Page 18 of 25
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 26 Apr 2011, 16:36
by ts
Min surve sõltub klapist - mida kõrgemal rõhku hoitakse, seda väiksem on tõenäosus, et õlitus ära kaob... samas on jälle suurem tõenäosus õlilekete tekkeks-> normrõhk Nordil on soojana tühikäik 2 pöörded kuni 4; külmalt 4 ja 5. min rõhk on 0,9 - pärast seda on juba oht, et midagi saab otsa
õlirõhu kella järgi tasub vaadata niikaua kuni see midagi näitab-> 164 baasil vana andur kukkus esmalt 2-ni ja siis nulli; uus näitab tühikäiku 2,5 ja pööretel kuni 6
155 oma kukus vahepeal puhta nulli ära

kuniks selle juhe temp anduri omast lahutatud sai
tegelikult on kalamine tihtipeale tingitud massirahutustest (sisuliselt on tegemist manomeetriga, millel surve kasvatab massi takistust)- seega kehva kontakt- vähem survet kellal.
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 01 Jun 2011, 01:46
by Jarmo
Viimase paari kuuga midagi uut ei ole toimunud. Mingi aeg installeeritud säästupirnid tänaseks jälle tavaliste vastu vahetatud.
Viimase pooleteise kuuga mingi 2000 km läbi kärutanud.
Zummutaja tahaks veidi keevitamist. Kunagi aega tekkib, siis tuleb see töö ette võtta.
Mingid piduriklotsid on tüütavalt vilistama hakkanud :icon_censored:
Üks õhtu vahetasin kütuselati ka särvama vastu.
Rohkem nagu polegi midagi teinud peale temaga sõitmise.
Kohustuslikud pildid
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 04 Jun 2011, 04:46
by Jarmo
Jõudsin koju!
Tänud: TS, VML, ALFATAR, ZAKALWE
Nordimeestele: Vahetage kohe heaga rihmad ära. Siis ei pea kuskil pärapõrgus mõtlema, mis edasi saab
Asjast kah: Põltsmaalt välja keerates suunaga Tartu poole lendas genekarihm. Õnneks sain omal jõul põltsamaale sisse tagasi sõidetud, ning ühe suht võõra tegelase hoovis auto remont läbi viia. Joppas, et ühe autokaupluse omanik viitsis reede kell 20:00 uuesti poe avada ja mulle mingisuguse uue rihma otsida.
Uus rihm sai peale, kuid vana rihm oli täiesti pilbasteks lennanud, ja osaliselt väntvõlli simmeri vahele. Põltsamaal valasin liitri õli peale, oli normis. Tartus valasin veel 3 liitrit, et uuesti normi saada. Ning edasine sõit toimus täpselt nii... et iga 30 km tagant oli boxi peatus ning 1l õli läks peale.
Terve parempoolne põhi ja parem külg lainetab 10W-40-st Genekas hakkas ka poole teepeal lollitama, arvatavasti hakkas rihm libisema. Pinge kõikus 12-14V vahel.
Üks asi veel: Ärge kiitke oma Alfat....

Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 04 Jun 2011, 11:03
by ts
ma olin juba m6ttes valmis selle pisikese treti ette v6tma- hea, et ei pidanud...
aga kui seda 6liv2rki vaadata, siis... kas Sa s6idadki ringi 6livaat pagassis

Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 04 Jun 2011, 11:20
by Jarmo
Siiski mitte
Alfatari käest sain 4l
ja kuskilt olerexi tanklast sain järgmised 4l
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 04 Jun 2011, 12:38
by H.E
Olen ka sõitnud nii, et rida järgi.
Tanklas on uskumatult kallid hinnad ikka. Ma saan parimat 10w60 õli ka odavamalt, kui sealt mingit kõigeodavamat poolsünti.
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 04 Jun 2011, 12:58
by Slicer
Hea, et siiski liikuva autoga koju said. Kuid nüüd mootor maha, et zimmerlingi vahetada?
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 04 Jun 2011, 13:04
by Jarmo
Õnneks mitte, parempoolsest kopast saab ligi. Kungi olen isegi vahetanud seda. Mitte küll sellel mootoril. Uus simmer ka olmas juba. Tulebki sammud garaazi poole seada.
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 04 Jun 2011, 18:01
by Jarmo
Niisiis: Simmer vahetatud, pidurid õlist puhastatud, auto külg + tagaots õlist puhastatud.
:icon_thumbup:
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 05 Jun 2011, 01:41
by veiks
Positiivne on ju ometi see, et Said põhjale hea korrosioonikaitse

Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 05 Jun 2011, 13:35
by Jarmo
Eilsest mõni klõps:
Vana mutter tuli läbi puurida, sest oma jõududega ei olnud võimalik seda lahti saada.
Kurja juur:
Põhjaõlitus oli korralik. Siiamaani tilgub mõnest kohast veel

Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 06 Jun 2011, 14:58
by zakalwe
ts wrote:
ma olin juba m6ttes valmis selle pisikese treti ette v6tma
Sama siin, sama siin:)
Tegelt oleks päris lahe olnud.
Vaba õhtu, alfaga sõita meeldib...
Heh, ja Sul oleks ikka odavam old mind pukseerima kutsuda (st siis väljaminek null krooni/eurot/rubla/krivnat/zimbabwe dollarit)
Aga kena, et kuidagigi koju välja vedas.
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 23 Jun 2011, 14:46
by Jarmo
Niisiis. Tänase seisuga mõlemad rihmad uued, ja uus õlirõhu andur ka küljes. Õlirõhk on täitsa tipp-topp :icon_thumbup:
Garaazis ootab uus sidurikorv. Samas kui korvi vahetuseks läheb, vahetan ka hooratta poolse väntvõlli simmeri ära.
Aga seda kõike peale 400km reisi.
Head jaani kõigile!
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 08 Jul 2011, 21:18
by Jarmo
Läbisõit tänase seisuga 235600km.
Lõunast saati olen juba korvi vahetanud. 12:00 alustasin. 15:00 oli vana korv käes, siis tuli kerge lõuna paus pool tunnikest, ning uus läks külge. :icon_thumbup:
Hetke seisuga on kast all ja mingi osa pillist uuesti kokku pandud. tunni aja pärast saab ehk käivitada.
Eile võtsin armatuuri välja, panin natuke mõnda kohta vilti juurde, ja kokku tagasi. Sai tunduvalt parem kui varem. Naginad kadunud.
Avastasin veel, et vasakpoolne zarniir oli kuidagi liiga lobe.... parandasin käepäraste vahenditega (selleks oli vaja umbes täpselt 7,5 hoopi 2kg vasaraga

)
Jarmo @ garaazist
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
Posted: 09 Jul 2011, 00:01
by ts
:icon_thumbup: