Page 18 of 25
Maserati 222 SR, 1994, Luman
Posted: 29 Dec 2009, 18:09
by cyber
Kas neid sierraaride omi siit ei leia katsetamiseks? neid turbotatud escorte-sierrasid mõned võiks ju olla... Või peaksid äkki Turboklubi foorumist küsima? Seal neid spetse pisut rohkem.
Samas on seal mainitud ka SAAB 9000 .. selle omi peaks mõningaid ikka leidma..

Kuigi minu meelest on need 2.5-sed saabil, ja kujult on igatahes teine ... võibolla vanema tonnise oma... Ei suuda pilti manada hetkel...
EDIT: käisin saabifoorumis lugejate autode alt tonniste kapotialuse pilte otsimas ja ei olnud tõesti samasugune see jublakas... Aga kui vaja, eks proovimiseks leiab midagi, kui inimeste käest küsida.
Maserati 222 SR, 1994, Luman
Posted: 29 Dec 2009, 21:18
by ts
:icon_hi:
see on täpselt seesama asi, mis APS02/03 ainult, et mitte Marelli poolt toodetud
katsetamiseks ei ole mõtet teisi detaile otsida (tõenäosus, et sama tootja sama asja peale satud on suht väike)
ehk siis väidan 99% kindlusega, et see lulla on täpselt samahea kui Marelli oma ning 1% tõenäosusega, et see on pärit samalt tooteliinilt, kui Marelli oma

Maserati 222 SR, 1994, Luman
Posted: 29 Dec 2009, 21:41
by Luman
Otseselt midagi katsetada vaja polegi, sest viga on mehaaniline.
Sinna on küll uut toru tekitada, aga liiga edukalt pole see õnnestunud. Mõtlesin, et kui uue mingi 500 eek eest kätte saab, siis läheks pigem seda teed.
Maserati 222 SR, 1994, Luman
Posted: 08 Feb 2010, 14:28
by AaduT
Kas praegu pesitseb masin garaazis?
Maserati 222 SR, 1994, Luman
Posted: 08 Feb 2010, 18:22
by Luman
Juba poolest oktoorbist alates pesitseb auto "tuuningtöökojas" kus vaikselt tegeletakse vajalike remonttöödega ja auto sooritusvõime tõstmisega uueks hooajaks.' :weightlifter:
Maserati 222 SR, 1994, Luman
Posted: 08 Feb 2010, 18:23
by AaduT
Selged pildid, jään sula ootama

.
Maserati 222 SR, 1994, Luman
Posted: 08 Feb 2010, 21:40
by bnd
Luman wrote:
"tuuningtöökojas"
Strobod
viperi triibud
lexus-stail tagatuled
rõngastuled ette
lombilambid
põlevad täringud
sinine pulk lakke
:doublefu:
issake,midakõike selverist saab

Maserati 222 SR, 1994, Luman
Posted: 09 Feb 2010, 00:12
by alfanatico
:icon_roll: ...umme kõva sett
ei maksa unustada ka karvast roolikatet

Maserati 222 SR, 1994, Luman
Posted: 09 Feb 2010, 00:45
by Luman
bnd wrote:Luman wrote:
"tuuningtöökojas"
Strobod
viperi triibud
lexus-stail tagatuled
rõngastuled ette
lombilambid
põlevad täringud
sinine pulk lakke
:doublefu:
issake,midakõike selverist saab

No kõik kohad olen läbi otisnud :phonecall: aga leksus-stail tulesid pole suutnud veel leida :butt:
Aga muidu üritab ikka sooritusvõime parandamisele. Kõige suurem saavutus on vast see, et reaalselt suudeti sinna mingid coilid alla meisterdada. Mõni pilt muust "tuuningust" ka.
Maserati 222 SR, 1994, Luman
Posted: 09 Feb 2010, 16:09
by SirKala
Kas too on sama masin mis VKM lehel üleval
Maserati 222 SR, 1994, Luman
Posted: 09 Feb 2010, 17:09
by cyber
SirKala wrote:Kas too on sama masin mis VKM lehel üleval
Pildidki ju samad..
Need lisakellad on kuskohas? Kindalaekas?
Maserati 222 SR, 1994, Luman
Posted: 10 Feb 2010, 01:03
by Luman
cyber wrote:SirKala wrote:Kas too on sama masin mis VKM lehel üleval
Pildidki ju samad..
Need lisakellad on kuskohas? Kindalaekas?
Ju ta too sama on jah, mis VKM lehel üleval.
Lisakellad on kindalaekas, sest VKM-i inimeste käsi ei tõusnud originaalsisu rikkuma ja enda eelistus oli ka asi võimalikult märkamatuks teha. Reaalsus on see, et mingit vajadust neid kellasid pidevalt passida ei ole ja see hetk, kui neid vaja on, saan ma ka lahtise kindalaekaa sõidetud.
Maserati 222 SR, 1994, Luman
Posted: 10 Feb 2010, 11:31
by cyber
Sellise vidina peale ei ole mõelnud? Seda ehk annaks lausa vajadusel lisada kuhugi armatuuri peale ja pärast jälle ära võtta.
See on muidugi õige, et sisu lõhkuma ei hakanud. Aga selle kindalaekast vaatamise osas ma ka väga kindel pole, pead peab vist kole palju pöörama just siis, kui on vaja teed jälgida... Aga noh, kui tundub, et töötab nii, siis las ta olla. Ma ise oleks lasknud siiski A-piilari peale midagi leiutada. kenasti õiget värvi nahaga jms...
Maserati 222 SR, 1994, Luman
Posted: 10 Feb 2010, 11:55
by Luman
Ei ole mõelnud sellise vidina peale. Turbo taimer olen suutnud piisava pädevusega siiani isegi olla ja "seieriga kell" on ikka kuidagi südamelähedasem

Lisaks tuleks ka antud vidin kuidagimoodis siiski kuhugi kinnitada, et ta kohe sõitma hakates seal armatuurilt minema ei jookseks.
Eks see kindalaekast vaatamine võib üksjagu tülikaks kujuneda, aga lõppliku seisukoha saan siis võtta kui reaalselt esimesed proovid tehtud. Segukell pakub huvi niikuinii põhiliselt siis, kui millalgi lähitulevikus tuleb tahtmine hakata rõhuga mängima. Rõhukell on muidugi juba huvipakkuvam asi, aga see on õnneks ka armatuuris dubleeritud, kust näeb vähemalt selle pidevalt ära, kas rõhku hoiab või mitte.
Ja no A piilarisse saab nad alati ümber tõsta, juhul kui praegune versioon tõesti kohe väga ebamugav on. Samas siis hakkaks lõpptulemus meenutama jälle keskmist jaapani tuuningpilli...
Maserati 222 SR, 1994, Luman
Posted: 07 Apr 2010, 13:10
by ts
:icon_hi:
striitreissi foorumis on hüljatud autode alajaotus- seal selline pilt
varsti tulevad kratid
EDIT: tegu on vihjega, mitte Lumani autoga

[kui ma ei eksi, siis on see see õnnetu kokkulastud mootoriga ghibli]