasknud seda tööd neil teha, sest tundus väga pikaldane ja kulukas, just selletõttu, et terve armatuuri peab maha kiskuma.
Proovin kunagi ise teha... kui peaks keretöödest kätte saama kunagi.
Ei lasknud seda tööd neil teha, sest tundus väga pikaldane ja kulukas, just selletõttu, et terve armatuuri peab maha kiskuma.
Proovin kunagi ise teha... kui peaks keretöödest kätte saama kunagi.
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#254164 puhul see asi õnneks nii hull ei ole- see klapp on kätte saadav ka teiselt poolt.
Mis mind häirib on see, et kevadel oli klapp õiges olekus ja siis mingil hetkel jäi alla kinni (ma väga loodan, et solenoid ei ole surnud või veel hullem- juhtplokk ei ole otsas ...)
Kiiruse näitamisega on mingi ikaldus ikka- algsues näitas, nüüd viimasel testimisel enam mitte. Kui kõik tükid kätte tagasi saab, siis ehk saab sellesse sügavamalt sukelduda.
Eniveis- täna peaks saama kätte ABS'i lülitusploki, nädala lõpuks peaks jõuma kohale veel need detailid süütesüsteemist, mis ei ole vahetatud (üks süütepool, kommutaatorid ja süütejuhtmed-> kui ma eelmine kord süütega tegelesin, siis neid ei olnud saada) ning õhulugeja (siis on ka kogu õhuvõtu pool uus).
ja siis muidugi uued sidurisilindrid külge, pidurid õhutada ja auto sisu korda saada- siis oleks vaja leida kuskilt 10mm vineeri, et tagavararatta kate ehitada 1,2x1,2m on täiesti haige suurus ) .
edasi sõltub juba sellest, et kas ma saan mootori ise korralikult tööle või tahavadki klapid uut regulli ja tuleb auto TRK'sse vedada jälle
Mis mind häirib on see, et kevadel oli klapp õiges olekus ja siis mingil hetkel jäi alla kinni (ma väga loodan, et solenoid ei ole surnud või veel hullem- juhtplokk ei ole otsas ...)
Kiiruse näitamisega on mingi ikaldus ikka- algsues näitas, nüüd viimasel testimisel enam mitte. Kui kõik tükid kätte tagasi saab, siis ehk saab sellesse sügavamalt sukelduda.
Eniveis- täna peaks saama kätte ABS'i lülitusploki, nädala lõpuks peaks jõuma kohale veel need detailid süütesüsteemist, mis ei ole vahetatud (üks süütepool, kommutaatorid ja süütejuhtmed-> kui ma eelmine kord süütega tegelesin, siis neid ei olnud saada) ning õhulugeja (siis on ka kogu õhuvõtu pool uus).
ja siis muidugi uued sidurisilindrid külge, pidurid õhutada ja auto sisu korda saada- siis oleks vaja leida kuskilt 10mm vineeri, et tagavararatta kate ehitada 1,2x1,2m on täiesti haige suurus ) .
edasi sõltub juba sellest, et kas ma saan mootori ise korralikult tööle või tahavadki klapid uut regulli ja tuleb auto TRK'sse vedada jälle
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#255niisiis- teeme tagasi selle, et pikalt ei ole kirjutanud ja :
Õhulugeja on kohal ja vahetatud- üks viga vähem
ABS plokk on vahetatud- veel üks viga vähem
Tegin ka testi sellega, et lülitasin kordamööda süütepoolid välja aga midagi paremaks ei läinud, seega arvatavsti kommutaatorite ja juhtmete vahetamine suurt leevendust ei too aga vähemalt on siis ka see osa tehtud
Kütusesurve mõõtmine näitas, et peale pihustite puhastamist on see natuke madalavõitu (peaks olema 2,8-3 aga on 2.2-2,8), seega on võibolla probleem hoopis seal (enne puhastamist oli 2.5-3).
Igatahes on võimalike vigade list juba väga lühikeseks jäänud
Õhulugeja on kohal ja vahetatud- üks viga vähem
ABS plokk on vahetatud- veel üks viga vähem
Tegin ka testi sellega, et lülitasin kordamööda süütepoolid välja aga midagi paremaks ei läinud, seega arvatavsti kommutaatorite ja juhtmete vahetamine suurt leevendust ei too aga vähemalt on siis ka see osa tehtud
Kütusesurve mõõtmine näitas, et peale pihustite puhastamist on see natuke madalavõitu (peaks olema 2,8-3 aga on 2.2-2,8), seega on võibolla probleem hoopis seal (enne puhastamist oli 2.5-3).
Igatahes on võimalike vigade list juba väga lühikeseks jäänud
Tegelikult ma olen normaalne....