Eile umbes 4h pingutuse peale sai siis küll algsed kolm kaablit lapitud aga kaks katkist veel leitud.
Praeguseks on siis jäänud veel 1 kaabel (mille ots on kaitsmekarbi ülaservas kätte saadav umbes 3 cm jagu ). Plaan on olemas järgmine nädal paistab..
Kapott on peal ja peale algset reguleerimist selgus, et natuke kummis vist (kuna ka tross on natuke veninud siis peale esimest korralikku sulgemist läks umbes kaks tundi, et see uuesti lahti saada. )
Grill on paigatud ja värvitud, tüüblid vahetatud jms
Praegu käib vähemalt kinni ja lahti (mitte küll väga ilusti aga siiski) - kuna trossi ei müüda (loomulikult), siis ehitan arvatavsti salongi poole mingi konstruktsiooni, et see lühemaks saada.
Ja sisu on praeguseks nii kaugel, et kohe kui viimase kaabli ühendatud saab, siis loetud tunnid hiljem on auto koos
Pagassipõhja tükid on lõikamise, töötlemise ja kinnitamise ootel.
Checklistis on veel pagassipõhi, mille materjali pole siiani suutnud välja mõelda (originaalis on seal 6mm soome papp, mis ei kannata natukenegi niiskust, mõte oli asendada see veekindlama vineeriga kuid seal on jälle probleem, et see saadan on 12mm paks ja kaalub jaburalt palju )
Plast oleks ideaalne aga piisava tugevuse saavutamiseks peak see samuti olema minimaalselt 10mm , mis on jälle jabur.
Eniveis - hobiautol tegelikult ei pea pagassis mingit õudsat koormat olema seega vist jõuan ikka tagasi sinna, et vast nad ikka tehases mõtlesid ja teen uue põhja originaalmaterjalist
Tegelikult ma olen normaalne....